Mis menee Saara Aalto?
Mis Saara ja Meri-rakas. Ei oo kuulunut. We need our international snow angel queen back, NOW!
Kommentit (25)
On niiiiiiiin kiire. MElkein 10 pikkukeikkaa kolmessa kuukaudessa. Ei ehdi häitäkään miettiä.
3 vk lomalla Italiassa. Kelpais varmaan sullekin?!
Niin kiiretä niin kiiretä että!! Ai vaan 3vk.Italiassa,miksi ei samalla 3kk.-3v.?? Noin iso starahan ellättäisi ittensä&avoäijänsä siellä vaikka vasemmalla käellä huitoen!!
Onko tää uusi missikisa? Ihanaa!
Vuoden 2019 Mis menee Saara Aalto on tyttö numero...
Esiintyykö jossakin kesäteatterimusikaalipuskafarssissa Suomen pöpeliköissä?
Sillä taitaa olla paljon lomaa Meri-rakkaan kanssa. Kyl tossa naimisiin ehtisi jos vaan halua löytyisi.
Mahtaa olla galaksia valloittamassa. Ehkä Junckerin hyvät tutut, muiden planeettojen valtiaat, ovat iskiasvaivoista kärsivää EU-isoherraa käyneet moikkaamassa. Lukeneet iltapäivälehdistä samalla käynnillä miten mahtava ja ylivertainen artisti maassa on ja ovat ottaneet samantien mukaansa kiertueelle.
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan jo siitä.
No mutta Merihän se siinä! Still going strong. Tää palsta vie järjen, lällällää..
Onko Briteissä suunnitelmat pitkällä, että Saara saa arvonimen Dame! Meri kans, Sir. 🎩
Zaara kirjoitti:
Oon just kakkoshädällä.
Pyyhi rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Zaara kirjoitti:
Oon just kakkoshädällä.
Pyyhi rauhassa.
Oikeastiko luulet että pyyhkii itse?
Tossa vitsiohjelmassa sanottiin äsken, että kakkosen uusi nimi on saaraaalto.
Joo, siinä oli että hississä voi sanoa, paina saaraaaltoa. Kakkonen on vähän härski.
Vierailija kirjoitti:
On niiiiiiiin kiire. MElkein 10 pikkukeikkaa kolmessa kuukaudessa. Ei ehdi häitäkään miettiä.
Moi Mari.
Kuinkas psykoosin kanssa hurisee?
Manchester pridessä esiintymässä.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-7389495/Saara-Aalto-dons-…
Miksi alapeukkuja? Saara vie Suomea upeasti maailmankartalle, mahtava kansainvälinen ura on vihdoin todellisuutta.
Harkitsee, osallistuuko seuraavaksi temppareihin vai maajussille morsiameen.