Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on viimeksi tuottanut sinulle parisuhdeoivalluksen?

Vierailija
26.04.2019 |

Parisuhde ei synny tyhjiössä. Siihen minkälaisen parisuhteen haluat rakentaa vaikuttaa jatkuvasti monet ihmiset ja tahot. Kuka tai mikä on ollut viimeisin suuri vaikuttaja parisuhdeodotuksiisi eli olet sen kautta saanut uuden oivalluksen että tätä haluat parisuhteelta.

Omat kokemukset, isovanhemmat, vanhemmat, ystävät, tutut, asiantuntijat, julkkikset, tv-ohjelmat, lehdet, nettipalstakirjoittajat. Tai joku ihan muu? Minkälainen oivallus tämä on ollut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on exät 2kpl. Tajusin mitä haluan parisuhteelta jatkossa ja olen mennyt itseeni, jotta asiat minun puoleltani menevät niin kuten haluan. Ja kyllä, tämänhetkinen parisuhteeni on juuri sellainen kuin haluan.

Joku päivä tajuat, että olet elänyt harhassa.

Sinccis

Mikä sinua vaivaa? Miksi kirjoittelet ihan kummallisia tänne? Onko lääkkeet jäänyt kenties ottamatta?

Mikä sinua vaivaa? Miksi kirjoittelet ihan kummallisia tänne? Onko lääkkeet jäänyt kenties ottamatta?

Sinccis

Mies tulee pian kotiin. Sitten grillaillaan, juodaan punaviiniä ja rakastellaan. Näin menee mun ilta:) Tuskin sulla menee ihan samalla tavalla, mut ei ole onneksi mun ongelmani.

Jos minä saisin päättää, Sinccikselläkin menisi ilta jotakuinkin noin. T. Karhumies 52

Vierailija
22/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että naisen kuuluu siivota suhteessa.

Hoitaahan mies autot, kaupat (siis isot asuntokaupat ynnä muut) ja suurimman osan vastuusta sängyssä.

Nainen vain vikisee. Kyllä siinä saa jo hoitaa vähän suhdettakin.

Te naiset ette usein osaa arvostaa miehiä.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että naisen kuuluu siivota suhteessa.

Hoitaahan mies autot, kaupat (siis isot asuntokaupat ynnä muut) ja suurimman osan vastuusta sängyssä.

Nainen vain vikisee. Kyllä siinä saa jo hoitaa vähän suhdettakin.

Te naiset ette usein osaa arvostaa miehiä.

Sinccis

Meilläkin voidaan jakaa vastuut noin, sopii mulle. Ihanaa jos vikisetkin vielä. T. Karhu

Vierailija
24/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun karhumies saapuu ketjuun, Sinccis lähtee! 😀

Vierailija
25/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yllättävää kyllä myös löytynyt oivallus palstalta. En lähtenyt sekaantumaan varattuun, kun luin täältä monta ketjua aiheesta. Houkutus oli kova.

Vierailija
26/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hyvä ketju limerenssistä. Selitti monta asiaa, mitä olen ihmetellyt.

Vierailija
27/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli hyvä ketju limerenssistä. Selitti monta asiaa, mitä olen ihmetellyt.

Miksi alapeukku?

Vierailija
29/30 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä. Opetti mulle kaiken siitä mitä EN enää koskaan halua.

Vierailija
30/30 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tapailukumppani opetti sen, että liian helposti lähden miellyttämään toista, unohdan omat tarpeeni ja tyydyn sitten niihin huomion rippeisiin ja jopa huonoon kohteluun. Onneksi tajusin tämän, että persoonani on nyt katoamassa ja vihelsin pelin poikki. En tajua miksi joidenkin kanssa on käynyt näin, että en enää tunnista itseäni siitä hiton nöyristelystä mihin alenen. Jopa raivostuttaa se mihin ihastuneena sortuu, kun aivot ei toimi normaaliin tapaan ja jos toinen käyttää tilaisuutta vain hyödykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi