Suomalaiset naiset hakevat erillaisuutta miehestään?
Moni suomalainen nainen on minulle sanonut pitävänsä omasta miehestään, mutta toivonut miehen silti muuttuvan henkeväksi juttukumppaniksi. Kun olen sitten näitä aviomiehiä tavannut, olen joutunut toteamaan, että ihan mukavan tuntuisia tyyppejähän nuo. Naisenkin mielestä oma mies voisi olla mukava, kunhan vain olisi hieman erilainen.
Mitä erillaisuutta suomalaiset naiset miehessään oikein hakevat?
Kommentit (9)
Erilllaisuutta? Önö önö, etkö osaa pöllö edes suomea kirjoittaa?
Suomalaista naista siveämpää ei maailmasta löydy
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista ahneempaa ei maailmasta löydy
Korjattu.
Kyllä miestenkin mielestä Nainenkin saisi olla pikkusen erilainen. Tosin He ovat jo erilaisia. Paljon tiiän naisia, jotka eivät halua liiaksi sitoutua. Mikä lie sitte tuo liika sitoutuminen.
Sukulainen nuorenti vaimoa ja mesitä ihmeteltiin. Saimme vastauksen:"kettuilee se vanhakin vaimo. Nuorenkansa on jotenkin lystinpää"
Suomalaiset miehet eivät puhu naistensa kanssa (ainakaan vaimojensa), he ärisevät ja kiukuttelevat kuin pienet lapset. Minun mieheni on vasta vanhemmalla iällä alkanut kuuntelemaan mitä mieltä olen asioista, jopa keskustelua on syntynyt.
No ööh sitä henkevämpää juttukumppania?
Vierailija kirjoitti:
No ööh sitä henkevämpää juttukumppania?
:D onko se sitten sitä sielujen kumppanuutta. kumpikaan ei ymmärrä toisia. ma mu puhuu ara biaa ja 3 sanaa englantia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista ahneempaa ei maailmasta löydy
Korjattu.
Ai sinä olet tullut taas palstalle.
Rahaa ne eniten hakee miehistä. Vaikka muuta väittävätkin.