Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyyllä aiot seli-selitellä sitä, että teillä ei sitten tänäkään vappuna syödä itse tekemiäsi vappumunkkeja?

Vierailija
25.04.2019 |

Niin, millä?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii selitellä kun ei kukaan ikinä kysy tollasta.

Vierailija
82/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun meillä ei oo keittiössä punaista pöytää. Mun lapsuudessa vappumunkkeja teki naapurin täti, jolla oli punainen pöytä.

Tämä on mun tekosyyni.

Oletko koskaan kuullut sanaa kirpputori? Nyt hopi hopi ostamaan kirppikseltä punainen pöytä. Punainen pöytähän kuuluu muutenkin vappuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää liikaa ja vauva ei tykkää (imetän). Oikeasti teen kyllä munkkeja, tai tehdään yhdessä, mutta en tiedä uskallanko itse syödä.

Vierailija
84/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä vappua, luen pääsykokeisiin.

Syömällä paljon munkkeja saat munkin hyveet ja niistä on hyötyä pääsykokeissa! Erityisesti jos olet pyrkimässä luostariin, kuten oletan.

Vierailija
85/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii selitellä kun ei kukaan ikinä kysy tollasta.

No, minähän juuri kysyin. Niin että alahan laulaa!

Vierailija
86/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierettää liikaa ja vauva ei tykkää (imetän). Oikeasti teen kyllä munkkeja, tai tehdään yhdessä, mutta en tiedä uskallanko itse syödä.

Älä suotta kainostele, vauvat ovat tunnetusti pieruvitsien suurimpia faneja.

Onneksi teet munkkeja. Vauvallasi on kunnollinen esikuva.

Vierailija
87/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tehnyt itse munkkeja. Äitini teki kyllä niitä, kun olin lapsi. Muistan, että olivat tosi hyviä.

Kaupan (tai myyjäisten yms) munkit riittävät minulle. En ole kiinnostunut leipomisesta/munkkien paistamisesta.

Kyse ei ole kiinnostuksesta vaan perinteestä. Ja perinteet velvoittavat, sinuakin.  Joten kauppaan siitä lamps, munkkiaineksia ostamaan!

Perinteisesti vappupöytään kuuluvat tippaleivät, eikä mitkään munkit.

Vierailija
88/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan tykkää munkeista.

Vierailija
89/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö sokeria enkä vehnäjauhoja, edes vappuna. En halua sellaista hyllyvää taikinavartaloa, yäk.

Jaa, ei tarvitsisi sentään henkilökohtaisuuksiin mennä. Sitäpaitsi, mitä vikaa muka höllyvässä taikinavartalossa? Höh ja pyh. Lihojaanhan on ihan kiva höllytellä, joutessaan.  Niin ja kaverin puolesta kysyin.

Vierailija
90/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kukaan tykkää munkeista.

Enpä sinulle myöntäisi vuoden kasvattaja-palkintoa.

Vierailija
91/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on kommarien juhla, minä vietän vappuni pitämällä sulkeisharjoituksia viereisellä sorakentällä suojeluskunnan puvussa.

Vierailija
92/92 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämän kamelin selkä on katkennut niin useaan otteeseen, että ennemmin vedän ranteet auki juustohöylällä kun teen tuon non stop valittavan vinkuapinan eteen mitään.

Lasten kanssa mennään torille munkille ja mehulle, ostetaan pallot ja katsellaan laivoja. Mies vedelköön vaikka nahkaansa ees taas kun ei ole vaimoa eikä lapsia kuuntelemassa hnen kiukuttelu ja raivoamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän