Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras unilääkettä? Haluan nukkua KOKO yön kuin normaali ihminen!

Vierailija
24.04.2019 |

Imovane 7,5mg:llä nukun töykeän hyvin melkein kokonuön. Herään eka kerran vessaköynnillw vasta joskun 05 -aikaan ja yleensä pystyn senkin jälkeen vielä nukahtamaan.
Aikaisemmin minulla oli Normisol käytössä, mutta se jostain syystä vaan lopetettiin, siis koko lääke.
Millä pillerillä tiedätte varmasti illalla sen ottaessani, että nyt tämä tyttö muuten alkaa nukkumaan??

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tietäisi itsellä kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä mutta unta ei tule tai jos tulee on katkonaista.

Vierailija
2/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele jotain puheohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloperidoli on tehokasta.

Vierailija
4/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mullekin heti kun tiedät.

Vierailija
5/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit. Itse oon just kokenut kovan vieroittautumisen vuosien pillerikierteestä. Edelleen kaipaa pilleri humalaa illalla mut koko ajan vähemmän, kova koukku tulee

Vierailija
6/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenox

Vierailija
7/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki yläasteen ruotsin tai uskonnon kirja ja ala lukemaan. Parempaa unilääkettä ei löydy.

Vierailija
8/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane on hyvä, mutta sitä ei enää määrätä nykyään lääkäreiden riippuvuuspelon takia. Kuin ehkä 10 tablettia hätätilassa.

Ketipinor, ilman melatoniinia tai sen kanssa, 25-100 mg. Mutta varo ettei lihota!

Vierailija
9/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käng päng auttaa. Kunnolla nuzzittuna nukkuu paremmin.

Vierailija
10/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen kyllä herää yöllä, mutta nukahtaa uudelleen.

Varsinaisista unilääkkeistä ei ole kokemusta, mutta Mirtazapin hyvin pienellä annoksella toimii mulla.

Vierailija
11/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tässä:

Sinccis

Vierailija
12/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immut on aika kesyjä. Kokeilin kerran, piti ottaa niitä 2-3 että huomas jotain tehoa. En ole lääkkeiden suurkuluttaja mutta eivät vaan toimineet mulla. Neuroleptiaaneilla saa kyllä jotenkin unta.

Vierailija
13/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile humalaa, siis sitä kasvia. Sillä on rauhoittava vaikutus. Jos ei tee nappaise, niin joku tuhdisti humaloitu IPA toimii myös.

Vierailija
14/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni paras unilääke on se, että käyttää kehoa. Rajusti. Eli se on joko intervalli tyylistä lenkkeilyä, kuntosaliharjoittelua, porraskävelyä, pitkiä (tuntien) kävelyitä.

Jos sen jälkeen uni ei todella tule, niin sitten on jotain terveydellistä ongelmaa. Todennäköisesti stressiä, siihen auttaa mm. meditointi ja esim. metsässä kävely (tieteellisesti todistettu).

Myös se, että viimeinen kahvikuppi tai mikä tahansa missä on kofeiinia on juotu n. 10h sitten kun menet nukkumaan. Eli jos menet nukkumaan klo 24 niin klo 14 viimeiset kofeiinit. Jos klo 22 niin klo 12 viimeiset kahvit.

Näin varmistat sen, että kofeiini ei haittaa untasi niin todennäköisesti.

Mutta tuo todella kovaa urheilu on se paras unilääke, omalla kohtaa.

Vierailija
15/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenox

Ei ainakaan minulla toimi.  :( 

Vierailija
16/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile niitä kuiskausvideoita youtubesta.

Vierailija
17/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imovane on hyvä, mutta sitä ei enää määrätä nykyään lääkäreiden riippuvuuspelon takia. Kuin ehkä 10 tablettia hätätilassa.

Ketipinor, ilman melatoniinia tai sen kanssa, 25-100 mg. Mutta varo ettei lihota!

Tämä on niin sairasta että imovanea ei määrätä, mutta ketiapiinia määrätään kun siitä ei muka tule riippuvaiseksi. Mutta todellisuudessa tietenkin tulee.

Minulla riitti kannabis ennen kotietsintää, sen jälkeen oli pakko alkaa lääkeriippuvaiseksi. Nykyään paras on kombo puolikas imovane + vähän kannabista + 0,5 mg melatoniinia. Nykyään unen pituuskin riittää, kun olen saanut häiritsevät tekijät poistettua. Ja se on todellakin olennaista.

Toivoisin että lääkkeitä määrättäisiin sen mukaan että mikä mahdollistaa toimintakyvyn ja siedettävän elämän, se on tärkeämpää kuin joidenkin suositusten noudattaminen.

Vierailija
18/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni paras unilääke on se, että käyttää kehoa. Rajusti. Eli se on joko intervalli tyylistä lenkkeilyä, kuntosaliharjoittelua, porraskävelyä, pitkiä (tuntien) kävelyitä.

Jos sen jälkeen uni ei todella tule, niin sitten on jotain terveydellistä ongelmaa. Todennäköisesti stressiä, siihen auttaa mm. meditointi ja esim. metsässä kävely (tieteellisesti todistettu).

Myös se, että viimeinen kahvikuppi tai mikä tahansa missä on kofeiinia on juotu n. 10h sitten kun menet nukkumaan. Eli jos menet nukkumaan klo 24 niin klo 14 viimeiset kofeiinit. Jos klo 22 niin klo 12 viimeiset kahvit.

Näin varmistat sen, että kofeiini ei haittaa untasi niin todennäköisesti.

Mutta tuo todella kovaa urheilu on se paras unilääke, omalla kohtaa.

Mä kokeilin kerran lääkitä itseäni kovalla urheilulla. Aluksi tehosi, mutta menin sitten "ylikuntoon" ja kroppa rupes tuntuu lyijyltä joka päivä. Psyykkisesti en ollut väsynyt, fyysisesti kyllä ja myöhemmin kyllä sitten todettiin pibolaarisuus. Ihmekös kun ei nukuttanut. Maniaa tais vähän pukata päälle. :)

Vierailija
19/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile niitä kuiskausvideoita youtubesta.

Se uus Myllyn Paras mainos - Pippa Laukka XD.

Vierailija
20/35 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Imovane antaa noin 4 tunnin unen. Reseptissä lukee korkeintaa 3 kertaa viikossa. Lisäksi ota 4 Ketipinoria ja Melatonin

tabletin, se on oikein punaisella kolmiolla merkitty. Näistä myrkyistä huolimatta nukun huonosti.