Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaimet hävinneet kuin tuhka tuuleen!!!

Kummitteleeko?
23.04.2019 |

Kuinka voi olla, että avaimet ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen?! Menin sisään ulkona olevaan varastoon joka on kooltaan noin 40 neliötä – ovi lukittuna riippulukolla. Avaimissa on todella iso ja näkyvä avaimenperä joten sen pitäisi näkyä helposti. Ulos tultuani olin laittamassa avaimia takasin paikoilleen, mutta niitä ei enää löytynyt mistään. Mitä on voinut tapahtua?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ihan auennut. Oliko ne tuon varaston avaimet jotka hävisivät? Vai kotiavaimet? Vai olivatko samassa nipussa?

Vierailija
2/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin epäselvää ap. Lisäkysymys edellisen esittämään vielä. Mikä niiden avaimiani paikka siis on? Kotisi? Joku muu paikka? Mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näkijä, voin kertoa sinulle, missä avaimet on, jos haluat tietää.

T. näkijä-Eukko

Vierailija
4/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jeesukselta apua.

En usko että kummittelee, ne on tippuneet jonkun kasvipöheikön tms. uumeniin. Tai sitten olet itse laittanut ne johonkin taskuun tai laatikkoon mistä et huomannut katsoa.

Vierailija
5/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliä ei ole mihin ne avaimet nyt käy, mutta se, että miten tämä on mahdollista??

Vierailija
6/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Huono.

Vierailija
7/7 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tapahtunut myös avaimien kanssa tosi outoa

Kerran oli avaimet kadonnu mutta ne löytyi sitten taskusta.

Mutta se outo juttu oli kun kerran avaimet oli kadonnu ja ne oli olleet mustassa pussukassa ja sitä mustaa pussukkaa ei löytynyt mutta ne avaimet oli löytyneet naapurikerrostalon ilmoitustaulusta enkä ole siinä talossa edes käynyt outoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi