Siniset smurffit sitten lintsasi valtiopäivien avajaiset!
Kuka yllättyi?
Eihän ne jaksaneet vaivautua typerryttävän aktiivimällinsä käsittelyynsäkään eduskunnassa, vaam twiittailtiin että savusaunassa ollaan a la pike. Ja piffi peukutti!
Hahahaahahaaaa
Ei ne halunneeet tulla jakapuuhun häpeämään!!
Kommentit (33)
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä, mitä niin välttämätöntä virkatehtävää toimitusministereillä valtiopäivien avajaisissa on, että niille olisi välttämätöntä osallistua. En siis pidä tätä lintsaamisena.
Koko puolue on tippunut eduskunnasta ja hallituskin eronnut. Ymmärtääkseni toimitusministeristön tehtäväksi jäi lähinnä hoitaa pakolliset jutut, jotta maalla olisi jonkinlainen hallinto kuitenkin silläkin aikaa, kun uutta hallitusta ei vielä ole muodostettu. Jos joku tietää, mitä tällaista pakollista tehtävää tällaisessa tilanteessa valtiopäivien avajaistilaisuudessa on, niin olisi kiva kuulla.
Se on kuule edustustehtävä muiden joukossa johon pitää osallistua kun palkkakin juoksee
Siis toimitusministeristöllä on tällaisia pakollisia edustustehtäviä? Miksi heille sitten on myönnetty lomaa tällaiselle päivälle, jolloin heillä on lakisääteisiä pakollisia edustustehtäviä? Siis Terhohan sanoi että hänellä on lomapäivä.
Kukaan ei sano se on pakollinen edustustehtävä maalaisjärkikin sanoo eduskunnan avajaiset on niin hieno tilaisuus sinne tullaan paikan päälle kuten KAIKKI muut ministerit tuli . Miten yhden puolueen KAIKKI viis minsiteriä " sattuu " olemaan poissa. Noilla ihmisillä juoksee YHÄ kymppitonnin palkka mutta helpon edustushomman tekeminen ei kinnosta mutta se kiinnostaa että työttämän minirahaa leikataan aktiivimallilla
Siis valtiopäiväthän tarkoittavat eduskuntaa. Miksi eduskunnan avajaisissa pitäisi olla tyyppejä, jotka eivät ole eduskunnassa?
Uskomattoman huonoa käytöstä! Olisi heidän pitänyt pää pystyssä hoitaa tehtävänsä loppuun asti.
Soini entisenä puolueen puheenjohtajana saisi hävetä!
He ovat niin kauan toimittajamimisterismurffeja, kun palkka juoksee eikä ole uuta hallitustq vielä. Että siksi!!!
Mutku häpee on kova. Ja sehän me toki ymmärretään!!! Lusmut!!!
Palkka katki tuolta porukalta prosenttijengiltä, kamsanvallan haöveksijoiltq joka tasolla!! Pthyi!!
Kyllä niitä nolottttttaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAHAAAAAAA!
Saikkua sitte ku smurffiraha loppuu eikö. Aktiivimälliin kai hullutkaa mee suin surmin.
Jari Lindström
25.4.2019 10:27
Kiitos Viljo.
Olen johdonmukaisesti todennut, että aktiivimalli ei ollut onnistunut. Ja että se olisi alusta asti pitänyt olla oikeudenmukaisempi. Mutta siitä olen samaa mieltä, että olen vastuussa sen hyväksymisestä. Se oli minun virheeni.
Näin se meidän uikutimimisteri ikkee ja myöntää että tsorit siittä olihan se ihan pska laki ja täysin epäoikeudenmukainenki. Mutta öh.. noh. Jooh. Voivoi. Ku hyväksyinnkuitenkiiii.
Semmosella ällillä varustettu 10k ministeri suoraan työttömyyskortistosta. Sitä saa mitä tilaa. Pitkäaikaistyöttömät mimistereinä ei ple sitä parasta a laatua. Sitä kai se sillä aktiivipällilläänlin yritti itselleen todistaa. Adjö for good!!61
... Missä olit? Miksi jätit työsi kesken.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006080778.html
ilmoita asiaton viestilinkki tähän kommenttiin47.
Käyttäjän jarilindstrom kuva
Jari Lindström
25.4.2019 17:06 Vastaus kommenttiin #47
Hohhoijaa...
Jätin työni kesken? Miten niin? En ole moisesta kuullutkaan. Onko meillä jo uusi hallitus?
Olen LOMALLA. Ja kun lomailen, en ole samaan aikaan töissä.
Uuden suomen vlogista tämän smurffin henkinen taso on tätä. Nokittelua kuin pikkuteinillä. Onneksi ei jatkoon. Häivypä nyt meidän kaikkien ruuduilta kiitos! Laita twittwrisikin ovi säppiin,tyvm! Ketään ei tosiaan kiinnosta sun urheilun tai elokuvien seuraaminen, capischi!!
Kuten näit kukaan ei vastaillut sinulle mitään. Koska olet irrelevant hillotolppamies arvojesi myyjä rahan takia.
Moitteet kohdistuivat niin hallituksiin kuin kansanedustajiin.
”Korostan sitoutumisen merkitystä”, Niinistö sanoi ja viittasi vanhaan sananlaskuun:
”Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Yksilön tasolla vanha sanonta osuu niin nimitettäviin valtioneuvoston jäseniin kuin teihin kansanedustajiin. Kansan vaaleissa osoittama luottamus on luottamusta tehtävän täyteen täyttämiseen.
Näin Niinistö näpäytti smurffeja jättäessään saapumatta paikalle,mjossa kaikki muut mijisterit olivat läsnä, tippuneina tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä, mitä niin välttämätöntä virkatehtävää toimitusministereillä valtiopäivien avajaisissa on, että niille olisi välttämätöntä osallistua. En siis pidä tätä lintsaamisena.
Koko puolue on tippunut eduskunnasta ja hallituskin eronnut. Ymmärtääkseni toimitusministeristön tehtäväksi jäi lähinnä hoitaa pakolliset jutut, jotta maalla olisi jonkinlainen hallinto kuitenkin silläkin aikaa, kun uutta hallitusta ei vielä ole muodostettu. Jos joku tietää, mitä tällaista pakollista tehtävää tällaisessa tilanteessa valtiopäivien avajaistilaisuudessa on, niin olisi kiva kuulla.
Se on kuule edustustehtävä muiden joukossa johon pitää osallistua kun palkkakin juoksee
Siis toimitusministeristöllä on tällaisia pakollisia edustustehtäviä? Miksi heille sitten on myönnetty lomaa tällaiselle päivälle, jolloin heillä on lakisääteisiä pakollisia edustustehtäviä? Siis Terhohan sanoi että hänellä on lomapäivä.
Kukaan ei sano se on pakollinen edustustehtävä maalaisjärkikin sanoo eduskunnan avajaiset on niin hieno tilaisuus sinne tullaan paikan päälle kuten KAIKKI muut ministerit tuli . Miten yhden puolueen KAIKKI viis minsiteriä " sattuu " olemaan poissa. Noilla ihmisillä juoksee YHÄ kymppitonnin palkka mutta helpon edustushomman tekeminen ei kinnosta mutta se kiinnostaa että työttämän minirahaa leikataan aktiivimallilla
Olen samaa mieltä siitä, että tilaisuus on luonteeltaan sen verran arvokas, että olisi tuota sopinut siniministerienkin osallistua. Mä vaan en määrittele töistä lintsaamiseksi sitä, että jää pois tilaisuudesta, joka ei ole pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Moitteet kohdistuivat niin hallituksiin kuin kansanedustajiin.
”Korostan sitoutumisen merkitystä”, Niinistö sanoi ja viittasi vanhaan sananlaskuun:
”Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Yksilön tasolla vanha sanonta osuu niin nimitettäviin valtioneuvoston jäseniin kuin teihin kansanedustajiin. Kansan vaaleissa osoittama luottamus on luottamusta tehtävän täyteen täyttämiseen.
Näin Niinistö näpäytti smurffeja jättäessään saapumatta paikalle,mjossa kaikki muut mijisterit olivat läsnä, tippuneina tai ei.
Paitsi että smurffit eivät ole nimitettäviä valtioneuvoston jäseniä eivätkä kansanedustajia. He ovat entisiä sellaisia. He eivät myöskään saaneet vaaleissa kansalta sitä luottamusta johon presidentti vetosi.
Eero Heinäluoman arvion mukaan Niinistön kritiikki kohdistui lähinnä näihin eurovaaliehdokkaisiin, jotka ovat ilmoittaneet jättävänsä eduskunnan jos tulevat valituksi europarlamenttiin. Ja heihinhän tuo teksti sopiikin. He ovat juuri niitä, joille kansa vaaleissa antoi luottamustehtävän hoitaa heidän asioitaan ja silti he aikovat jättää kansalta saamansa tehtävän käyttämättä. Ryhtyivät leikkiin,mutta eivät haluakaan kestää sitä. Toivottavasti nämä edustajat tuntevat piston sydämessään.
Kyllä se ex ministerit oli ennenkin valtiopäiväavajaisissa.. toki ennen ei ollut näin alamittaisia sinttejä että pääsivät monet jatkoon. Olihan se toki noloa että koko konkkaronkka tippui kerralla nollalla prosentilla. Eli ei ollut ede prosentin kannatuata ja nömö häörivät siellä kansan kurjistajina koska hillotolppa. Ahneilla on pskanen loppu. Toivottavasti joutuvat kukin kurjaan asemaan eikä kukaan palkkaa heitä. Aina on aktiivimalli. Kuntoutus. Ja sairis tietty. Työkyvyyttömyyseläke, koska oikear työt on ikäviä ja raskaita eikä niistä edes makseta.
Vierailija kirjoitti:
Jari Lindström
25.4.2019 10:27
#39Kiitos Viljo.
Olen johdonmukaisesti todennut, että aktiivimalli ei ollut onnistunut. Ja että se olisi alusta asti pitänyt olla oikeudenmukaisempi. Mutta siitä olen samaa mieltä, että olen vastuussa sen hyväksymisestä. Se oli minun virheeni.
Näin se meidän uikutimimisteri ikkee ja myöntää että tsorit siittä olihan se ihan pska laki ja täysin epäoikeudenmukainenki. Mutta öh.. noh. Jooh. Voivoi. Ku hyväksyinnkuitenkiiii.
Semmosella ällillä varustettu 10k ministeri suoraan työttömyyskortistosta. Sitä saa mitä tilaa. Pitkäaikaistyöttömät mimistereinä ei ple sitä parasta a laatua. Sitä kai se sillä aktiivipällilläänlin yritti itselleen todistaa. Adjö for good!!61
Jessus. Minä luulin että Lindström nimenomaan suunnitteli koko aktiivimallin. Ei ilmeisesti sitten kuitenkaan? No, ainakin hän kovasti yritti sitä eduskunnan edessä puolustella kun oppositio grillasi häntä aiheesta ihan huolella. Sen mä muistan katsoneeni töllöstä ihan omin silmin.
Erikoista. Sippe antanut luvan poissaoloon kun sai hyväksikäytettyä koko tyhmyrijengin.