Suomenruotsalainen Nainen
Paneeko kukaan ruotsinkielinen nainen koskaan suomenkielistä miestä ?
Kommentit (28)
No entäs irlantilaiset islantilaisia? Onko tilastoa?
Onko kukaan norjalainen pannu turkkilaista?
Kyllä se ainakin teoriassa pitäisi olla mahdollista. 🤪
Olen suomenkielinen mies, minua ei ole ruotsinkielinen nainen pannut samassa merkityksessä kuin minä häntä.
Mutta jos sana paneminen ymmärretään normi seksinä niin useampi ruotsinkielinen nainen on harrastanut kanssani seksiä.
Seukkasin vajaan vuoden suomenruotsalaisen naisen kanssa. Mielettömän tiukka tapaus (siis siinä mielessä). Kyllä niitä hetkiä on ihana vieläkin muistella.
Paneeko kukaan muslimi koskaan juutalaista?
Entä juutalainen muslimia?
Vierailija kirjoitti:
Paneeko lätkän pelaajat missejä?
Urbaanilegenda, oikeasti lätkänpelaajat panee pukkarissa toisiaan jonossa
Olen mies ja olen ollut suvunjatkamisleikeissä sekä suomenruotsalaisen, että ruotsin suomalaisen kanssa.
Ensimmäinen lienee tyypillistä, jälkimmäistä pidän jonkinasteisena poikkeuksena ja vähän ylpeilenkin sillä.
Kokemuksena voin kertoa, että jälkimmäinen puhui paremmin ruotsia, ensimmäinen oli parempi sängyssä.
En ole pannut suomenruotsalaisen kanssa, mutta juutalaisen kanssa olen. Mitä tästä voi päätellä?
Minulla oli myös, oli todella kuuma blondi isoine rintoineen.
Voisivatko suomenruotsalaiset, jos näin nyt ihmisiä ylipäätään on tarpeellista ryhmitellä, naiset olla hieman vapautuneempia petipuuhissa? Itselläni on myös kokemus lyhyestä suhteesta erään yh-saaristolaismimmin kanssa. Meno oli roisia, estotonta ja kiimaista, varsinkin pikku siivuissa. Ja halua tuntui riittävän vaikka monta kertaa päivässä. Niitä aikoja muistellessa, hän oli muuten myös vaalea ja todella reilulla etuvarustuksella siunattu. Nimi saattoi alkaa A:lla.
Vierailija kirjoitti:
En ole pannut suomenruotsalaisen kanssa, mutta juutalaisen kanssa olen. Mitä tästä voi päätellä?
Juutalaisten vanhoissa opeissa sanotaan: Säännöllinen seksi on naisen aviollinen oikeus ja miehen velvollisuus. Eli täytit velvollisuutesi.
Edit: Myös avioton oikeus mm. Avoliitoissa. Tuli turhaan tuonne tuo aviollinen-sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneeko lätkän pelaajat missejä?
Urbaanilegenda, oikeasti lätkänpelaajat panee pukkarissa toisiaan jonossa
Väärin olet ymmärtänyt, kyse on suomalaisista potkupallon pelaajista...
Nurmella tössiminen on jatkunut sitten suihkun puolella ja pukkarissa.
Suomenruotsalaisissa naisissa kiihottaa ne hänen suvun kartanot ja rikkaudet.
Kompensoi hyvin huonot sänkytaidot ja halut.
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaisissa naisissa kiihottaa ne hänen suvun kartanot ja rikkaudet.
Kompensoi hyvin huonot sänkytaidot ja halut.
Opettaa sänkytaidot, vaihtokaupassa kartanon herraksi. 😁
Lävistys klitoriksen hupussa ei näillä ole yllätys.
No ainakin mun tuntemilla suomenruotsalaisnaisilla on vähintään puolella suomenkielinen mies, että varmaan myös panee.