Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joo, Ashley Graham on upea, mutta hän onkin suurin piirtein ainoa ylipainoinen joka näyttää hyvältä!

Vierailija
26.04.2019 |

Muutenhan pitäisi myöntää että ylipaino ei ole viehättävää kenenkään mielestä saati sitten terveellistä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

malleiksi valikoidaan kaikkein kauneimmat

ei tule kadulla vastaan viehättävää pullukkaa koskaan

Vierailija
2/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleja myös kuvamuokataan huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole upea, karsea läski. Näyttäisi hyvältä hoikkana tai vähintäänkin normaalipainossa.

Vierailija
4/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kuka tämä Ashley on. Hänen kasvonsa ovat todella harvinaiset tuon vartalon omaavalle naiselle. Leuan alta on varmaan otettu laardia ainakin puoli kiloa ja muualtakin on kirurgi veistellyt. Tai sitten hänellä on todella harvinaislatuisten geenien takia laihan naisen kasvot ylipainoisessa kehossa.

Vierailija
5/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näyttää minulle reippaasti ylipainoa. Paino on reisissä ja takapuolessa. Ashleyn tavoin minulla on vyötärö sekä kasvot ovat ihan normaalit. Kaikille ei paino kerry kasvoihin. Eikä olla kaikki omenan muotoisia, jossa paino kertynyt vatsaan. Googlettamalla löytyy että Graham on 175 senttiä ja painaa 85 kiloa. Osa sitä on varmasti myös lihaksia, koska treenaa salilla säännöllisesti.

Vierailija
6/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

malleiksi valikoidaan kaikkein kauneimmat

ei tule kadulla vastaan viehättävää pullukkaa koskaan

Malleiksi valikoidaan tietyn porukan varsin spesifiin kauneusihanteeseen sopivat. Toki osansa on myös nepotismilla.

Jälkimmäinenkin riippuu aika lailla omista mieltymyksistä. Itse näen juuri kaupungilla useinkin ylipainoisia naisia, joita pidän viehättävinä, sen sijaan näistä XL-malleista en ole löytänyt ketään kovin erityistä. Osittain johtunee siitä, että mallien kuvat ovat usein niin rankasti photoshopattuja ja ilmeet niissä tympeitä.

Vierailija
7/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ollut täällä jo aiemmin

Vierailija
8/8 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka näyttää minulle reippaasti ylipainoa. Paino on reisissä ja takapuolessa. Ashleyn tavoin minulla on vyötärö sekä kasvot ovat ihan normaalit. Kaikille ei paino kerry kasvoihin. Eikä olla kaikki omenan muotoisia, jossa paino kertynyt vatsaan. Googlettamalla löytyy että Graham on 175 senttiä ja painaa 85 kiloa. Osa sitä on varmasti myös lihaksia, koska treenaa salilla säännöllisesti.

Googlesta löytyy Ashleyn painoksi myös 91kg ja 95kg. Veikkaan että nuo ovat aika lähellä todellista painoa, sen verran tuhti täti kuitenkin kyseessä.