Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt elämään näiden sairauksien kanssa

Vierailija
24.04.2019 |

Kun en parane ikinä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
2/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätänä?

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Tsemppiä

Vierailija
4/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan hemmettiä. Varsinkin, jos sairaus on hitaasti johtamassa kivuliaaseen kuolemaan. Jos ei ole, niin tilanne on jo aika lailla parempi. Mistähän sitä saisi itselleen lisää kärsivällisyyttä? Voimia sietää arjen hankaluuksia?

Vierailija
5/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan hemmettiä. Varsinkin, jos sairaus on hitaasti johtamassa kivuliaaseen kuolemaan. Jos ei ole, niin tilanne on jo aika lailla parempi. Mistähän sitä saisi itselleen lisää kärsivällisyyttä? Voimia sietää arjen hankaluuksia?

Miksi niitä pitäisi sietää?

Sinccis

Vierailija
6/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No mitä muutakaan voi? Mulla esim sjögrenin syndrooma, menierin tauti, pahat rytmihäiriöt ja monta muuta sairautta. Ei noista parane.

Vierailija
7/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän mielestäni ihan hyvää elämää sairauksieni ja kipujeni kanssa, olen tottunut tähän, enkä näille voi mitään, joten hyväksyminen on auttanut asian suhteen. Toki mieli on silloin aivan pohjilla, kun kivut vievät sängynpohjalle, mutta ei niitä lopulta niin usein tapahdu.

Vierailija
8/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen Sjögrenska sinnittelee. On myös nivelpsoria, artriittia ja välilevyongelmia. Mut päivä kerrallaan. Onneks liian hyväkuntoinen eläkkeelle, joten töissä saa käydä.

Vierailija
9/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No mitä muutakaan voi? Mulla esim sjögrenin syndrooma, menierin tauti, pahat rytmihäiriöt ja monta muuta sairautta. Ei noista parane.

Ryhdy kokiksi.

Vierailija
10/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika hakea masennuslääkitys? Sä olet jo kymmenisen vuotta marissut täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän