Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, mitä tarkoittaa mielestänne?

Vierailija
24.04.2019 |

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa. Alussa hän oli todella innostunut ja kirjoitti myös että haluaa alkaa seurustella, mutta nyt kirjoitti että haluaa edetä kuitenkin hitaasti, ja että parempi ottaa rauhassa vaikka itsekin innostuu helposti. Mitä tämä tarkoittaa teidän mielestä? Alkoiko miestä pelottaa? Meidän on tarkoitus nähdä jossain vaiheessa lähiaikoina.

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä onko hänellä jotain ongelmaa seksin kanssa. Mutta ei se haittaisi minua vaikka olisi, haluaisin vaan tavata hänet ensin. Seksiä ei olisi pakko olla heti.

Miten todennäköistä on että on jotain potenssiongelmaa jos on 31 v ylipainoinen mies?

Ap

Vierailija
162/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa kokemattomalta ja myös jonkin sortin psyykkistä ongelmaakin vaikuttaisi olevan. Mikä toki ei tee ihmisestä pahaa tai huonoa. Vanhat kuvat ja ylipaino sopisi hyvin tuohon yhtälöön.

Ei kai tuossa auta kuin ottaa härkää sarvista. Kai voit sanoa aika suoraan kun olette tuota nyt niin vatuloinut, että pikkuhiljaa voisitte nähdä kun tuo kirjekaveruus ei ole pohjimmiltaan se mitä etsit. Voit siivittää sitä jotenkin rohkaisevin saatesanoin tuosta ilmeisestä ongelmasta, kun hänet tunnet jo arvattavasti hyvän puoleisesti.

Itse olin joskus nuorena vähän samanlainen pakoilija, mutta naiset tulivat lopulta itse noutamaan kotoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Minäkin olen miettinyt jos miehellä on jotain psyykkista ongelmaa joka tekee rajoittuneeksi ja jonka takia ei uskalla nähdä. Kirjoitti aiemmin tosiaan että on ollut jotain naissuhteita mutta ne ei ole ikinä kestänyt pitkään ja että viime kerralla miestä alkoi ahdistaa kun nainen halusi seksiä liikaa jonka takia mies lopetti suhteen.

Ap

Vierailija
164/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että heti ei aleta seurustella, muuteta yhteen, mennä naimisiin ja tehä lapsia.

Vierailija
165/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösen kautti kakkoseen on etenemistä hitaasti suhteessa.

Vierailija
166/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö parin kuukauden jälkeen vatvot samaa?

Vierailija
167/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä alko kaduttaa ne omat seurustelupuheensa, kun kerta ette oo ees tavanneet. Tuskin tässä sen pahempaa.

Vierailija
168/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäisiä te olette? Kuulostaa meinaan kokemattomien touhuilta puhua seurustelusta, vaikka ei olla vielä nähtykään.

Ja sä kuulostat takertujalta. Ei se mies ole velvollinen sun suuntaan. Ehkä pelästyi sun päsmäröintiä. Rauhoitu.

Vierailija
169/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä vielä ole luovuttanut kun mieskin kerran kirjoittaa vielä minulle. Olen 28 ja mies 31, minulla 2 pitkää suhdetta takana.

Ap

Vierailija
170/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Siis sä edelleenkin vatvot täällä samaa asiaa!? Ei nyt millään pahalla, mutta vaikutat hieman oudolta...

Vierailija
171/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuulostaa mies.

Vierailija
172/204 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole penaalin terävin kynä.

Mies ei aio tavata.

Ei nyt, ei koskaan.

Leikittelee ehkä ajatuksella, että olisikin normaali ja pystyisi parisuhteeseen.

Hulluko on kirjeenvaihdossa kuukausikausia ja on sydäntä ja kultaa ja huonekalujen väriä, ja yhtä ainutta kertaa ette ole nähneet edes ohimennen?

Tuhlaat aikaasi.

Mutta joo, luetaan täällä taas kyselyitäsi aiheesta parin kuukauden päästä.

Vierailija
173/204 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllä jos hän ei halua nähdä ennen syksyä kysyn suoraan haluaako nähdä ollenkaan vai ei.

Ap

Vierailija
174/204 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna

Vierailija
175/204 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on jotain kokemuksia naisista mutta kertoi että ne suhteet ei ole kestänyt kauan ja on tullut jotain pettymyksiä joita ei avannut. On aina asunut yksin kuitenkin eli ei ikinä naisen kanssa.

Ap

Juokse vielä kun voit. Hälytyskellojen pitäisi jo soida siitä, että mies haluaa edetä hitaasti. Kaikki miehet joilla toimii se haluaa panna. Tietysti, jos se ei ole tärkeää..

Vierailija
176/204 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tuntuu vähän oudolta kun mies välillä on tosi kiinnostunut ja innostunut, välillä ei ja vaikuttaa ahdistuneelta. Kirjoitti että häntä ahdistaa jos kysyn liian usein milloin voidaan nähdä. Ilmeisesti haluaa kuitenkin nähdä. Saa nähdä tuleeko tapaaminen toteutumaan tänä kesänä.

Ap

Vierailija
177/204 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vaan se mietti ensin mieten ja missä aletaan tapailla/hässiä ettei kotona oleva muija saisi tietää...

Vierailija
178/204 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei miehellä ole vaimoa kotona, tosin ei voi ikinä tietää...

Ap

Vierailija
179/204 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENNEN SYKSYÄ?

Oot tuhlannut puoli vuotta. Unohda. Et tuu tapaan häntä, ymmärrä jo!

Vierailija
180/204 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vankilassa

Mies on pantavalvonnassa

Mies on todellinen friikki joka asuu lampaan ja kuolleen isoäitinsä kanssa

Mies on neitsyt peräkammarinpoika

Mies on 120 cm pitkä

Miehellä ei ole sukupuolielimiä

Mies on naimisissa ja 5 lapsen isä

Mies on 70-vuotias ja ehkä nainenkin

Onhan näitä vaihtoehtoja. Te ette kuitenkaan tule tapaamaan koska miehellä on salaisuus joka tekee sen mahdottomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi