Minulla on asennevamma anoppia kohtaan.
Ja se on täysin hänen omaa aikaansaannostaan. Hänen ja terävän kielensä. Jatkuvasti hämmentää ihmisten välejä ja muista puhuu pastaa minulle myös. Monella tuntuu olevan asenneongelma häntä kohtaan. Kaikilla naapureillakin.
Kommentit (8)
Entäs se miehen sedän vaimo? Siihen taisi kuitenkin olla aika hyvät välit.
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset.
Siitäkin puhuu paskulia selän takana..
Vierailija kirjoitti:
Mun anopilla on sama ongelma. On kaikkien kanssa jatkuvasti riidoissa, niin sukulaisten, tuttavien kuin naapurienkin kanssa. Aina hän on syytön. Ihan aina. Koko maailma on häntä vastaan!
Hänellä vaan sattuu olemaan hyvin ilkeä ja mitätöivä ulosanti. Hänellä on myös oikeus sanoa totuus! Sen verran harhainen on, että kuvittelee oman mielipiteensä olevan totuus....
Sama! ;'D
Ap
Häneltä puuttuu täysin kunnioitus kanssaihmisiä kohtaan ja hänellä on seurueesta aina joku lika-ämpärinä. Jos se en ole minä, se on joku toinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset.
Jospa se riittää anopillesi ja miehen sedän vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset.
Jospa se riittää anopillesi ja miehen sedän vaimolle?
Miksei se sitten riitä hänelle, että meilläkin olisi?
Ap
Mun anopilla on sama ongelma. On kaikkien kanssa jatkuvasti riidoissa, niin sukulaisten, tuttavien kuin naapurienkin kanssa. Aina hän on syytön. Ihan aina. Koko maailma on häntä vastaan!
Hänellä vaan sattuu olemaan hyvin ilkeä ja mitätöivä ulosanti. Hänellä on myös oikeus sanoa totuus! Sen verran harhainen on, että kuvittelee oman mielipiteensä olevan totuus....