Mieheni on kovin homovastainen, mutta kerran vuosia sitten kännissä...
... sanoi minulle olevansa homo itsekin. Emme ole puhuneet asiasta sen koommin, mutta aina kun mies alkaa jotain vouhkaamaan asiasta, niin tekee mieli kyllä muistuttaa. Varmaan saisi melkoisen raivarin.Itse siis todellakin olen eri linjoilla asian suhteen, kuten mielestäni kuka tahansa sivistynyt ja normaalilla sydämellä varustettu ihminen. Mieheni ilmeisesti vahvistaa vain stereotypiaa siitä, että pahimmat homoöyhöttäjät vihaavat ennen kaikkea itseään ja haluavat tukahduttaa itsessään jotain.
Kommentit (41)
Homofobiahan johtuu juuri siitä, että ajatus homoseksistä kiihottaa ja ahdistaa. Heteroudestaan varmalla miehellä ei ole mitään syytä ahdistua siitä, että joku toinen on homo.
Tuo on ilmeisesti aika tyypillinen suhtautuminen. Vähän sama, jos itse pettää, niin sitten epäilee ja syyttää toista jatkuvasti pettämisestä. Tai entinen alkoholisti tuomitsee ongelmakäyttäjiksi kaikki, jotka juovat yhdenkin lasillisen viiniä. Jotenkin suhtautuminen muuttuu joillakin ihan äärimmäiseksi, syystä tai toisesta. Toki näin ei käy kaikilla. Varmaan joku psykologiaa lukenut osaisi selittää, mistä tuo johtuu.
Ketä oikeaa heteroa kiinnostaisi homojen jutut. Homofobikot ovat piilohomoja ja aina ovat olleet!
Usein on juuri näin, että homofobia on mahdottomuutta tai ristiriitaisuutta hyväksyä omia homoseksuaalisia ajatuksia ja tunteita.
Uteliaisuudesta: miten parisuhteenne on voinut tuon paljastuksen jälkeen? Miksi ette ole puhuneet asiasta?
No tällä palstalla tänäänkin kunnostautunut vakiöyhö runccumies on klassinen esimerkki. Känniketjuissa alkaa aina munanimemisjutut ja ”työnnä se perseesseesi” -fantasiat, mutta samalla ollaan niin homovastaista, että.
Usea miespuolinen tuttavani/ystäväni on kertonut joskus harrastaneensa seksiä miehen kanssa työmatkoilla, ulkomaanreissuilla jne.
Virallisesti kaikki ovat naimisissa naisen kanssa, on lapsia jne.
Näiden juttujen jälkeen en usko ees olevan täysheteroa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeaa heteroa kiinnostaisi homojen jutut. Homofobikot ovat piilohomoja ja aina ovat olleet!
Juuri tämä.Hetero suhtautuu homoihin neutraalisti ja välinpitämättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Eli homofobia on itse homojen aikaansaamaa? No en ihmettele miksi niillä on niin paljon mielenterveys- ja päihdeongelmia jos suhtautuminen on itseen tuollaista. Ja jos homoviha on homojen itse tekemää, niin miksiköhän sitä valistusta ei keskitetä noille homoille pelkästään, vaan syyllistetään siitä "valkoista heteromiestä" kuten kaikita muitakin ongelmista.
Sekin on aika jännä kun homofoobikoista puhuvat ja foobikkoja inhoavat tykkäväät itse homotella sellaisia jotka sanovat etteivät ole homoja. Juuri siten kuten aloittaja.
En tiedä muista, mutta minusta tässä koko kysymyksessä on paljon epäloogisuuksia.
Siinä vaiheessa kun aletaan kunnolla nussimaan naiset on vaan tiellä!
MGTOW!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli homofobia on itse homojen aikaansaamaa? No en ihmettele miksi niillä on niin paljon mielenterveys- ja päihdeongelmia jos suhtautuminen on itseen tuollaista. Ja jos homoviha on homojen itse tekemää, niin miksiköhän sitä valistusta ei keskitetä noille homoille pelkästään, vaan syyllistetään siitä "valkoista heteromiestä" kuten kaikita muitakin ongelmista.
Sekin on aika jännä kun homofoobikoista puhuvat ja foobikkoja inhoavat tykkäväät itse homotella sellaisia jotka sanovat etteivät ole homoja. Juuri siten kuten aloittaja.
En tiedä muista, mutta minusta tässä koko kysymyksessä on paljon epäloogisuuksia.
Mieti, millaista on kasvaa maailmassa, jossa ajattelet ja toimit toisin kuin valtaosa ihmisistä. Olet kiinnostunut omasta sukupuolestasi, minkä yllättävän monet fiksutkin ihmiset tuomitsevat, monet pitävät syntinä ja järjettömimmät ihmiset rikoksena. Ei ihme, että monilla homoseksuaaleilla on mielenterveysongelmia.
Toisaalta mielenterveysongelmia on heteroillakin ja monet naiset onneksi ymmärtävät hakea apua. Turhan monet miehet päättävät päivänsä.
Alkoholiongelma on mielestäni valtaosalla suomalaisista.
Tästä on itseasiassa ihan tutkimustietoakin, että pahimpia homofoobikoita ovat nämä itseään vihaavat kaappihomot. Miksi heteromiestä kiinnostaisi homojen tekemiset? Sehän on heteromiehen kannalta vaan hyvä, kun jää itselle enemmän naisia. :D
Huvittavaa. Vahvistaa kyllä omankin kokemukseni siitä, että homofobit ovat joko kaappihomoja tai kaiken seksin kautta ajattelevia irstailijoita (kuten eräät kansanedustajat) tai vaan alikehittyneitä teinipoikia.
Homofoobikot ovat useimmiten juuri noita tyyppejä, jotka heteroseksissäkin kuvittelevat homostelevansa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on itseasiassa ihan tutkimustietoakin, että pahimpia homofoobikoita ovat nämä itseään vihaavat kaappihomot. Miksi heteromiestä kiinnostaisi homojen tekemiset? Sehän on heteromiehen kannalta vaan hyvä, kun jää itselle enemmän naisia. :D
Sanopa tuo sinccis-runccicselle 😂
Totta