Ina Mikkola on pirun raskas Kymppitonnissa
Tietty show mutta huutaa, karjuu, kiljuu ja rääkyy. Nyt finaalissa ja sama oli edeltävässä kisassa. Cristal on itse mölyapina mutta hänkin toppuuttelee Mikkolaa. Cristal on kylläkin ihan hauska.
Kommentit (27)
En ole aiemmin katsonut mitään missä on...mutta jumaloota tota rääkymistä
Ei pysty kattoon.. Mainokset riitti. Onkohan hällä joku vamma?
Itsellä pisti silmään linnunpesä hänen pään päällä. Keskellä tuollainen kolo.
Taas on lääkkeet ottamatta. Selvästi taas pitkä jakso tulossa suljetulla osatolla.
Muutkin kilpailijat kuittailee asiasta Iinalle.
Miksi helvetissä tuo rääkyhuutaminen!! Näyttää siltä että muut (Cristal mukaan lukien) vaikuttavat vaivaantuneilta
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kattoon.. Mainokset riitti. Onkohan hällä joku vamma?
Joo. Prinsessa-syndrooma. Kaiken pitäisi mennä neidin mielen mukaan tai muuten muut ihmiset ovat vaan ilkeitä.
Minulla on yleensä ihmisistä lähinnä hyvää sanottavaa, mutta Ina on kyllä huomionhakuinen.
Sääli, koska osaa ilmeisesti tehdä myös pätevää toimittajantyötä ja olen nähnyt hänen kysyvän haastateltavalta todella hyviä kysymyksiä.
Näin ton kerran lähijunas. Se oli tosi ilkeä sen tutulle. Linnun pönttö falskaa.
Ei herranjumala nyt oikeasti. Eikö tuo yhtään tajua miltä tuo käytös muiden silmissä näyttää?
Tulin heti kattomaan oliks joku jo tehny aihetta..
VOI JUMALAUTA mikä drama queen😤 Tää on just sellane joka jätetään joka leikistä ulos ja sitte se itkee et miks häntä ei oteta mukaan.
Valteekin vittuilee minkä kerkee ja hyvä niin. Korvat särkee vaik ei oo telkka ees kovalla
Juonsi ennen Bassoradion aamua ja siel oli kyllä neutraali ja miellyttävä.
Mikkola oli aika ... mielenkiintoinen tapaus ... liikkuessaan Helsingin keskustassa aikoinaan, vuosi, pari sitten.
Sanotaan nyt näin asiallisesti, että itselle tuli mm. aika vahva tunne ihmisestä jolla on äärimmäisen suuri tarve olla esillä.
Muutakin voisin sanoa, mutta jätetään pois.
Varmaan naureskelee nyt kun av-mammat provosoituvat. No, eipä minuakaan tämän kiljukaulan ohjelmat ole aiemminkaan kiinnostaneet kun on tullut jotenkin epämiellyttävä kuva koko henkilöstä, ja nyt kiinnostaa vielä vähemmän. Jos joskus vielä näen ko. naaman telkkarissa, niin en uskalla katsoa/kuunnella.
Myötähäpeä