Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tulee toimeen myös hankalien ihmisten kanssa? Kuvaile

Vierailija
26.04.2019 |

Oletko itse sellainen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvan itsetunnon omaava, älykäs, ja kokenut.

Olen.

Vierailija
2/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällinen, empaattinen, joustava.

En ole itse sellainen, että tulisin hankalien ihmisten kanssa hyvin toimeen, ainakaan täysin. Tietysti vähän aikaa voi onnistua, riippuen omasta fiiliksestäkin, onko kylläinen, nukkunut hyvin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei liikoja perusta toisten mielipiteistä eikä jää roikkumaan pikkuasioihin tai pieniin eri mielisyyksiin. 

Vierailija
4/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tulen toimeen kaikkien kanssa niin halutessani. En suoraan sanoen ymmärrä valtaosaa ihmisistä, kun nämä kehittelevät jotain kielteisiä asenteita eivätkä siedä erilaisia ihmisiä. Jopa silloin, kun erilaiset ovat tahallaan ilkeitä. Yleensä nimittäin siellä ilkeyden tai muun hankaluuden taustalla on jotain herkkyyttä tai vikaa ja ilkeys ja hankaluus ovat puolustusmekanismeja tai ymmärrysvaikeuksia. Kun ei heti ota kaikkea itseensä ja loukkaannu, niin niistä jutuista pääsee ohi ja voi kohdata sen ihmisen ilkeyden takana. Useimmiten ilkeys ja muu hankaluus ei ole tahallista vaan johtuu väärinymmärryksistä tai kyvyttömyydestä ymmärtää. Kaksi ihmistä, jotka eivät tule toimeen keskenään, ovat vain molemmat kyvyttömiä ymmärtämään toisiaan. 

Mitä tahansa sikailua ei tietenkään tarvitse sietää eikä väen väkisin yrittää olla ystävää tai edes tekemisissä ikävän ihmisen kanssa, mutta pintapuolinen toimeen tuleminen ei ole mulle mikään ongelma. Pakolliset asialliset asiat pitäisi aina pystyä hoitamaan. 

Vierailija
5/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaksi keitetty hopeakettu.

Vierailija
6/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen. Mulla on nopeat hoksottimet, osaan toimia nopeasti. Mutta en kyllä halua olla hankalien ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
7/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on lehmän hermot.

Itseriittoinen, tyytyväinen ihminen.

Vierailija
8/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulee siis hyvin toimeen hankalien tyyppien kanssa ja hakee nyt ovelasti ylistäviä sanoja itsestään.

Vierailija
9/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava, ei liian itsekeskeinen tai yli-itsevarma/itseään tärkeänä pitävä, tietyllä tapaa kameleontti eli osaa tarpeen mukaan muuttaa omaa käyttäytymistään, hyvä luovimaan, riittävän älykäs, muttei "liian älykäs" ja etenkin tunneälyä omaava.

Toisinaan olen, toisinaan en - yleensä raja tulee jossain vaiheessa vastaan, kun on tarpeeksi hankala tyyppi

Vierailija
10/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hyvä itsetunto enkä välitä, mitä muut musta ajattelevat. Olen kärsivällinen, koska mulla on muiden ihmisten suhteen eräänlainen teflonpinta, josta kaikki ilkeydet, loukkauksetja muut provosointiyritykset valuvat kuin vesi hanhen selästä. 

Vierailija
11/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavan jämäkkä ja reglektoiva. Teen työtä persoonallisuushäiriöisten kanssa joten olen semmoinen työelämässä. Siviilissä hakeudun helpompien ihmisten seuraan.

Vierailija
12/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenlainen kulma tähän kysymykseen: hankalien asiakkaiden kanssa hyvin toimeen tuleva asiakaspalvelija osaa kunnioittaa toisen tarvetta avautua ja kertoa ketutuksestaan ja ilmaisee halunsa ratkaista asia tätä tyydyttävällä tavalla. Tähän sisältyy myös sisäinen vahvuus pitää rajat: kaikkeen ei pysty, eikä kaikkeen pidä taipua. Aspa-hommia tehdessäni olin tässä mielestäni ihan hyvä. Sen sijaan jos yksityiselämässä olisi esim. manipulointiin taipuvainen ihminen, en kyllä jäisi sietämään asetelmaa vaan pyrkisin eroon hänen seurastaan.

Vierailija
13/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun toimeen kaikkien ihmisten kanssa, mutta mulla on sääntöjä:

Älä provosoi minua ja älä kosketa mua tavalla mistä minä en pidä.

Jos jompaa kumpaa kohtaa on vaikea ymmärtää niin tilanne voi eskaloitua nopeasti.

Vierailija
14/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä 3 sanoi, eli ihminen joka ei liikoja perusta toisten mielipiteistä eikä jää roikkumaan pikkuasioihin. Itse olen erinomainen hankalien ihmisten kanssa. Se on yksi suurimmista vahvuuksistani työssäni :D

Vierailija
15/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jompaa kumpaa kohtaa on vaikea ymmärtää niin tilanne voi eskaloitua nopeasti.

Oletko narsisti?

Vierailija
16/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et todellakaan tule toimeen hankalien ihmisten kanssa.

Vierailija
17/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei provosoidu kaikesta ja osaa hillitä itsensä ja käyttäytyä maltillisesti. Ja joo, olen sellainen, mulla on sellainen naama ettei siitä näy heti kaikki tunteet niin mua pidetään yleensä todella rauhallisena viilipyttynä ja se joskus rauhoittaa vastapuolta, joskus ärsyttää, mutta yleisesti ottaen se on hyvä asia. Kotona saatan provosoitua hyvinkin helposti, varsinkin pms aikaan, mutta töissä tai muualla julkisesti en. 

Vierailija
18/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et todellakaan tule toimeen hankalien ihmisten kanssa.

Taitaa olla itse moinen. 

Ylipäänsä, jos jotakuta on kuvailtava hankalaksi ihmiseksi, on suuri riski että onkin sellainen itse. 

Vierailija
19/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön

tai

Alistuva tossu

tai

huumorintajuinen

Vierailija
20/39 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

En, oletko sinä? Onko tuossa kahdessa kohdassa jotain epäselvää? Et ymmärrä yleisiä käytöstapoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän