Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät saa keskenmenoja ja raskautuvat heti

Vierailija
24.04.2019 |

Mikä siinä on, että jotkut raskautuvat heti ekasta, tokasta tai kolmannesta kierrosta eivätkä saa keskenmenoja?
Itse raskauduin hoitojen aloittamisen jälkeen ja sain kolme keskenmenoa. Myönnän, että koen kateutta näitä onnekkaita ihmisiä kohtaan, joiden ei tarvitse kokea noita surun tunteita.
Nyt olen taas raskaana ja tässäkin raskaudessa on lllut ongelmia. Mikä siinä on, että toiset ovat niin onnekkaita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä on, että toiset ovat niin onnekkaita?"

Ei tässä onnesta ole kyse, vaan siitä että sinä olet biologisesti vähän vinksallaan ja ne muut ei. Simppeliä, eikö?

Mun mielestä tämä kommentti on jo niin loukkaava, että täyttää nettikiusaamisen rajan. Teen ilmoituksen tästä.

Oli kyllä järkyttävä loukkaus!

Vierailija
22/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nyt vaan ovat niin hedelmällisiä ja perusterveitä kaikin puolin ja ovat löytäneet sattumalta puolison joka on myös lisääntymiskykyinen ja kemiat kohtaa.

Me olemme perusterveitä mutta emme kumpikaan ole kovin hedelmällisiä.

Kesti 1,5 vuotta ennenkuin tulin 1.kerran raskaaksi. Toisella kerralla sain keskenmenon ja sitten oli tuulimunaraskaus ja vasta sen jälkeen onnistui. Molemmissa onnistuneissa raskauksissa oli myös verenvuotoja. Lapset olivat ja ovat onneksi terveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä on, että toiset ovat niin onnekkaita?"

Ei tässä onnesta ole kyse, vaan siitä että sinä olet biologisesti vähän vinksallaan ja ne muut ei. Simppeliä, eikö?

Huomaa vastata, millaista törkykommenttia heität täällä toisille ihmisille! Mieti seuraavalla kerralla, mitä kirjoitat.

Vierailija
24/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lopetti pillerit ja kun kierto palautui tuli raskaaksi suunnilleen seuraavasta panosta, samoin 3 vuotta myöhemmin kun toista tehtiin. Ei kai siinä sen kummallisempaa salaisuutta ole, taisi tosin lopuksi nostaa jalat joksikin aikaa seinälle että paremmin pysyy sisällä. 

Vierailija
25/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ällistyttävä ihme, että syntyy elävä, terve lapsi. Sitä ei varmaan osaa edes ällistellä, ellei tiedä prosessin monimutkaisuudesta ja virhemahdollisuuksista mitään.

Vierailija
26/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut tulevat raskaaksi jopa sterilisaation jälkeenkin, tai käyttäessään ehkäisyä. Ei sekään aina helppoa ole, jos tulee "liian helposti" raskaaksi.

Tämä.

Ja toisaalta, vaikka helkkarin helposti olen raskaaksi tullut (7 kertaa) ja monen eri ehkäisymuodon kanssa, olen myös saanut 3 keskenmenoa. Ja voin sanoa että ei se ainainen raskauden pelko ole yhtään sen kivempaa kuin sekään että lapsia ei tule kun niitä haluaisi.

Vierailija
27/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulenkin heti raskaaksi kun yritetään. Taidan tulla heti " kättelyssä ". Muutama työtoveri on tästä ollut ihmeissään , yksi pani oikein välit poikki siksi juuri.  Syytä en tiedä, taitaa olla näin meidän suvun naisilla.

Vierailija
28/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sitä on kauemmin lapseton, jos ei tärppää. Mutta kyllä suojaamattomasta yhdynnästä on tapana tulla raskaaksi.

Vierailija
29/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulla ei ollut mitään ongelmaa. Tätini sai varmasti kymmenen keskenmenoa ja serkkuni, hänen ainoa lapsensa jäi lapsettomaksi. Eli ei se oikein mikään sukuvikakaan voi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi