Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SUURPERHEkuumeilijat, vko 21*****

22.05.2006 |

Ei ollut meille ilmeisesti vielä pinoa joten aloitellaan sellaista.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata on ollut. Hyvää sade tekee, mut kernaasti huomiseksi ottaisin poutasäätä. Meillä on kerhon kevätpäätös ja lasten ei oo kovin kiva leikkiä leikkejään kuraisella lattialla, kukaan kun juhlissa ei kummiskaan sukkasilleen riisu.

Kai sitä voi yrittämiseksi sanoa, jos ehkäisy on pois, mut tulokset on meillä aika laihoja. Isännän tämän viikon iltavuoro vei taas yhden kierron, ei ole tuloksia odotettavissa. Välillä on tuntunu, et pahus viivyttelee töissä ihan tarkotuksella. Se kun ei mitenkään innostunut asiasta edelleenkään ole, vaikka onkin suostunu puuhailuun ilman varotoimenpiteitä.

Jälleen ruoanlaitto kutsuu, saunapäiväkin tänään ja talo kaaoksen vallassa.

Vierailija
42/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nettipimennossa koko päivän. Mulla meni eilen illalla hermot tähän masiinaan (kin); tilttasi mokoma koko ajan.

Keskimmäinen poika laittelin tätä vähäsen, toivottavasti siitä oli apua.

Tällä viikolla meidän pitäisi aloitella " yrittämistä" , mutta saa nähdä miten siinä käy. Riita on jo sovittu, mutta kiirettä ja stressiä on niin paljon, että motivaatio saattaapi olla hukassa (jopa minulta!). Toisaalta mulla on niin ikävä puolison läheisyyttä yleensäkin; yhteinen aika kun on niin " kortilla" . Se tämän vauvaprojektin etu näin vanhalla parilla onkin; tulee oltua toisen lähellä huomattavasti enemmän kuin normaalisti.

Olen tänään kierrellyt kauppoja ja saanut jotain juttua hoidettua. Tilasin vuokaleivät voileipäkakkuihin, koristeet täytekakkuun jne. Huomenna puoliso tapetoi eteisen; seinät olivat jo edellisen omistajan jäljiltä aika huonossa kunnossa, ja meidän muksut ovat sotkeneet niitä sitten vielä lisää. Ongelman onkin, miten me saamme ne seinät edes hetken pysymään siistinä ?!!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syövät parhaillaan, ja sitten ruvetaankin valmistautumaan kerhon kevätjuhlaan. Meillä se on kirkossa ja siellä sitten laulavat ja esittävät jotain.

Sadekin näyttää hiukan tauonneen. Toivottavasti ei uudestaan ala. On aika epämukavaa lähteä juhlavaatteissa vesisateeseen.

Medison

Vierailija
44/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa pariin päivään pääsin taas koneelle. Mies on ollut tämän päivän kotona töitä tehden, joten koneelle ei ole ollut asiaa. Eilinen taas meni lääkärireissulla ja kerhon kevätjuhlia vietellen.

Mittumaarille paljon onnea, toivottavasti iloitset jo raskaudestasi!

Minulla se täti sitten tuli, viime yönä. Niinpä oli tietysti odotettavissakin, mutta silti vähän petyin, kun niin kovasti odotin pienen ihmeen tapahtuneen. Mutta näin on nyt tilanne ja nyt toistaiseksi pysyykin. Mies ei nyt juuri innostu asiasta, joten kai vain täytyy hyväksyä asia ja odottaa, että tilanne muuttuu jonkin ajan päästä. Suuntaan siis nyt energiani työpaikan etsimiseen enemmän kuin vauvakuumeiluun. Teitä en kuitenkaan jätä, en!!! Toivottavasti te muut täällä yritätte ja plussaillette meidänkin edestä!

Kesälomalle meillä ei ihmeempiä suunnitelmia. Lapset jäävät lomalle päiväkodista parin viikon päästä ja sitten vain oleillaan kesäkuun ajan varmaan kotosalla. Heinäkuussa käydään sitten Ruotsissa risteilyllä ja pidempi reissu mökillä.

Mutta, ruuanlaitto kutsuu jälleen. Palaillaan,

Suviruusu

Vierailija
45/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni juttu vaan, kun mies jo kuuluu pihan nurkilta: olo on taas ' raskaanaolevan' tanaan! Rinnat tayttaa koko rintsikan kupin, heh hee, mutta harmittavaisempi juttu etta myos isommat farkut kaivoin jo kaapista! Mulla on jokaisesta ollu nain, jo kuukauden raskaus alkaa nakya...Viikonlopun synttarireissuissa onkin suussa pitelemista, paikan emanta kun tietaa vauvahaaveilusta, kertoisinko vai en? Katsotaan sita sitten ajankohdalla.

Omille vanhemmille olisi kivaa kertoa, hiukan jannittaa vastaus; aitee kun sanoi jo kolmosen jalkeen ettei meidan koko maailmaa yksin tarvii tayttaa!!! Pikkuveli ainoona miehen lisaks jo tietaakin, ja on aivan onnessaan. Etta tallaista! Ihan hirveesti nukuttais, vaikka 10 minsan torkut otinkin...

Vierailija
46/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviruusu, pahoittelut menkoista. Ne tuntuvat kyllä maailmanlopulta aina ekana kp:nä silloin kun toivoo vauvaa..

Medisonille, la on ihan tammikuun lopulla, jos bongatusta oviksesta lasketaan, kierron mukainen eli menkoista laskettu (joka ei koskaan ole pitänyt minulla paikkaansa, minulla pitkät ja epäsäännölliset kierrot) olisi jonkin verran aiemmin.

Joo, tänään oli jo hetken minulle iloisempi olo ja ajattelin, kuten Leannakin tuossa kirjoitti, että ainakin tulen vielä helposti raskaaksi. Mutta sitten minua alkoi vaivata se toissapäiväinen haamu-plussa Apteekin omalla, kun ennen olen aika nopsaan saanut aika selkeän viivan raskaustestiin (eilinen Aconhan näytti selvää plussaa, mutta Acon onkin superherkkä) ja samalla kuin hain miehelle apteekista kylmägeelipussin (hällä oli eilen polvileikkaus), ostin taas testin. Tällä kertaa Uni-Stepin. Sain sillä kyllä selvän plussan, mutten omasta mielestäni vieläkään Tarpeeksi kirkasta. Ja nyt sitten olen varma (lukuisista raskausoireista huolimatta), että kyseessä on joko kohdun ulkopuolinen, tuulimuna tai sitten istukka ei toimi kunnolla tai vauvalla muuten vaan jotain häikkää. Että ei hyvin mene täällä..

Mielipidettä olisin vielä kysellyt teiltä yhdestä jutusta.. Minulla kun on keskenmenon jälkeen ollut kaikkea sekavuutta hormoneissa ja luulin valemenkkojen olevan tätä samaa hässäkkää, niin varasin silloin viime viikolla itselleni gynen, joka olisi 9.6. En saanut omalle aikaa, mutta jollekin kuitenkin. Niin että kannattaako minun nyt mennä sinne vai ei? Siis silloin olisi oviksesta laskettuna viikkoja 6+4 eli pystyykö ultralla näkemään jo jotain siis että onko oikeassa kohtaa ja poissulkemaan tuulimunan? Vai onko turha käynti? Maksaa vaan niin paljon, etten viitsisi turhaan maksaa, jos ei mitään konkreettista tietoa voi vielä saada.

Tämmöisiä murehtii

Mittumaari

Vierailija
47/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kysymykseesi. Kun meidän kuopus ilmoitti tulostaan, sain ajan gynekologille ehkä suurinpiirtein samoille viikoille kuin sinä. Ultralla näkyi silloin jo hyvin sijainti, syke ei tainnut vielä näkyä, mutta muuten lääkäri kyllä näki sen, että kaikki oli kunnossa. Tai siis mitä nyt tuossa vaiheessa nähtävissä on. Omista viikoistani silloin en nyt enää voi olla sataprosenttisen varma, mutta alkua se oli, kun heti menkkojen poisjäätyä testasin ja soitin lääkärille ja aika tuli ihan muutaman päivän päähän. Eli uskoisin, että voit jo käydä gynellä. Toivottavasti joku muukin vielä tietää asiasta, kun en ihan varmasti osaa enää vannoa...

Suviruusu

Vierailija
48/63 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minun sitten kannattaisi mennä. Toisaalta hirvittää sekin, mutta jos kaikki olisi ok, saisin mielenrauhan ja jos ei ole kunnossa, ei tarvitsisi piinailla pidempään.. Alakautta tehtävä ultrauskin minua surettaa, nimittäin raskaana ollessa minut on ultrattu aina vasta siinä vaiheessa, kun ultrataan jo vatsan päältä ja eka alakautta tehty ultraus raskausaikana oli siis viime joulukuussa ja silloin todettiin sikiön kuolleen kohtuun ja monitorilla näkyi vain hentoinen, eloton vauvamme.. Huoh.

Mittumaari

Vierailija
49/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaarille: ILMAN MUUTA MENET tarkastukseen! Omassa tuulimunassa helmi-maaliskuussa kavin ultrassa, viikkoja piti olla 5+; alkio nakyi, koko ei vaan ollut viikkojen mukainen. Laittoi sitten viela verikokeeseen, josta myos tuli nega , eli varmistui ettei mikaan kasvanut! Antoi sitten terokuurin etta alkais tadit vieraileen (havaittiin niin ajoissa ettei mitaan kaavintoja tarvittu) ja eikun uutta yritysta!!!

Nyt tasta nykyisesta raskaudesta (jotain 5+) kavin myos jo laakarilla kun ed. pelko oli esilla! Alkio nakyi, pieni tosin kun rv vasta 4+4, mutta selvasti oikeassa paikassa, yksi kpl, oikean mittainen. Aikasuuden vuoksi sanoi etta uusiks pitais tulla n.10pv paasta! Eli taidat just oikeeseen aikaan menna jos olisit n. rv6!!! Mene ihmeessa ja saat tarkan varmistuksen asiantilasta ja voit rauhassa alkaa nauttia odotuksesta; stressi ei todellakaan ole hyvaksi (hoen myos itelleni koko paivan kun vatsaan kirpaisee ja pelko olis kova...)

Muuten olo on erinomainen, turvotusta vatsassa ja rinnoissa, muttei mitaan sarkyja noitten kirpaisujen lisaksi. Pahaa oloa ei ole, kahvi ja pupuilut maistuu ja illalla on karsee nalka! Heh hee.. Mulla muuten tm:ssa oli enemman vaivoja; etovaa oloa, huimausta, suolan himoa, viluja ja kuumotusia jne jne (ei siis normaalia mulle)

Vierailija
50/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mittumaari mut ultrattiin kylla vatsan paalta ja ihan tarpeeks' selvasti nakyi!

Mulla oli taas joku kysymyskin, mutta taa dementia...

Kuramyyra vois tulla yahoon puolelle hetkeks, niin kyselen siella juttua; heh hee kiva olla salaperainen...ihan vaan kakuista ettei muitten tarvii ihmetella!

Vierailija
51/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Mittumaari!! Mene vain käymään siellä ultrassa, voi jo hyvinkin näkyä myös syke. Minulla nelosesta suurinpiirtein noilla viikoilla ultratessa löytyi sykekkin. On varmasti myös laitteista ja ultraajasta kiinni. Ole rauhallisin mielin, kyllä kaikki vielä hyvin menee (0= !!!

Meillä on ensiviikolla parit kerhojen kevätjuhlat, neiti kolmonen odottaa innolla omaa peikkoesitystään . Hänen piti olla keiju, mutta oli sitten halunnut olla peikko (0= .

Aina kun pääsen tähän koneelle, kuopus vaatii huomiota. Nyt sitten kakat housussa !

Mami ja neidit

Vierailija
52/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaari: Olen samaa mieltä noiden muiden kanssa, eli kyllä kannattaa mennä kun se lääkärin aika on kerran jo varattu. Vaikkei sitä sykettä vielä näkyisikään, niin monta muuta juttua varmasti selviää siinä tarkastuksessa. Mä pääsin sitten ihan neuvolalääkärin ulrtratutkimuksiin tavallista useammin, vaikka kaikki pieniä vuotoja lukuunottamatta menikin tällä viimeisellä kerralla hyvin. Loppuraskauden kävinkin astman ja raskausajan diabeteksen takia Tays:n kontrolleissa; näiden säännöllisten tutkimusten ansiosta odotus ei ollut niin kauhea kokemus psyykkisesti, kuin mitä silloin alussa pelkäsin. Iso virtuaalihali!

Meillä jatketaan tänään, kuten arvaattekin, siivouksia ja remottia, jee!

Yläkerrassa on yksi kauhukaappi (tyttöjen 8v ja 10 v iso vaatekaappi) vielä siivoamatta. Mutta sitten siellä alkaa olemaan kaikki ok.

Suviruusulle pahoittelut tädin vierailusta. Älä tosiaankaan hylkää meitä!

Puutarha kutsuu, menen istuttamaan muutaman kesäkukantaimen yrttitarhaani.

T: Kuramyyrä ja 8 jälkeläistä

Vierailija
53/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin ja viimein itsestäni irti että ainaskin yritin liittyä sinne yahoon joukkoon. Toivottavasti rölli kerrot pian onnistuiko vai täytyykö yrittää uudestaan.

Lapset (jopa kaikkein pienin) katsovat parhaillaan Nasun omaa elokuvaa telkusta joten minulla on ollut omaa aikaa koneella ihan kivasti. Ihanaa kun joskus tulee telkkaristakin noin kiva lastenohjelma.

Meillä onkin koululaisilla nyt pitempi loma, kun ovat huomisen päivän tehneet sisään ja kouluun mennään seuraavan kerran maanantaina. Se onkin sitten jo viimeinen viikko. Nopeasti on mennyt kevätlukukausi.

Leanna muistaakseni kyseli niistä todistusten numeroista. Meillä saa myöskin numerot vasta viidennellä luokalla. Ensin tuntui että oli pitkä aika odottaa numeroita, mutta olen kyllä tykännyt sanallisista arvosteluista. Mutta kaitpa se on vähän kiinni opettajastakin ja muutenkin tavoista. Meillä todistuksissa on alaluokilla ne rastit ja lisäksi opettajat ovat kivasti sanallisesti arvostelleet. Muistelen että koulu-uudistuksen myötä meille tuli kotiin kirje jossa kerrottiin juuri näistä numerojutuistakin että koulukohtaisesti saavat päättää ja vasta seitsemännellä luokalla on pakko antaa numerot.

Suviruusulle pahoittelut tädistä. Pysyt tietysti täällä meidän kanssa. Jospa se mieskin siitä jossain välissä innostuisi...

Kaivelin kaavalehtiä esille ja onneksi löysin muutaman kivan mallin, joten seuraavaksi suuntaan kangaskaupoille ja täytyy ommella tyttösille juhlamekot häihin. Ihan tuli kunnon ompeluinspis kun selasin vanhoja lehtiä. Mukavaa.

Nyt täytyy mennä raivaamaan keittiö puhtaaksi. Saapahan edes hetken touhuta rauhassa jos kuopus vielä jaksaisi katsoa Nasua.

Medison+5

Vierailija
54/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten risteilyt risteilty ja mukavaa oli vaikkakin siellä oli niin kova myrsky. ettei meinannut pystyssä pysyä ja osa meidänkin porukasta makasi merisairaana hytissä :(

Ruoka oli hyvää ja oli ihana kaikessarauhassa keskustella ja syödä seisovan pöydän herkkuja ilman että piti palvella jotain kesken oman syömisen !!

Istun täällä yöpaita päällä koneella ja nautin vapaapäivästä, nuorimmaiset ovat pihalla kun ainakin nyt vielä aamusta on aurinkoinen ilma ja isommat muksut komensin siivoamaan omia huoneitaan. Isukki oli eilen vapaapäivänään siivonnut alakerran ja minulle jää tällepäivälle pyykkishow, mutta siinäkin on tarpeeksi!

Suviruusulle lohtuhali tädin saapumisesta, jospa meille muille tulisi sitten se helmivaavi??

Mittumaari olen myös sitä mieltä, että sinun ehdottomasti kannattaa käydä siellä gynen luona varaamallasi ajalla, muuten mietit vaan suotta onko kaikki kondiksessa ??

Kesälomasuunnitelmia ei sen kummemin ole, kuin että suurin osa lomasta varmasti ollaan mökillä ja kahden isukin kanssa kyllä olis tarkoitus käydä jossain pikku reisussa kunhan järjestetään ekaks lasten-ja koiranhoitoasia.

Viikkoa ennen lomanalkua käydään viikonloppureissussa pohjoisessa, kun on miehen serkun häät sekä siskon tytön rippijuhlat.

Vauvakuume on edelleen kova mutta vielä pitäis odotella pari viikkoa että päästään tositoimiin! Vähän kyllä ihmetetyttää nämä tädit jotka vaan niukkenevat kierto kierrolta ja kestokin oli tässä kierrossa vaan 3 pvää,mulla on aina ollut ongelma että vuodan kuin seula ja mitkään siteet yms ei riitä ja sitä on tähän asti viikon kestänyt.

Ekat kierukan poiston jälkeen olivat ihan " normaalit" mutta nyt nämä kahdet tuntuvat oudoilta ? Ihan tyytyväinenhän mun pitäis olla tälläsestä positiivisesta asiasta mutta mietin vaan miten se vaikuttanee raskautumiseen??

Nyt pitää kiivetä tonne ylös ja mennä pyyjkien niin puhtaiden kuin likaistenkin kimppuun, yäk !

Palailen takas kunhan taas ehdin...

Isotikru + pentue

Vierailija
55/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivänä jaksaa paremmin palstautuakin, kun oli aikamoinen työrupeama tuossa alkuviikosta..

Mittumaarille hurjan isot onnittelut!!! Ja ilman muuta menet sinne gynelle, kun ajan olet varannut. Saat selville varmasti, että kaikki on oikeassa paikassa ja hyvin! Toivon kovasti vauvaliimaa ja jarrusukkia, ja enkeleiden varjelusta koko raskausajallesi!!

Ja minä ilmoittaudun edelleenkin siihen ei-vielä-aktiivisesti-yrittävään porukkaan. Jos nyt koskaan siihen edes liityn.. Pyörimpähän täällä toisten kiusana vuositolkulla!! ;) Mies on viimeaikoina nimittäin, niistä positiivisemmista kommenteista huolimatta, ottanut asenteen EI IKINÄ ENÄÄ YHTÄKÄÄN. " Joutuu" olemaan mun työn vuoksi enemmän lasten kanssa, joten hermot ilmeisesti kiristelee sen verran ettei sitä vois vähempää kiinnostaa ajatuskaan lisäyksestä tähän sakkiin! Että se taas siitä ja haaveisiini jään.. :(

Niin ja kierukkahan mulla kummittelee edelleen tuolla sisuksissa, taitaapa olla hamaan loppuun asti eli vielä uskomattoman piiiiiiiiiiiitkät 4v ja4kk.....

Vierailija
56/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saakka ei sitten voi muuta kuin odottaa, että joko raskaus jatkuu tai sitten ei..

Ihana kesäinen sää on hemmotellut meitä tänään ja koko trio on ulkoillut oikein urakalla ja äitikin välillä. Mies on hoidellut jalkaansa, miehet on kyllä kipeitä, kun ovat kipeitä.. ;0)

Nyt ruuanlaittoon,

Mittumaari

Vierailija
57/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovin sainkin lueskella, kun en eilisen alkuillan jälkeen koneelle ole ehtinyt. Kerhon kevätpäätös on kunnialla ohi ja kesätauko alkoi. Kumman tyhjä oli takki kun työkavereitten kanssa keskenämme kahvia juotiin juhlijoitten lähdettyä. Vaikka työaika on tuo 9h/vko, niin kai se samankaltaisuus kotitohinan kanssa tekee sen, että kesätaukoa odottelee aina kuumeisesti.

Samaa kannatan minäkin Mittumaari, minkä toiset jo ovat sanoneet. Saatatpa tosiaan sykkeenkin jo nähdä, itselläni se on dopplerilla kuultu rv 7-8, eli eikös ultra näyttäisi jo vähän aikaisemmin.

Kaksi vanhinta lähtee huomisiltana linturetkelle, jossa yövytään teltassa ja tämän illan aikana tarttis saada kamppeet kasaan. Hyvin alkoi kun hain vintiltä toista makuupussia, ja avattuani totesin kiikuttavani samantien miehelle autoremonttialustaksi. Homeessa oli pahus. Onneks naapurista saatiin lainaksi ja pääsevät molemmat reissulleen.

Pihalla odottelee muutama kukka laittamista, kerholaiset yleensä muistavat kesäkukilla. Nyt vaan on niin onnettomasti, ettei ole ruukkua mihin laittais. Täytyy varmaan lähteä huomenna ostoksille. Samalla vois käydä katsomassa digikameraa. Onko teillä kaikilla ja kenellä on, minkä merkkinen? Aika tietämätön olen niiden hienouksista, ne kun uudistuvatkin koko ajan ja merkkejä on vaikka kuinka. Suositelkaapa siis hyvää idioottivarmaa peruskameraa, jolla kuitenkin tulee hyviä kuvia.

Vierailija
58/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhdellä kädelläkirjoitan kun kuopus istuu sylissä, joten ei isoja kirjaimia.

kävimme pennun kanssa tänään kylässä siskoni luona, jotta meidän pentu tottuisi heidän koiraan. hyvin meni, koirat tuli toimeen oikein hienosti.

nyt on rauha maassa. esikoinen ja kuopus lähtivät appivanhempien luo yökylään. kakkonen on kaverinsa luona. kolmosella on kaveri meillä yökylässä, joten minä tässä yritän kuopusta viihdyttää. mies on pihalla rakennushommissa.

nyttämä neito suuttuu joten kylpyyn ja unten maille

medison

Vierailija
59/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin nukkuu jo ja isommat lueskelevat sängyillään eli ihana rauha laskeutumassa. Vielä naurattaa, kun nuo isommat päästelivät tässä päivänä eräänä suustaan hassuja juttuja. Esikoinen päiväkodista tullessaan lauloi lujaa ja karmealla karjunnalla " Haa, haa, hallelujaaa" . Sanoista en heti tajunnut, mitä veisasi, mutta hetken päästä huomasin, että sävel kuulostaa tutulta...Tyttö taas kysäisi minulta hetken syntyjä syviä mietittyään: " Äiti, ootko sä joskus ollut ihmisapinana?" No, mitäs siihen vastaamaan? Ensin tuli tietysti nauru ja sitten piti sanoa, ettei äiti nyt sentään ihan niin vanha ole...Ja jatkokysymys tietysti tuli:" No, onko sitten mummi ja ukki olleet?" Hyvin on tiedot jääneet päähän, kun on joskus katsottu ohjelmaa ihmisen kehityksestä...

Digikamerasta kyseltiin. Meillä on suhthelppokäyttöinen Canonin Digital Ixus 11 (siis roomal. numeroilla kakkoset!), 3,2 megapikseliä. Jopa minä olen onnistunut sillä saamaan ihan hyviä kuvia eli ollaan oltu ihan tyytyväisiä.

Kertokaapa muuten, mitä ihmettä voin tehdä tälle meidän lasten pöpökannalle? Kuukausi sitten alkoi silmätulehdusaalto, jolle ei loppua näy. Kolmatta kierrosta nähtävästi jo mennään, pikkuisen silmiä on taas pyyhitty tänään urakalla, esikoisella nähtävästi jälleen myös sama vaiva korvatulehduksen lisäksi. Keskimmäisellä viime viikolla korvat kipeinä, mutta silmät toistaiseksi rauhoittuneet. Silmätippoja on kahta erilaista ja kumpikaan ei näytä tehoavan. Huomenna haetaan isoimmalle antibioottikuuri korviin, kun ei itsekseen näemmä parane. Toivottavasti tehoaa silmiinkin. Mutta alkaa jo usko loppua tämän kanssa. Koivun siitepölyllä ilmeisesti on tämän kanssa tekemistä, toivottavasti vaiva helpottaa, kun siitepölykausi on ohi. Aikaisempina vuosina ei kuitenkaan vastaavaa ole ollut ja silmätulehdukset ovat hoituneet helpolla. Elämä on nyt yhtä käsien pesua ja tappelua tippojen kanssa. Kurjaa!!!

Mutta en marmata teille enää, vaan toivottelen mukavaa illanjatkoa!

Suviruusu, joka kiittää myötätunnosta tyhmän tädin johdosta...

Vierailija
60/63 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odottelen että sauna lämpenee, sitten saunaan ja nukkumaan.

Aamulla taas töihin ja onkin rankka päivä kun puolet porukasta on vapaalla ja pienellä porukalla saa hommat hoidella.

Digikamerasta kyseltiin ja meillä on viime syksystä asti ollut Hp;n perusdigikamera malli E 217 4,0 Megapixelia joka maksoi citimarketissa 99 euroa ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu. Ainoa haittapuoli kamerassa oli kun siinä on patterit mutta kun ostin ladattavat patterit ja laturin niin hyvin on pärjätty. Isommat muksutkin saavat surutta käyttää sitä kun ei ole mikään huippuhieno vaan ihan perusmalli.

Välillä otan kyllä ihan " vanhanajan" kamerallakin kuvia mutta tykkään kovasti tuosta digikamerasta kun siinä on helppo valikoida ne onnistuneet kuvat joista sitten tilaan paperikuvia.

Nyt painun laittamaan pyykkejä kuivumaan, sitten saunaan ja hyvää yötä !

Isotikru ja pentue