Kuka on viimeksi tuottanut sinulle parisuhdeoivalluksen?
Parisuhde ei synny tyhjiössä. Siihen minkälaisen parisuhteen haluat rakentaa vaikuttaa jatkuvasti monet ihmiset ja tahot. Kuka tai mikä on ollut viimeisin suuri vaikuttaja parisuhdeodotuksiisi eli olet sen kautta saanut uuden oivalluksen että tätä haluat parisuhteelta.
Omat kokemukset, isovanhemmat, vanhemmat, ystävät, tutut, asiantuntijat, julkkikset, tv-ohjelmat, lehdet, nettipalstakirjoittajat. Tai joku ihan muu? Minkälainen oivallus tämä on ollut?
Kommentit (30)
Mä olen sitä mieltä, että naisen kuuluu siivota suhteessa.
Hoitaahan mies autot, kaupat (siis isot asuntokaupat ynnä muut) ja suurimman osan vastuusta sängyssä.
Nainen vain vikisee. Kyllä siinä saa jo hoitaa vähän suhdettakin.
Te naiset ette usein osaa arvostaa miehiä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että naisen kuuluu siivota suhteessa.
Hoitaahan mies autot, kaupat (siis isot asuntokaupat ynnä muut) ja suurimman osan vastuusta sängyssä.
Nainen vain vikisee. Kyllä siinä saa jo hoitaa vähän suhdettakin.
Te naiset ette usein osaa arvostaa miehiä.
Sinccis
Meilläkin voidaan jakaa vastuut noin, sopii mulle. Ihanaa jos vikisetkin vielä. T. Karhu
Kun karhumies saapuu ketjuun, Sinccis lähtee! 😀
Mulle yllättävää kyllä myös löytynyt oivallus palstalta. En lähtenyt sekaantumaan varattuun, kun luin täältä monta ketjua aiheesta. Houkutus oli kova.
Eilen oli hyvä ketju limerenssistä. Selitti monta asiaa, mitä olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hyvä ketju limerenssistä. Selitti monta asiaa, mitä olen ihmetellyt.
Miksi alapeukku?
Eksä. Opetti mulle kaiken siitä mitä EN enää koskaan halua.
Viimeisin tapailukumppani opetti sen, että liian helposti lähden miellyttämään toista, unohdan omat tarpeeni ja tyydyn sitten niihin huomion rippeisiin ja jopa huonoon kohteluun. Onneksi tajusin tämän, että persoonani on nyt katoamassa ja vihelsin pelin poikki. En tajua miksi joidenkin kanssa on käynyt näin, että en enää tunnista itseäni siitä hiton nöyristelystä mihin alenen. Jopa raivostuttaa se mihin ihastuneena sortuu, kun aivot ei toimi normaaliin tapaan ja jos toinen käyttää tilaisuutta vain hyödykseen.
Jos minä saisin päättää, Sinccikselläkin menisi ilta jotakuinkin noin. T. Karhumies 52