Onko äitihullu/kivikissa oikeasti olemassa?
Vai joku tekoälyn pyörittämä puppugeneraattori? Tuottaa outoa suomen kieltä ja jankkaa jankkaa jankkaa ad infinitum...
Kommentit (12)
Varmaan joku palkattu provoilija kuten ammattivalittajakin? Tarkoituksena lisätä keskustelua ja palstalaisten kokemaa ärsytystä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku palkattu provoilija kuten ammattivalittajakin? Tarkoituksena lisätä keskustelua ja palstalaisten kokemaa ärsytystä?
Että ihan palkataan provoilija? 😂
Onko kukaan meistä olemassa? Oletko sinä puppugeneraattori.
Ihmisiä tässä matrixissa on oman veikkaukseni mukaan ~30. Muut ovat vain rekvisiittaa.
Sinccis
Olen esim. nähnyt lomalla saman muijan Oulussa rannalla, 15 vuotta aikaisemmin lomallani.
Muija oli silloin 20 vuotias. Samoin 15 vuotta myöhemmin.
Samalla rannalla, samassa paikassa, saman ikäinen kuin 15 vuotta aikaisemmin.
Rekvisiittaa.
Sinccis
Mulla on hyvä kasvomuisti (tissimuisti) kasvomuisti!
Kivikissa vaikuttaa nimenomaan pupun takia erittäin paljon enemmän ihmiseltä kuin 99% muista, vaikka 50% tod. näk. onkin puppua.
Mutta se sentään käyttäytyy "aidosti".
Kuten minäkin.
Sinccis
Onko tänne tullut joku uusi hullu, kivikissahullu? Tämä on tänään jo kolmas aloitus, jossa spekuloidaan kivikissaa/äitihullua
Vierailija kirjoitti:
Onko tänne tullut joku uusi hullu, kivikissahullu? Tämä on tänään jo kolmas aloitus, jossa spekuloidaan kivikissaa/äitihullua
Ei mutta hullun (jen) kommentoija hullu on tullut. Sinä!
Sinccis
Ikävä kyllä on ollut jo monta vuotta palstalla.
Kysymys kuuluukin: onko Kristallikissa ja Sukunimihullu sama ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei! 😁 Minä aloitin yhden ketjun, mutta se on ainoa (itse asiassa ainoa aloitukseni tänne muutenkin). En tiennyt kenestä puhuttiin, mutta nytpä tiedän.
Voi ei ei ei. Älkää herättäkö sitä hull lua taas!!!
Innostuu taas jankkaamaan.
Ikävä kyllä kivikissa/ äitihullu/ kristallikissa
on olemassa. Vuosia ruikuttanut ja jankannut täällä.
Parasta kun antaa jankata itsekseen, ettei kukaan vastaisi. Niin no viihtyyhän se yksinkin jankaten sivukaupalla. On kyllä palstan kipein tapaus.
Aina välillä ohjelmaan syötetään joku käsite: gaslighting, peilaaminen...
Ap