Voiko kuolleen marsun heittää biojätteisiin?
Niin voiko tehdä? En uskalla vetää vessasta, jos menee tukkoon.
Kommentit (29)
Voi, miksei voisi. Maatuvaa tavaraa, jos kylmästi ajattelee. Me hullut joskus aikoinaan laitettiin eläinlääkärin nukutuksen jälkeen yhteistuhkaukseen aika monta marsua (kallista), pari häkkiinsä kuollutta kaveria oli pakasteessa talven ajan ja kesän tullen hautasimme mökille.
Laitetaanko Ap biojätteisiin kuoltuaan vai saatko arvosi mukaisen hautauksen?
Vierailija kirjoitti:
Jos se vain on laillista, niin saa minut laittaa biojätteeseen. AP
En omaa eläinystävääni laittaisi jäteastiaan kuolemansa jälkeen. Ei kovin tärkeä eläin liene ollut jos joku raaskii niin tehdä.
Itse laitoin kuolleen kanini sekajätteeseen. Ja mutkin saa vaikka syöttää villieläimille.
Vierailija kirjoitti:
En omaa eläinystävääni laittaisi jäteastiaan kuolemansa jälkeen. Ei kovin tärkeä eläin liene ollut jos joku raaskii niin tehdä.
Juu ei ollut. Yhtään jyrsijää ei tähän talouteen enää. Ap
Kaatopaikalle saa viedä jopa hevosen. Mutta minä hautaisin tai tuhkaisin marsun.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen marsun laittaa johonkin pahvilaatikkoon ja haudata johonkin, sehän maatuu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kaatopaikalle saa viedä jopa hevosen. Mutta minä hautaisin tai tuhkaisin marsun.
Nyt tuli väärää tietoa.
Hevosta voi tietysti käydä kokeilemassa kaaokselle, mutta ei oteta vastaan.
Naapurien koira haudattiin kesämökin takapihalle - mökki oli sille rakas paikka.
Toivottavasti marsu sai edes riittävää hoitoa eläessään. Hyvä että jyrsijänvihaaja ei hanki talouteensa uutta jyrsijää.
Marsun voi syödä. Maistuu kanalta.
Miten marsu olisi erilainen kuin broileri tms? Kyllä ne kaikki biojätteeseen menee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti marsu sai edes riittävää hoitoa eläessään. Hyvä että jyrsijänvihaaja ei hanki talouteensa uutta jyrsijää.
Mihin luulet sen kuolleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli väärää tietoa.
Hevosta voi tietysti käydä kokeilemassa kaaokselle, mutta ei oteta vastaan.
Otetaan... Ja kun soitat etukäteen että olet hevosta tuomassa ne tekevät sinulle kuopan valmiiksi ja työntekijät vievät sen itse kuoppaan siellä paikalla. Ei sitä siis heitetä sinne jätteiden päälle mutta saat viedä.
Vihaan tuollaisia AP:n kaltaisia eläinrääkkääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tuollaisia AP:n kaltaisia eläinrääkkääjiä.
Ei se mitään eläinrääkkäystä ole, kun eläin on jo kuollut.
Valivvali vali vali valivalivaa vali vali valivali valiiii vali vali vaaaaaali vali vali vali vaa pälä pälä lässyn lää pälä lässyn lässyn lää pälä jäkä mäkä jää pälä lässyti lässynlää