Suomenruotsalainen Nainen
Paneeko kukaan ruotsinkielinen nainen koskaan suomenkielistä miestä ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten lävärit liittyy suomenruotsalaisiin??
Klittahupun lävärit on niiden skeneä. No, nytpä tiedät ;)
”Aluksi genitaalilävistyksiä hankkivat lähinnä vähemmistöt, kuten homot, sm-skene ja suomenruotsalaiset", kertoo 15 vuotta genitaaleja lävistänyt Marko.”
Höpöjä. Olen suomenruotsalainen, eikä minulla tai ystävilläni ole lävistyksiä sen enempää kuin muillakaan. Tässä taitaa aloittajalla olla jokin tarve nähdä suomenruotsalaiset omana erikoisena sisäänlämpeävänä joukkona.
Ihan kuule ollaan normaaleja ihmisiä, eikä se meidän vika ole, jos ollemme sattuneet syntymään ruotsinkieliselle alueelle.
Ainoo ero mun kokemusten mukaan on ollut että ruotsia äidinkielenään puhuva alkaa kiimoissaan valittamaan/puhumaan/huokaileen ruotsiksi.
T
M54
Juu suomenruotsalaisuus on varma tae tiukasta pillusta. Jos olet löysäpilluinen, niin muuta Vaasan seudulle, opettele sujuva ruotsi ja hups - huomaat pillusi tiukistuneen itsestään. Parhaassa tapauksessa vielä on tullut se klitoriskoru ja isot tissit. Ja tietenkin vaaleat hiukset. Monelle savolaistytölle on käynyt näin ja yhdelle kouvolalaisellekin meinasi käydä.
Kyllähän suomenruotsalainen kiinnostaisi, mutta hidasteena on se, että olen itäsuomalainen ukkomies enkä enää eilisenteerenpoika. Och samma på svenska. (Orrespojke i går?)
Vierailija kirjoitti:
Paneeko lätkän pelaajat missejä?
Ei, ne palkkaa jonkun tekemään sen puolestaan että voivat itse keskittyä hokiin.
Miten lävärit liittyy suomenruotsalaisiin??