Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut 10 vuoteen suuseksiä mieheltä

Vierailija
24.04.2019 |

Oma mies ei halua eikä pysty sitä antamaan, alkaa kuulemma yököttää ja kieleenkin sattuu. Hän ei myöskään suutele muita vartalonosiani kuin suuta, eikä häntä itseään saa koskea kuin suoraan genitaaleihin.

En voi väittää, ettenkö joskus miettisi eroa tämän takia. Suhteessa kyllä muitakin ongelmia, mutta paljon olisin valmis antamaan anteeksi, jos edes seksi toimisi. Sitouduin häneen tietäen nämä rajoitukset - olin iloinen partnerista yleensä! - mutta nyt en enää tiedä, voinko elää näin elämäni loppuun saakka.

Huoh.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama on täälläkin ei tosin vielä ole kuin 5 vuotta mutta vituttaa sekin. Ja tosin sillä erotuksella, että meillä nainen ei anna suuseksiä eikä koskettele mitenkään. Ennen kyllä antoi suuseksiä ja vastaanotti mutta ei nykyisin. Seksin pitää alkaa heti ja päättyä mahdollisimman nopeaa.

Vierailija
22/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, laita seuranhakuilmoa vaikka S24:n treffipalstalle. Minä miehenä en saa koskaan nuolla ja suihinoton olen kokenut viimeksi yli 20 vuotta sitten. Kelpaisi hyvin naispuolinen leikkikaveri, jonka kanssa olisi vaikka sitten pelkkää suuseksiä. Sen verran toki pitää olla leikkikaverilla perusasiat kunnossa että huolehtii hygieniastaan, ei ole tauteja eikä kovin lihava. Ikähaarukkana vaikka 30-55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on muitakin ongelmia ja seksi ei tyydytä? Haluatko jatkaa?

Vierailija
24/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Olipa kerran Uolevi, joka pillua nuolevi ja jonain päivänä hän siihen kuolevi', jäänyt mieleen tämmönen, mä nuolen pillua kun pillua.

Vierailija
25/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Olipa kerran Uolevi, joka pillua nuolevi ja jonain päivänä hän siihen kuolevi', jäänyt mieleen tämmönen, mä nuolen pillua kun pillua.

Tässä pitää tietää Kulli-Olli Granström. Ja koe-eläinpuisto.

Vierailija
26/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla miehen kanssa, joka ei anna minulle (hyvää) suuseksiä.

Ottaisin sen henkilökohtaisena loukkauksena ja merkkinä siitä, ettei mies halua ja rakasta minua aidosti, jos ei haluaisi nuolla.

Tietysti haluan myös itse antaa suuseksiä ja nautin siitä yhtä paljon kuin suuseksin saamisestakin, eri tavoin vain.

Vierailija
27/29 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä ihanaa kiimaista tuoksua ja makua kun saa nuolla vaginaa. Puhumattakaan naiselle tuotetusta nautinnosta. No muistoissa vain on kyseinen asia. Nautin kyllä kun minulle annetaan suuseksiä, ei tartte loppuun asti. Mutta sen saamisesta on varmaan jo 20 v. Eihän rouva enää edes kosketa millään osallaan heppiin, viisi vuotta selibaattia jo...

Vierailija
28/29 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mä en ole saanut suuseksiä koskaan. Antanut kyllä. Kaksi partneria elämän aikana.

N 50+

29/29 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti on oksat omena piirakassa.

Jos olet 50v .vuotias daami et ole saanut kielihoitoa

Mika.rajala mikarajala