Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käyttää toisen vanhoja pikkuhousuja?

Vierailija
26.04.2019 |

Saan usein kummitädiltäni hänen vanhoja vaatteitaan. Olemme molemmat saman kokoisia ja yleensä vaatteet ovat ihan kivoja, joita käytän mielelläni. Nyt viimeisimmässä vaate lähetyksessä oli mukana myös pikkuhousuja. Nekin olivat ihan nättejä, eikä mitään loppuunkulutettuja mummopöksyjä. Tuntuu kuitenkin jotenkin oudolta, että käyttäisin jonkun toisen vanhoja pikkuhousuja. Mielestäni ne ovat kuitenkin sen verran henkilökohtainen vaatekappale.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsestäsi tuntuu ookoolta niin sitten. Käytän äitini lahjoittamia virheostosalkkareita itse, voisin myös käyttää muiden sukulaisten ja kavereidenkin. Voisin ostaa myös vähän käytetyt rintaliivitkin, koska niissäkin voi tulla hutiostoksia kenelle tahansa.

Kierrätys on hienoa!

Vierailija
2/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon antanut mun alkkareita yhdelle ystävälleni. Hänellä on inasen pienempi takapuoli kuin mulla, ja oon antanut virheostokseni hänelle. Samoin oon antanut hänelle jokusen kestositeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaita kyllä, likaisia en käyttäis.

Vierailija
4/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itsestäsi tuntuu ookoolta niin sitten. Käytän äitini lahjoittamia virheostosalkkareita itse, voisin myös käyttää muiden sukulaisten ja kavereidenkin. Voisin ostaa myös vähän käytetyt rintaliivitkin, koska niissäkin voi tulla hutiostoksia kenelle tahansa.

Kierrätys on hienoa!

En ole kehdannut ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, mutta minusta nuo näyttävät useamman kerran pestyiltä, kuin kerran kokeilluilta. Ovat kyllä aivan käyttökelpoisia, mutta ei kuitenkaan uusia.

Vierailija
5/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestyjä tottakai, mutta selvästi käytössä olleita.

Vierailija
6/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi käytössä? Menkan tai ripulin polttamia vanhoja tahroja jotka eivät pesemällä lähde vaikka ovatkin ns. puhtaita?

Vierailija
7/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi käytössä? Menkan tai ripulin polttamia vanhoja tahroja jotka eivät pesemällä lähde vaikka ovatkin ns. puhtaita?

Ei mitään tuollaista. Aivan puhtaita, mutta käytettyjä pikkareita. Kuitenkin huomaa, että ovat olleet pesussa useammin kuin kerran.

Vierailija
8/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin. Olen vähävarainen ja saan joskus siskoni vanhoja vaatteita. Kaikki menee käyttöön stringeistä ja sukista lähtien.

Vierailija
9/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä saanut, että antanut käytettyjä alkkareita ihan siinä missä muitakin vaatteita. Että käytä vaan, ei ne sen kummempia ole kuin muutkaan vaatteet mitä sait.

Vierailija
10/23 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todrllakaan käyttäisi kenenkään vanhoja alushousuja. Kerran kokeiltuja voisin käyttää jos tosiaan vain kokeiltu jalkaan eikä niin, että olleet koko päivän ja todettu huonoiksi.

Vierailija
11/23 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon vanhoja olen käyttänyt

Vierailija
12/23 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat nuhjuisia en käyttäisi, jos taas näyttävät ihan siisteiltä niin voisin käyttää.

Vierailija
13/23 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette samankokoisia, pikkarit ovat nättejä ja siistejä niin, mikset käyttäisi? Itsekkin saan siskoni vanhoja alkkareita ja käyttöön ne menee. Olemme molemmat siis jo aikuisia.

Vierailija
14/23 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni (16v) saa seksikkäältä isosiskoltaan (20v) hänen vanhoja stringejään, kun tämä kyllästyy niihin ja ostaa uusia. Kyllä kiihottaa nähdä tyttis noissa stringeissä ja kuvitella että samat pikkarit ovat olleet myös hänen seksikkään siskonsa jalassa.

Vierailija
15/23 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin nuo varuiksi vielä kerran ja ajattelin nyt sit ottaa käyttöön. Ovat kuitenkin sen verran hyväkuntoisia ja nättejä, etten raaski roskiinkaan heittää. -Ap

Vierailija
16/23 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia Sloggeja - aioin heittää tekstiilijätteeseen mutta laatikko olikin vain kokeilussa, meni uffille.

Ihmeen kestäviä olivat.

Vierailija
17/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoa

Vierailija
18/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
19/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi pestä 60 asteessa. Muuten en käyttäisi. Pöpöt ei kuole alhaisemmassa esim. kolibakteeri, joka on ulosteperäinen. Ja siis ei tarvitse olla mitään näkyvää ulostetta housuissa, vaikka kolia onkin niissä.

Vierailija
20/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi käyttää, onhan ne pestyjä.

Tällaista mietitään ja taas viikonloppuna katsotaan baarista joku vieras kolli jonka kanssa hierotaan kusivehkeitä yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme