Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin äitiysloma

Vierailija
25.04.2019 |

Iltasanomien mukaan Meghan aikoo pitää vain 3 kuukauden äitiysloman. Minä kyllä ihmettelen, miksiköhän. Kun tuossa iässä saa lapsen ja rahaakin on, luulisi nauttivan äitiydestään myös ajallisesti niin paljon kun mahdollista. Jokainen äiti tietää, kuinka nopeasti se vuosi kuluu, joka Suomessa usein ollaan äitiyslomalla. Meghan kuitenkin kiirehtii harjoittamaan hyväntekeväisyyttä. Hyvä asia toki. Vai olisi niin imenyt oman maansa tavan, että pitää sitä oikeana ja haluaa noudattaa sitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Meghanin työt ole vähän eri luokkaa ku sinne saarioisen tehtaalle tai sairaalan syöpöosastolle kiiruhtavan Maija Meikäläisen... ja oma äiti vielä lapsen kanssa mukana joka paikassa + muu palkattu apu

Vierailija
2/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänen pitää olla huomion keskipiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on vähän erilainen, kuin Suomi. Itse olin äitiyslomalla 5kk, koska asun ulkomailla ja olin 2kk palkattomallakin. Koska tienaan merkittävästi enemmän kuin mieheni, palasin töihin ja mies sitten jäi kotiin palkattomalle. Tätä kummasteltiin paljon, koska äitiyslomia ei yksinkertaisesti ole joten ei myöskään ole sellaista mentaliteettia niiden suhteen kuin Suomessa. Sain töissä jopa ihmettelyä, kuinka pitkään olenkaan poissa. Briteissäkin 3kk on aika normaali, jonka jälkeen lapsella on hoitaja ja äiti saattaa olla päivät poissa. Kulttuurieroja on hyvä yrittää edes ymmärtää, vaikka se voi joskus olla haastavaa.

Vierailija
4/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä normi on 52 viikkoa

Vierailija
5/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ongelma on Meghan sinänsä. Kulttuurierot lentävät korkealta yli.

Vierailija
6/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etuhan toi vaan on

Vierailija
7/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan voi itse päättää aikatauluistaan ja mihin osallistuu äitiysloman jälkeen. Ei Kate ollut vuotta poissa edustustehtävistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi