Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Katselin tietoja sinkuista. Joona yllätti, että on jo 28. Macce yllätti, että on vasta 23 (näyttää vanhemmalta). Sit vielä halusin ääneen ihmetellä, että mikä sinkku-Emman suuta vaivaa? Lihaksistossa jotain heikkoa?
Emilia 25v ja Wallu 24v. Emilian ikää olen miettinyt ja ajatellut jopa 28v. Wallu vaikuttanut 21-23 veeltä.
Mattun ammatti henkilökohtaisena avustajana ehkä vähän ylläri.
En tiedä miksi tämä kommentti ei tule läpi, yritän nyt s ensuroida kaiken mahdollisen.
Nyt tunnen itseni ehkä hieman kuk kahattutädiksi, mutta voi j*malauta tämän porukan "ko ronakaranteenia" tai siis sen noudattamattomuutta. Emilialla oli eilen synttäribileet! Kyllä, bileet missä useampi ihminen. Hehkutti instassa, kuinka olivat "ihan ku polttarit", hänet tultiin hakemaan side silmillä jne. Oli myös stooreissa (nyt jo poistunut) video, kun tuli sisälle johonkin kämppään jossa porukka oli hirveän huudon kera hänet yllättämässä ja napostelukulhot ja boolit odottivat pöydällä.
Samoin Wallu hengaili paljussa (!) kavereidensa kanssa (ei näyttänyt olevan Empun bileissä). Uskomatonta. Ja kehtaavat vielä julkisesti mainostaa??
Muiden tempparityyppien instoja en ole edes viitsinyt tsekata, kun nousi verenpaine riittävästi jo näistä kahdesta...
Emilia oli kyllä saanut kommentteja uusimpaan kuvaansa, että synttärijuhlien järjestäminen tässä tilanteessa ei ollut sallittua tai järkevää.
V* tuttaa, kun itse kökkii tunnollisesti yksin kotona tapaamatta edes lähisukulaisia, ja sitten tämä TIS w t -jengi kän niääliöi porukassa kuin ei mitään...
Onks jossain ollut juttuu siitä, että minkä kokonen on kelläkin?
Mattu on ehkä tän kauden mielenkiintoisin hahmo kaikkine huomiohoorauksineen. Minusta tuo ei silti ole mitenkään harvinaista käytöstä tuon ikäisillä naisilla, että yritetään "voittaa kaikki miehet puolelleen", Mattu vain on vetänyt homman astetta pidemmälle silareillaan, muuten just semmoinen perusmirkku, joka hakee huomiota kaikelta mikä liikkuu. Henkisesti ei vielä valmis seurustelemaan vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mites tekeekö Vallu koulutustaan vastaavia töitä?
Onko sillä koulutus? Onko noilla muilla?
Vierailija kirjoitti:
Miks ne taivuttaa noita nimiä noin ihmeellisesti?! Mattu...Mattulle, Macce, Maccelle... Missä astevaihtelu? Särähtää joka kerta korvaan.
Teknisesti ottaen suomen kielessä ei kai ole määritelty astevaihtelua cc:lle, kun ei sellaista tässä kielessä oikeastaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vallu on rahallisesti ihan riippuvainen Empusta.Jätkä ei ymmärrä miks toinen ei voi lähteä yks kaks risteilee.On se urpo.Onkohan edes töissä?
Vallu on työtön työpaikka-WC-runkkari. "Hartwallilla olin töissä niin tyydytin itseni siellä vessassa, olen Stora Ensolla tyydyttänyt itseäni, VR:llä tyydyttänyt itseäni, oon mä koulussakin runkannut" jne. En tiedä miksi hän on työtön, toivottavasti ei kuitenkaan työkyvyttömyyseläkkeellä tai pitkällä saikulla, sillä haluaisin nähdä Vallun korkkaavan saaren WC:n. Olisihan se Valdemarillekin mukava saavutus edellä mainittuun listaan.
WC onkin Valdemarille ainoa mahdollisuus, sillä kukaan nainen ei saarella kauneintaan hänelle tarjoa.
Alkanut ärsyttämään Emilian anteeksiettäoonolemassa surkea olemus. Sä voit hei itse vaikuttaa asioihin, rapulaitsesäälit niin noloja.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttämään Emilian anteeksiettäoonolemassa surkea olemus. Sä voit hei itse vaikuttaa asioihin, rapulaitsesäälit niin noloja.
Valdemar ei ole ensimmäinen joka kusettaa Emppua ja se alkaa olemaan Emilialle raskasta. Hänestä näkee kuinka hän haluaa löytää rakkauden ja luotettavan kumppanin mutta ei osaa etsiä oikein. Tähän mennessä löytänyt vain näitä kusettaja ja miehiä jotka etsivät lähinnä majoittajaa, äitiä tai holhoajaa.
Äitien pitäisi opettaa tyttärilleen, että mies ymmärtää edes jotain rakkaudesta vasta kun hänellä on yli 30 vuotta elämänkokemusta. 20-vuotias mies lähinnä runkkailee työpaikkansa vessassa.
Katsoin iltarovio jakson, jossa viime kauden Jonna vieraana...
Jotenkin jäi tosi paha mieli siitä, kun Jennan kanssa morkkasivat tämän kauden henkilöitä melko kovinkin sanoin (noh, Vallua aiheesta).
Ihmettelin myös Jennan kommenttia, että tällä kaudella ei osata bilettää kunnolla, mutta myöhemmin samalla videolla ihmettelee miten kovia p*rseitä saarella vedetään :D
Tietääkö kukaan muuten tuosta Jonnan ja Karimin sanasodasta, ilmeisesti ollut ig:n puolella?
Vierailija kirjoitti:
Valdemar ei ole ensimmäinen joka kusettaa Emppua ja se alkaa olemaan Emilialle raskasta. Hänestä näkee kuinka hän haluaa löytää rakkauden ja luotettavan kumppanin mutta ei osaa etsiä oikein. Tähän mennessä löytänyt vain näitä kusettaja ja miehiä jotka etsivät lähinnä majoittajaa, äitiä tai holhoajaa.
Äitien pitäisi opettaa tyttärilleen, että mies ymmärtää edes jotain rakkaudesta vasta kun hänellä on yli 30 vuotta elämänkokemusta. 20-vuotias mies lähinnä runkkailee työpaikkansa vessassa.
Maailma on täynnä 30-60-vuotiaita hyväksikäyttäjärunkkarimiehiä.
Ei se ikä tee miehestä mitään enkeliä ja moni vanha ukko on henkisesti teinin tasolla ja haaveilee ikuisesta parikymppisten biletyselämästä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin iltarovio jakson, jossa viime kauden Jonna vieraana...
Jotenkin jäi tosi paha mieli siitä, kun Jennan kanssa morkkasivat tämän kauden henkilöitä melko kovinkin sanoin (noh, Vallua aiheesta).
Ihmettelin myös Jennan kommenttia, että tällä kaudella ei osata bilettää kunnolla, mutta myöhemmin samalla videolla ihmettelee miten kovia p*rseitä saarella vedetään :DTietääkö kukaan muuten tuosta Jonnan ja Karimin sanasodasta, ilmeisesti ollut ig:n puolella?
Näin videota katsomatta, ei yllätä yhtään. Molemmat niin täynnä itseään, sekä ilkeitä koulukiusaajamaisia ihmisiä.
Pitävät varmaan itseään jonkilaisena kunnon reality-tähtinä, kun temppareissa olivat. Muut osallistuneet ovat tietenkin tylsempiä, rumempia ja kaikin tavoin huonompia.
Onko tou vallu asunu Lahdessa joskus? Tai sieltä kotoisin?
Mulle tulee matusta mieleen mun nuoruuden seurustelu kumppani, olin korvia myöten rakastunut ja seurusteltiin. Mut likka oli samanlainen et halus koko ajan muilta miehiltä huomiota, ja jopa mun parhailta kavereilta. Luulin jo et oon vaino harhainen, mut kaikki mitä epäilin tapahtu oikeesti, ja nuori mies oli aika rikki siinä, mä en vaa heti tajunnu pistää peliä poikki ja sitä samaa jatku jonkun aikaa aina kännissä, mut sit sitä alko tapahtumaan myös selvinpäin, ni se loppu siihen. Nyt jälkeenpäin tunnen itseni idiootiiksi kun jaksoin uskoa et kaikki muuttuu paremmaksi, koska ei muutu. Nyt mulla elämä menee hyvin kaikin puolin, ja joku vuosi sitten näin tätä likkaa kun työnteli rattaita pers aukisena yh äitinä. Nauroin mielessäni että niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan, sama ralli jatkuu vaikka aikaa on kulunut ja jälkikasvuakin on, ei ollut vaikea nähdä jo nuorena mihin se tie vie.
Vierailija kirjoitti:
Emilia 25v ja Wallu 24v. Emilian ikää olen miettinyt ja ajatellut jopa 28v. Wallu vaikuttanut 21-23 veeltä.
Mattun ammatti henkilökohtaisena avustajana ehkä vähän ylläri.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi ei tarvitse mitään koulutusta, joten sinänsä ei kummoinenkaan ylläri...
LauraSt kirjoitti:
Valtoa hehkutellaan niin hyvännäköiseksi: en kestä noita Valton pullonkaulahartioita! :-D Pahempi kuin Jorma Ollila!
Ei iske täälläkään kyseinen tyyppi. Järkyttävä pälvikalju ja se ihme kielellä lipominen puheen lomassa...Yök.
Mutta onko hän kovin avulias? Kehittää niin ihme asioista kilpailuasetelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
.
.
.Siis ai jättikö Vallu videon kautta Empun. Jotenkin tää vahvistas sitä ettei ne ole edes yhdessä tuolla ollut. Että tämä oli nyt tässä ja Emppuakaan ei tunnu paljon hetkauttavan. I CALL BS!
Eihän tää oo ruutuplussaa, kun se jakso missä Vallu kertpi olevansa saarella muka sinkkuna tuli ruutu+ jo viime viikolla ja tv:stä eilen.
Ruutuplussan katsoneet mitä mieltä Vallun sekobileistä (taas)? Huomasi miten vaivaantuneita muut oli, kun tuo yks juopottelee ja sekoilee ihan käsittämättömästi.
Lisäksi ruutu+ (nyt tulee spoilereita, jos kattoo televisiotahdilla)Miten Vallu on nyt sitä mieltä, että Emppu onkin laittanut jutun poikki, vaikka Vallu itse sanoi aiemmin, että on nyt saarella sinkkuna. Ihan käsittämätön jätkä, suorastaan säälittävä.
Itse järkytyin kohtausta, jossa Vallu tunkee sytkärin sammuneen tytön haaroväliin... Sen verran sairasta, että tuossa kohtaa olisi saanut tuotanto puuttua asiaan ja heittää jätkän ulos koko saarelta.
Oli puhetta, että mikä spy Miina on naisiaan, kun on niin sivaltavan analyyttisen oloinen... niin "Account managerina työskentelevällä Miinalla on tällä hetkellä meneillään opinnot kasvatustieteiden tohtoriksi."