Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten harrastusten orjatyö

Söslslsllsls
25.04.2019 |

Onko teilläkin lapsien harrastusseurat järjestämässä joka viikonloppu ilmaistyötä, josta varat kerätään joukkueelle?
Meillä joukkueenjohtaja on järjestänyt kevääksi ja nyt kesäksi kahvilanpitoa, liikenteenohjausta, koppien avauilua+turnauksiin leivotaa ja kiskan pitoa
Tää touhu menee niin älyttömäksi että huvittais jo ilmottaa että lapset lopettaa seurassa pelaamisen!!

Onko laillista velvoittaa vanhempia tämmöiseen orjatyöhön

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tuollaista. Sovittiin kauden alussa, että vanhemmat maksavat itse sen 1500 e/kausi (eli 4-5 kk), minkä harrastus maksaa. Sanomattakin on selvää, että meillä ei ole yhtään köyhää lasta mukana, koska tämä systeemi estää heitä harrastamasta, mutta varmaan vanhempansa löytävt jostain jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siinä voisi kysyä että itse emme osallistu tuohon, minkä verran voimme maksaa jotta ei tarvii.

Vierailija
4/5 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tuollaista. Sovittiin kauden alussa, että vanhemmat maksavat itse sen 1500 e/kausi (eli 4-5 kk), minkä harrastus maksaa. Sanomattakin on selvää, että meillä ei ole yhtään köyhää lasta mukana, koska tämä systeemi estää heitä harrastamasta, mutta varmaan vanhempansa löytävt jostain jotain muuta.

Onko kukaan selvittänyt, että mikä siinä maksaa? Mitä sillä 1500 eurolla/kausi tehdään?

Vierailija
5/5 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan selvittänyt, että mikä siinä maksaa? Mitä sillä 1500 eurolla/kausi tehdään?

Isoin maksuerä on tilavuokrat eli kun harrastus on 2xvko, niin jo pelkät tilat maksavat lähes 600 e/kk (siis koko ryhmältä, ei yhdeltä lapselta). Lisäksi tulevat kisamatkat, kisajärjestelyt oman pelin aikana (taas lisää tilavuokraa) ja yhtenäinen asu. Valmentaja ei saa euroakaan. Välineistäkin maksetaan ja tietty lisenssit.