Ketä kiinnostaa jotkut lapselliset supersankarit??
Ok, iron manin sekä guardians of the galaxyn ekat leffat oli ihan hyviä, ei kuitenkaan varsinaista supersankarituubaa kuten joku Batman vs Superman 🙄🤦 Nyt näitä avengerssejä tulee 5/vuosi ja hölmöiltä rahat pois.
Kommentit (6)
Ei kaikki supersankarileffatkaan ole hyviä. Batman vs. Superman ja ylipäänsä DC:n leffat ovat olleet aika tuskallisia katsoa. Marvel puolestaan on rakentanut jännitystä ja tunteita tasaisesti, siitä pidän.
En minäkään ymmärrä, kuinka joku katsoo Salkkareita tai Temptation Islandia, kun voisi mieluummin katsoa Marvelin leffoja. Makuja on monia.
Eipä oikeastaan ketään, vain suurinta osaa maailman elokuvissa käyvistä ihmisistä.
Toista se on Bachelor ja Temptation Island mistä täälläkin paasataan suut vaahdossa.
Niinpä! Elämän pitää olla vakavaa ja aikuismaista, vain uutiset ovat hyviä ohjelmia!
Vierailija kirjoitti:
Toista se on Bachelor ja Temptation Island mistä täälläkin paasataan suut vaahdossa.
Makuja on kyllä niin monenlaisia, että hämmästyttää.
Itse en ihan oikeasti PYSTY katsomaan noita yllämainittuja kolmea minuuttia kauempaa, ovat vaan niin järkyttävää paskaa. Siis minun mielestäni. Joku muu on eri mieltä.
Sen sijaan scifi, fantasia ja supersankarit jaksavat kiinnostaa minua jo neljättäkymmenettä vuotta aina vaan enemmän.
Onneksi olen saanut poikani mukaan innostukseeni, ei tarvitse katsomisseuran puutteesta kärsiä. 😊
T: scifimamma
Joo ei voisi vähempää kiinnostaa, onneksi ei tarvitse katsoa. Lasten juttuja.