Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu?

Vierailija
27.04.2019 |

Mun pitäis alkaa tehdä lapsille aamupalaa. Ekaluokkalainen tuolla selostaa 5-vuotiaalle ensimmäisen Harry Potterin juonen yksityiskohtia. Mieheni nukkuu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä. Lähes kaikki muut nukkuu, ainoastaan toinen kissoista on hereillä ja napittaa ulos ikkuasta, missähän vaiheessa alkaa nauku ulko-ovella... Pitäisi kai alkaa lämmittää tiskivedet.

Vierailija
2/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vaaleat verhot ja pesin lattiat. Mies oli ostanut uuden kaasugrillin ja käyny kaupassakin heti aamulla ja nyt kasaa sitä terassilla. Meillä ilmeisesti grillataan tänään, kun jääkaappi täynnä kaikenlaista. Arvasin jotekin ton grillitouhun, kun taas katseli kokkausvideoita eilen illalla keskittyneesti ja puhu ääneen itselleen. Noita on pakko tehdä ja noitakin vois jooo ja mitähän noio mitä toi äijä väsäilee. Tollasta muminaa kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päivän yksin. Mies ja lapsi turnauksessa.

Vierailija
4/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ja eläimet kaiketi nukkuu. Me muut ei olla kotona

Vierailija
5/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan krapulassa enkä meinaa tehdä mitään ennenkuin pystyn juomaan taas olutta.

Vierailija
6/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot kulkee siellä.

Vierailija
7/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu paljoa... Kissa nukkuu sohvalla, yksi kämppis huoneessaan, kaksi muuta on kotonakotona, kun on kevätloma. Itse heräsin aamuviideltä lypsylle, ja nyt olen syönyt aamupalan ja selaillut nettiä ja keitin kupin kahvia. Masuun sattuu vähän, menkat on alkamassa ihanjustnyt joten taidan ottaa päikkärit kuumavesipullon kanssa :)

Vierailija
8/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maataan krapulassa enkä meinaa tehdä mitään ennenkuin pystyn juomaan taas olutta.

Tässä on oikea asenne ;D

Vierailija
9/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nukkuvat, mies on aamupalalla ja minäkin kohta. Lähdetään aamupalan jälkeen miehen kanssa pyöräilemään jonnekin ja käydään matkalla pullakahvilla minne sitten mennäänkin.

Vierailija
10/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin vaaleat verhot ja pesin lattiat. Mies oli ostanut uuden kaasugrillin ja käyny kaupassakin heti aamulla ja nyt kasaa sitä terassilla. Meillä ilmeisesti grillataan tänään, kun jääkaappi täynnä kaikenlaista. Arvasin jotekin ton grillitouhun, kun taas katseli kokkausvideoita eilen illalla keskittyneesti ja puhu ääneen itselleen. Noita on pakko tehdä ja noitakin vois jooo ja mitähän noio mitä toi äijä väsäilee. Tollasta muminaa kuulu.

Sun mies kuulostaa jotenkin hellyyttävältä :D

Vierailija
11/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tapahdu mitään. Muija nukkuu ja mä join aamukahvit. Normi lauantaiaamu.

Vierailija
12/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se.

Vierailija
13/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on töissä. Lapset leikkii. Aamutoimet alkaa olla kasassa. Kohta pitää viedä lapsi kaverisynttäreille. Sen jälkeen hakea sieltä. Sillä välin voi ruokkia toisen lapsen ja joko käydä kaupassa tai tehdä jotain pieniä kotitöitä. Ulkonakin tosin olisi puuhaa vaikka miten. Ehkä ne saavat odottaa iltapäivään.

Vierailija
14/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapahtuuko mitään koko päivänä. Heräsin tunnin tavallista myöhempään, herätyskelloni oli kuudelta päättänyt lopettaa toimimisen. Nyt syön kaurajogurttia ja mustikoita ja mietin että olisko tämä se päivä kun menen parturiin, vai jätänkö menemättä.

Vierailija
15/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat nukkuu, koira nukkuu, mä syön aamiaista ja katselen Beck-leffaa.

Vierailija
16/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsapieruja päästellään.

Vierailija
17/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä taas ei kuulosta, vaan oudolta. Ihan kuin äijä eläisi ihan omassa maailmassaan ja ei osaisi kommunikoida muiden kanssa ollenkaan. Hyi.

Vierailija
18/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä taas ei kuulosta, vaan oudolta. Ihan kuin äijä eläisi ihan omassa maailmassaan ja ei osaisi kommunikoida muiden kanssa ollenkaan. Hyi.

Siellä taas yks katellinen nillittää. Onks kivaa ku oma äijäs makaa darrassa taas ellei ole jo huikalla.

Vierailija
19/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on töissä ja mä olen elukoiden kanssa kotona.

Kohta vois pyykit laittaa pyörimään ja siivota vaikka vessan.

Ai kuinka niin tylsää?

Vierailija
20/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, minä syön luonasta ja lähden ulkoilemaan iltapäivästä.