Kuinka pitkään olet ollut yhtäjaksoisesti dieetillä?
Ihmettelen kuinka ihmeessä ihminen jaksaa olla rankalla dieetillä neljäkin kuukautta yhtä mittaa!!!
Kommentit (27)
Tuli just 16 viikkoa täyteen ja vielä on kuusi viikkoa jäljellä. Päivässä 400-600 kaloria. 30 kiloa on lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuli just 16 viikkoa täyteen ja vielä on kuusi viikkoa jäljellä. Päivässä 400-600 kaloria. 30 kiloa on lähtenyt.
Miten pää kestää?
Vuodesta 1998 olen ollut nälässä. Kiloja siihen vuoteen nähden on tullut 3 lisää. Mokaan aina jossain vaiheessa vuotta niin, että mässäilen pari viikkoa ja saan lisäpainoa 5 kiloa, jonka poistamiseen menee taas vuosi.
3kk. Söin 1100 kaloria päivässä, mutta paino laski hitaasti, koska laihdutin normipainon sisällä.
Ihan vain näin muuten vaan, miksei pystyisi? Mieliteot? Huono olo? Rajoittaa menoja ja eloa? Mä olen mielitekojen mestari, himoitsen milloin mitäkin, mutta 3 viikon kohdalla tuossa dieetissä mulla alkoi olemaan sellainen meh-fiilis kaikesta ruoasta enkä oikeastaan olisi välittänytkään syödä lisää, nälkää tai himoja ei ollut. Kaupassa karkkihylly ja sipsihylly olivat vaan "meh" ja ohi. Kaverit mättösivät vieressä hampparia, sekin meni vaan ohi se tunne että olisi itse halunnut myös.
Noin vuoden. Rakastuminen/ihastuminen motivoi kummasti. Nutrilettiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pää kestää?
Eka neljä viikkoa oli pahinta mutta koko ajan on ollut helpompaa. Tietysti välillä tulee epätoivon fiiliksiä kun laihtumisvauhti hidastuu ja vielä on paljon laihdutettavaa. Noi on niitä ikävimpiä fiiliksiä, eikä niinkään nälkä vaikka vois ehkä muuta kuvitella.
En pysty dietteihin. Kalorien kuluttamiseen kyllä.
Kun vetää Nutrilettia tai jotain vastaavaa niin ei tule erityisiä mielitekoja, koska niissä elimistö saa sen mitä tarvii.
Dieetti on ruokavalio. Viimeiset 9 vuotta olen noudattanut tiettyä ruokavaliota, se on minun elämäntapani.
Vierailija kirjoitti:
Dieetti on ruokavalio. Viimeiset 9 vuotta olen noudattanut tiettyä ruokavaliota, se on minun elämäntapani.
Onko rankka dieetti?
Laihdutuskuurilla olen ollut kaikki 39 vuotta. En ole edes koskaan ollut lihava, mutta normaalipainonkin sisällä haluaisin olla siellä taulukon alaosastossa. Enempi vähempi menestyksellä sitä sitten tavoittelen, ikuisesti.
En päivääkään. Laihdutin vähentämällä makean syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun vetää Nutrilettia tai jotain vastaavaa niin ei tule erityisiä mielitekoja, koska niissä elimistö saa sen mitä tarvii.
Ne mieliteon puuttumiset johtuu ketoosista, joka noista nutrilettien syömisestä tulee. Samaan tilaan pääsee syömällä hyvää ja ravitsevaa ruokaa, eikä tule niitä ylimääräisiä aineita, mitä noissa pusseissa on.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko elimistö sen kaiken sonnan, mitä ne pussit sisältää?
Olen ollut vähähiilarisella ruokavaliolla kerran heinäkuusta tammikuuhun. Paino putosi 15 kg ja nyt, kun olen sen lopettanut takaisin on tullut 18 kg, joista 20 kg on liikaa.
Nestepaastolla olin kerran kaksi viikkoa.
Mäkin olen Nutrilettillä laihduttanut kaks kertaa 20-25 kiloa noin 12 viikon aikana. Oli ihana olo sen jälkeen. Valitettavasti kilot tulivat takaisin, kun elämäntilanne vei suruun ja aloin ahmia. Älkää te nutraajat tehkö samaa virhettä kuurin jälkeen, vaan katsokaa oikeasti mitä syötte. Tai paljonko kaloreita tulee.
Totutte ajan myötä kyllä. Mä aion vielä kolmannen kerran pudottaa kilot. Nyt on noin 15 kg omasta mielestä liikaa. Ylipainoa ei niin paljoa kylläkään virallisesti.
Nutrilettin Banaani-Karamelli on aivan herkkua näin kesäaikaan varsinkin. Kylmänä melkein kuin jäätelöä...nami nami!!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vähähiilarisella ruokavaliolla kerran heinäkuusta tammikuuhun. Paino putosi 15 kg ja nyt, kun olen sen lopettanut takaisin on tullut 18 kg, joista 20 kg on liikaa.
Nestepaastolla olin kerran kaksi viikkoa.
Ei ole vähähiilarinen tosiaan hyväksi. Pudotetut kilot tulevat kavereiden kanssa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen Nutrilettillä laihduttanut kaks kertaa 20-25 kiloa noin 12 viikon aikana. Oli ihana olo sen jälkeen. Valitettavasti kilot tulivat takaisin, kun elämäntilanne vei suruun ja aloin ahmia. Älkää te nutraajat tehkö samaa virhettä kuurin jälkeen, vaan katsokaa oikeasti mitä syötte. Tai paljonko kaloreita tulee.
Totutte ajan myötä kyllä. Mä aion vielä kolmannen kerran pudottaa kilot. Nyt on noin 15 kg omasta mielestä liikaa. Ylipainoa ei niin paljoa kylläkään virallisesti.
Nutrilettin Banaani-Karamelli on aivan herkkua näin kesäaikaan varsinkin. Kylmänä melkein kuin jäätelöä...nami nami!!
Et niinkun kahdella kerralla uskonut, ettet pysyvää tulosta saa.
Maku sulla ainakin on sormenpäässä ja se sormenpää on ollut peessä. :D:D:D
Mikä on rankka dieetti?