Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
201/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasimirin karvainen perä reikä..perse karvat..runkkaan oohh..perse..karvaat

Kaikista iljettävin oli tosiaan tämä Karimin olankohautus koko asiaan ja Joskun syyllistäminen. Joskus ei ole kyllä mikään penaalin terävin kynä esim näiden haastattelujen perusteella, mutta kukaan ei ansaitse tuollaista karvapersettä!

Vierailija
202/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karim on oppikirjaesimerkki pahoinpitelevästä kontrolloivasta perskarvasta siis hyi helv millainen perse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saarella uudestaan olevana tietää miten videot leikataan mahdollisimman pahoiksi. Karim veti heti bileissä asetetut raja yli (sikäli suht tiukat rajat huomioiden formaatin, itse olisin lähinnä nauranut jos oman miehen karvaista persettä olisi zoomattu ) Tuli aika yllätyksenä karvoituksen runsaus

Vierailija
204/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä karvaperse keskustelu tää on?????

Vierailija
205/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on castinki tehnyt ison virheen valitessaan Karimin ja Joskun. Voi hyvänen aika... perskarvat sheivaamatta!!

Vierailija
206/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oksettaa katsoa noita hyllyviä pers..tä.

Vierailija
207/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijun proteiini-ihovoide kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen mies sinäkin kun arvostelet toisten miesten ulkonäköä. Miesten miehekkyys ei tule lihaksista vaan pääkopan sisällöstä. Sorry.

Mä en ymmärrä mitä melkoista siinä on että mies arvostelee toisen miehen ulkonäköä. Voisitko avata tätä typerää lausetta. Tasa-arvon aikana mies voi arvostella miestä siinä missä naistakin. Tai siinä missä nainen arvostelee toisia. 

Miehisyys tulee nimenomaan peniksestä, stondiksesta ja lihaksista, eli kaikista niistä ominaisuuksista joita testosteroni miehelle tekee. Testosteronin vuoksi mies on mies, eikä nainen. Pääkopalla ei sen asian kanssa ole mitään tekemistä, mutta luonnollisesti järki päässä on iso bonus. Ainakin fiksu ihminen osaa silloin käyttää miehekkyyttään oikein ja fiksusti. 

Näillä "miehillä" ei ole miehisyyttä eikä miehisyyden tuomaa itsevarmuutta, vaan sitä on haettu nimenomaan tatuoinneilla ja vaikka osallistumalla Temppareihin. Erittäin huono mies-sinkku -kattaus tällä kaudella.

Tässä näette miten mies saa kontrolloida muiden miesten miehuutta, mutta kun naiset kommentoi alentavia huiveja ja kaikkien naisten asemaa heikentäviä nimenvaihtoja, niin alkaa kauhea itku. Miehet ne vaan saa kontrolloida ja pakottaa muita olemaan tietynlaisia, naisilla ei ole samaa sananvapautta.

Ja se että kirjoittaa miehen lainausmerkeissä on sovinismia. Mies on ihan mies vailla olisi epämiehekäs. Ei miehuus ole mikään arvomitali minkä menettää. Ei naisia kirjoiteta lainausmerkeissä koska naiseus on jo arvotonta (kiitos siitä teille nimenvaihtajille).

Vierailija
208/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kauhistellaan Karimin takamusta? Ihan normaali, ajella sileäksikö se sitten pitäisi?

Sori mutta tuollainen muhkurainen jättiperse ei sovi yhdellekään miehelle.

Vierailija
209/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen 1kk Ruutu Plus koodilla GIGANTTI2020 (tarkoitettu Gigantin Klubille, mutta kaikki voi käyttää) Tarjouksen voi käyttää myös aikaisemmin Plussan tilanneet.

GIGANTTI2020 - https://kauppa.ruutu.fi/lahjakortti

Vierailija
210/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosijaan tuttuni oli muutama kuukaus sit baaris karim oli tullu ahistelemaan sitä kännissä eimitään hajua tietääkö josku toki ei varmaa uskoskaa kun nii tyhmä nainen on

Vierailija
211/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noille sinkuille tehty rikostaustan tarkistus?

Se ex onthebeach extemppari Jasmin hakkasi 84 vuotiaan papan kepillä....ja palkkioksi saa ihailua instassa kun on isot tissit

Vierailija
212/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina joillain näihin ryyppysarjoihin osallistuvilla on joku rikostuomio takanaan, eivätkö ihmisiksi elävät halua enää osallistua tämän kaltaisiin ohjelmiin?

Vierailija
213/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan trendi tuntuu olevan, että miehet sheivaa pers eensä täysin karvattomaksi. Monet tuntuu sanovan, että mukavuussyistä ja esteettisistä syistä, mutta en pääse tunteesta, että mukana on jotain outoa miellyttämishalua naisia kohtaan.

Itsehän olen niin kauan kuin jaksan muistaa kuulunut ns. per sekarvan klaaniin, eli mielestäni miehekkyyteen kuuluu al apääkarv oitus. Ei sen tarvitse rehottaa täydellä terällään, se voi olla huoliteltu, mutta silti se on ihan yhtä olennainen osa mieheyttä kuin pil lukarvat on osa naiseutta. Itsehän en ole koskaan sheivannut enkä tule sheivaamaan, etenkään toisen halusta. Jos itse yhtäkkiä päätän, että karvat alaosastolla saa lähteä niin ok. Sitten.

Mielipiteitä? Olen siis itse ehdottomasti karvojen puolesta!

Vierailija
214/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen elämäni aikana leikannut per sekarvat pois ja kyllähän se perse tuntui paljon paremmalta. Eikä paskakaan tarttunut karvoihin kiinni. Operaatio on kuitenkin niin vi ttumainen suorittaa ettei ole sen jälkeen jaksanut. Henk. koht aivan sama onko karvoja vai ei. Ihan kiva noita karvoja on nyppiä samalla kun pyyhkii pers eensä pas kalla käynnin jälkeen. Toisaalta onhan täysin sheivattu pe rse aika huvittavan näköinen.

Vierailija
215/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per se on itselleni yksi niistä paikoista johon se karva on päättänyt kasvaa. Monesti olen miettinyt niiden ajelua helpottaakseni pepun oloa ja omaa pyyhkimis työtäni, mutta vielä en ole koskaan ajanut. Ehkä sitten jos nainen vielä joskus löytyy, niin mennään yhdessä Brassiin. Minä siellä sitten makoilen väärinpäin.

Vierailija
216/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poistanut karvani perseestä samalla kynällä millä ajan nenäkarvani. Vaimon kieli tuntuu nyt paljon paremmalta ja kiihottavammalta eli lämpimästi suosittelen kaikille pe rsekarvojen ajamista. Seksuaalinen elämä paranee ja saat lisää ihania kokemuksia, kun an aalisi on vastaanottavaisempi.

Vierailija
217/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????????????????????????????????????????????????????mitäähh???????????????????????????

Vierailija
218/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin sattuu..pyyhin ne just desinfiointi aineella....

Vierailija
219/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että miehet ei saa toivoa naisen siistimään alapäätä, vaan luonnollinen on parasta, mutta kun kyse on miehen prskarvoista, niin ne pitää kyllä sheivata? Voi elämänkevät. Ihan samalla lailla mies voi reagoida teidän alapään karvoitukseen, kun te täällä yökkäilette noita prskarvoja. Joten 🤷‍♀️

Vierailija
220/4706 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei huomasitteko että Josku puhui lähes normaalisti! Sillähän ihan liikkui suu!

Ihmettelin kyllä miten ne asetti niin älyttömän tiukat rajat toisilleen. Kumpikin tietää että suurin osa ajanvietosta siellä on kaikenlaista pikkutuhmailua. Kumpikin myös tietää omastakin kokemuksesta, ettei se pikkutuhmailu yleensä tarkoita yhtään mitään eikä johda oikeastaan koskaan mihinkään. Toki siis joskus aina joku lankeaa, mutta jos ajattelee sitä määrää mikä siellä oikeasti pelleillään seksuaalisesti, se on loppujen lopuksi aika viatonta touhua. Harva siellä jostain bileleikkien hipelöinneistä ryhtynyt panolle, ja Joskukin taitaa olla koko tempparihistorian ainoita, jotka on vaihtaneet kumppaninsa saarelta löytyneeseen sinkkuun. Jos siis todella haluaa ettei kumppani osallistu sellaisiin leikkeihin, miksi lähteä sinne ollenkaan, kun ovat juuri muutama kuukausi aiemmin käyneet jo toteamassa mitä siellä iltaisin tehdään?

Ja sitten en tajua tota extraa ollenkaan. On niin ällöttävää kun kaksi setämiestä pui nuorten ihmisten suhteita ja niiden solmuja. Kumpikin tietää, että ongelmat syntyvät paljolti manipuloinnin ansiosta, kun videoita tehdään niin törkeiksi, vaikka kaikki olisi oikeastaan varsin viatonta.