Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään olet ollut yhtäjaksoisesti dieetillä?

Vierailija
25.04.2019 |

Ihmettelen kuinka ihmeessä ihminen jaksaa olla rankalla dieetillä neljäkin kuukautta yhtä mittaa!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin kaksi päivää. Sitten vain lipsuin syömään. Päätän varmaan 3 krt kuukaudessa aloittaa jonkun dietin, ja unohdan sen tosi nopeasti, saman päivän aikana. Rakastan hyvää ruokaa! Onnekseni en ole lihovaa sorttia.

Vierailija
22/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun lopetin juomasta äidin maitoa eli reilut 40 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yritin kaksi päivää. Sitten vain lipsuin syömään. Päätän varmaan 3 krt kuukaudessa aloittaa jonkun dietin, ja unohdan sen tosi nopeasti, saman päivän aikana. Rakastan hyvää ruokaa! Onnekseni en ole lihovaa sorttia.

Hyvä ruoka ei tarkoita lihottavaa ruokaa.  Ehkä kuitenkin päinvastoin, huono ravinto aiheuttaa ylipainoa.

Vierailija
24/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieetti on ruokavalio. Viimeiset 9 vuotta olen noudattanut tiettyä ruokavaliota, se on minun elämäntapani.

Sama juttu. Mulla on terveellinen, suht vähähiilihydraattinen ruokavalio eli dieetti, ja olen noudattanut sitä vuosia. Aion tietysti jatkaa sitä loppuelämäni. Rankka se ei ole, päinvastoin.

Syön päivittäin kalaa tai kanaa, viikottain pihvin, hedelmiä, vihanneksia, tummaa pastaa tai riisiä, munia, juustoa, eikä koskaan mitään rasvatonta tai ”kevyttä”.

Veriarvoni ovat suoraan oppikirjasta ja verenpaineenikin tosi alhainen.

Vierailija
25/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarisella vuodesta 2011. Ei ole paluuta entiseen, tai vanhat krempat ja kilot tulee takaisin. En tosin ole ollut koko ajan samalla vhh:lla vaan vaihdellut eri tyylejä. Ensin induktiolla kuukauden, sitten millä lie alakarpilla, ruotsalaistyylisellä lchf:llä ja nyt viimeiset vuodet Kwasniewskin Optimaalisella ruokavaliolla sekä pätkäpaastolla. Pää ja kroppa kestää tätä kaikista parhaiten. Jos joskus jotain lipsuja ja repsuja tulee, ja tosi harvoin nykyään enää tulee, ne repsutkin pysyy aina jonkinlaisen vhh:n määritelmän sisällä.

Tällä dieetillä en ole siksi että pysyisin laihana tai edes laihtuisin. Vaan ihan muista terveyssyistä. Onnistuin paskomaan kroppani ihan täysin sekaisin kaikilla laihdutuskuureilla ja jojoilulla. Oli painonvartijaa, nutrilettiä, kaalisoppaa, lentoemäntää, elävää ravintoa, kasvissyöntiä, veganismia, virallisterveellistä ravitsemusterapeuttia, sairaaladiettiä, laihdutusryhmää... Kaikki yritykset kariutuivat aina johonkin terveysvaivaan.

Vierailija
26/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up