Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenruotsalainen Nainen

Vierailija
24.04.2019 |

Paneeko kukaan ruotsinkielinen nainen koskaan suomenkielistä miestä ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lävärit liittyy suomenruotsalaisiin??

Vierailija
22/28 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lävärit liittyy suomenruotsalaisiin??

Klittahupun lävärit on niiden skeneä. No, nytpä tiedät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Aluksi genitaalilävistyksiä hankkivat lähinnä vähemmistöt, kuten homot, sm-skene ja suomenruotsalaiset", kertoo 15 vuotta genitaaleja lävistänyt Marko.”

Vierailija
24/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjä. Olen suomenruotsalainen, eikä minulla tai ystävilläni ole lävistyksiä sen enempää kuin muillakaan. Tässä taitaa aloittajalla olla jokin tarve nähdä suomenruotsalaiset omana erikoisena sisäänlämpeävänä joukkona.

Ihan kuule ollaan normaaleja ihmisiä, eikä se meidän vika ole, jos ollemme sattuneet syntymään ruotsinkieliselle alueelle.

Vierailija
25/28 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo ero mun kokemusten mukaan on ollut että ruotsia äidinkielenään puhuva alkaa kiimoissaan valittamaan/puhumaan/huokaileen ruotsiksi.

T

M54

Vierailija
26/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu suomenruotsalaisuus on varma tae tiukasta pillusta. Jos olet löysäpilluinen, niin muuta Vaasan seudulle, opettele sujuva ruotsi ja hups - huomaat pillusi tiukistuneen itsestään. Parhaassa tapauksessa vielä on tullut se klitoriskoru ja isot tissit. Ja tietenkin vaaleat hiukset. Monelle savolaistytölle on käynyt näin ja yhdelle kouvolalaisellekin meinasi käydä.

27/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomenruotsalainen kiinnostaisi, mutta hidasteena on se, että olen itäsuomalainen ukkomies enkä enää eilisenteerenpoika. Och samma på svenska. (Orrespojke i går?)

Vierailija
28/28 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko lätkän pelaajat missejä?

Ei, ne palkkaa jonkun tekemään sen puolestaan että voivat itse keskittyä hokiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi