Mies haluaa edetä hitaasti, mitä tarkoittaa mielestänne?
Olen kirjoitellut erään miehen kanssa. Alussa hän oli todella innostunut ja kirjoitti myös että haluaa alkaa seurustella, mutta nyt kirjoitti että haluaa edetä kuitenkin hitaasti, ja että parempi ottaa rauhassa vaikka itsekin innostuu helposti. Mitä tämä tarkoittaa teidän mielestä? Alkoiko miestä pelottaa? Meidän on tarkoitus nähdä jossain vaiheessa lähiaikoina.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Mies on vankilassa
Mies on pantavalvonnassa
Mies on todellinen friikki joka asuu lampaan ja kuolleen isoäitinsä kanssa
Mies on neitsyt peräkammarinpoika
Mies on 120 cm pitkä
Miehellä ei ole sukupuolielimiä
Mies on naimisissa ja 5 lapsen isä
Mies on 70-vuotias ja ehkä nainenkinOnhan näitä vaihtoehtoja. Te ette kuitenkaan tule tapaamaan koska miehellä on salaisuus joka tekee sen mahdottomaksi.
Juuri näin!
Ei tuu tapaan koskaan.
Ap täytyy olla hyvin yksinkertainen tai hyvin epätoivoinen kun roikkuu vielä.
Jos miehellä ei ole aikomusta tavata, kertokaapa miksi hän kirjoittelee edelleen kanssani? Kiinnostaa koska haluaisin ymmärtää, miksi joku mies tekee niin. Eikös yleensä lopeteta kokonaan kirjoittelu jos ei olla kiinnostuneita tai sanotaan suoraan ettei kiinnosta. Miehet vastatkaa tähän, kiinnostaa.
Ap
Syystä tai toisesta kokee olevansa vajavainen livetapaamiseen, Voi olla fyysinen tai henkinen este.
Onhan sillä nyt kuitenkin jonkinlainen suhde, kun kirjoittelee sinun kanssa. Ei halua siitä suhteesta luopua.
Luultavasti on varma, ettet suhdetta hänen kanssa tule jatkamaan, jos tapaatte.
Arvailuahan tämä on kuitenkin.
Ilmoita sille, että olet tulossa käymään ja kysy missä kahvilassa nähdään.
Ei se taida vaivautua tapaamiseen. Kysyin siltä tänään mutta ei ole vastannut vaikka on lukenut viestin.
Ap
Kirjoitin siis että tulenko minä sinun luo vai sinä minun luo.
Ap
Niin kun ei vastaa mitään. No toivottavasti kommentoi jotain uskaltaako nähdä vai ei. Minua ei tarvitsisi edes jännittää.
Ap
Ei ole mies vastannut mitään sen jälkeen nyt kun ehdotin tapaamista. Ahdistui varmaan liikaa, kertoi ahdistuneensa aiemminkin naisten kanssa.
Ap
Mies on nyt vastaillut lyhytsanaisesti. Taisi alkaa pelätä tapaamista.
Ap
Ei olla vielä sovittu tapaamista. Miehellä alkaa kohta loma.
Ap
Olen miettinyt viestitteleeköhän mies kuitenkin usean naisen kanssa samaan aikaan. Ihmettelen miksei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta vai eikö miehellä ole munaa siihen vai pitääkö minua varalla? Silti on sanonut kullaksi, muruksi yms. Ota miehestä selvää.
Ap
Homo tai pippeli ei toimi tai puuttuu. Yrittää lykätä paljastumista. Juokse jos kyrpäjahdissa olet,
Kattelee samalla muita naisia ja tekee sitten päätöksen kenet valitsee.
En ole pelkän seksin perässä. Voisi ainakin suoraan sanoa jos katsoo useita naisia samaan aikaan...
Ap
Tuskin mistään muista naisista on kyse enää jos noin kauan on vältellyt tapaamista
Oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Te ette tule tapaamaan, usko nyt.
Muru ja kulta ei tarkoita mitään.
Leikkii kanssasi tai sitten on itsellä niin suuria vaikeuksia, ettei pysty ikinä tapaamaan ketään.
Voi olla vankilassa, mielisairaalassa, voi olla teini, joka näyttää viestit kavereilleen.
Todennäköisimmin mies, jolla on vakavia ongelmia.
Jatka jos huvittaa, mutta suhdetta ei tule olemaan. Lyön tonnista vetoa, ettet näe häntä kasvotusten ikinä.
Mistä päättelette että ei ole muita naisia kun on venyttänyt tapaamista? En vaan ymmärrä tällaisia miehiä jotka eivät uskalla suoraan sanoa että ei halua nähdä.
Ap
Olisi reilua että mies kertoisi jos hänellä on jokin salaisuus.