Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vintage-valtakunta

Vierailija
23.04.2019 |

Mitä mieltä ohjelmasta? Itse tykkään. Sympaattisia tyyppejä ja mielenkiintoisia tavaroita.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tästä tulee uusi kausi. Kamala ikävä kesää.

Harmi, kun ei ole itsellä autoa että pääsisi kiertämään Suomen maaseutujen kirppiksiä.

Vierailija
22/81 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla jo alkaa uusi kausi. Minulla on edellisen kauden viimeiset jaksot katsomatta, ne missä miehet lähti jenkkeihin. Jotenkin se ei kiinnostanut niin paljon kuin Suomen kiertäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mr Lordin alias Putaansuun kasvoja ei näytetä?

Miks pitäis näyttää? Siihenhän se koko juttu perustuu ettei näyteyä.

Vierailija
24/81 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo perheellisiä miekkosia? Vaiko viihtyvät vaan keskenään?

Vierailija
25/81 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän tuonne niiden liikkeeseen ilman omaa autoa? Harmittaa etten tiennyt tästä liikkeestä mitään kun olivat Helsingissä.

Olen tuusulalainen enkä osaa vastata sulle. 😁 Mutta Tuusulahan on HSL-aluetta, joten löytänet sovelluksesta yhteydet. Tee kesäretki tänne. Keravan kautta jos tulisit, niin löytyy monta kirpparia ja Kenkäkingi, jossa on kai Vintage-valtakunnassakin käyty. Tuusulassakin on ainakin kivoja luonto-ja kultturikohteita. Tervetuloa!

Vierailija
26/81 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä parasta slow-TV:tä! Sarjassa tulee vastaan mielenkiintoisia projekteja ja henkilöitä.

Ovat myös oikeasti tosi mukavia henkilöitä. Kävin lasten kanssa silloin Jätkäsaaren myymälässä kun heillä oli se Lordi-näyttely, ja ottivat tosi kivasti lapseni huomioon!  

Vierailija
27/81 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kuvottavia ihmisiä ne kaikki kolme!

Vierailija
28/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo heidän Hyrylän liikkensä nykyisin ollenkasn auki? Weird Antiques on vissiin putiikin nimi. Heidän nettisivuiltaan tai facebookista ei oikein saa selkoa: jossain oli että suljettu toistsiseksi, jossain että avoinna viik8nloppuisin?

Vierailija
29/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo heidän Hyrylän liikkensä nykyisin ollenkasn auki? Weird Antiques on vissiin putiikin nimi. Heidän nettisivuiltaan tai facebookista ei oikein saa selkoa: jossain oli että suljettu toistsiseksi, jossain että avoinna viik8nloppuisin?

Vähän kaikki taitaa olla nyt suljettu (ainakin hyvät kirpputorit Helsingissä,Relove ja Julia Toivolan putiikki, verkossa myyvät Tosin UFF taitaa olla auki mutta se ei nyt ole sama).

Toukokuussa avaudutaan.

Vierailija
30/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän tuonne niiden liikkeeseen ilman omaa autoa? Harmittaa etten tiennyt tästä liikkeestä mitään kun olivat Helsingissä.

Olen tuusulalainen enkä osaa vastata sulle. 😁 Mutta Tuusulahan on HSL-aluetta, joten löytänet sovelluksesta yhteydet. Tee kesäretki tänne. Keravan kautta jos tulisit, niin löytyy monta kirpparia ja Kenkäkingi, jossa on kai Vintage-valtakunnassakin käyty. Tuusulassakin on ainakin kivoja luonto-ja kultturikohteita. Tervetuloa!

Täytyy katsella. Tosin jos jotain isompaa haluaisi ostaa niin bussi ei ole hyvä vaihtoehto😁

Vierailija
31/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää joskus tulla käymään Tuusulassa. En ole koskaan käynyt.

Vierailija
32/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän sarjan vasta hiljattain Areenasta. Olin aluksi vähän epäluuloinen, miten tuommoisesta aiheesta on tehty kokonainen sarja, vieläpä useampi tuotantokausi. Ehkä reilun puolen tunnin dokkari olisi riittänyt.

Katsoin pätkiä sieltä täältä, sitten katsoin ekan jakson. Sitten toisen.... Ja hups, nyt olen jo koko tuotannon puolessa välissä menossa.

Turhia konstailematon, rento meininki, äijien uskottavuus omassa missiossaan. Hyvä toteutus ja plussana vielä Knucklebone Oscar, joka on jäänyt aivan liian vähälle huomiolle blues/rockgenressä. Kunhan keikat alkavat taas pyöriä, suosittelen menemään herran keikalle, ette taatusti pety!

Vierailija
33/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tämän sarjan vasta hiljattain Areenasta. Olin aluksi vähän epäluuloinen, miten tuommoisesta aiheesta on tehty kokonainen sarja, vieläpä useampi tuotantokausi. Ehkä reilun puolen tunnin dokkari olisi riittänyt.

Katsoin pätkiä sieltä täältä, sitten katsoin ekan jakson. Sitten toisen.... Ja hups, nyt olen jo koko tuotannon puolessa välissä menossa.

Turhia konstailematon, rento meininki, äijien uskottavuus omassa missiossaan. Hyvä toteutus ja plussana vielä Knucklebone Oscar, joka on jäänyt aivan liian vähälle huomiolle blues/rockgenressä. Kunhan keikat alkavat taas pyöriä, suosittelen menemään herran keikalle, ette taatusti pety!

Oscar oli siinä lauluohjelmassa jonka Jaana Pelkonen juonsi. Tuli viime vuonna (Archie , Aarni, Mira Luoti jne) Oli vähän tyly mies tässä ohjelmassa mutta hyvä toki on livenä, olen muistaakseni nähnyt jossain Marjo Leinosen kanssa.

Vierailija
34/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar ja Marjo yhdessä stagella kuulostaa varsinaiselta energiapommilta!

Vierailija
35/81 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tästä on puhuttu en olisi muuten edes avannut telkkaria enkä saanut tästä tietää.

Vierailija
36/81 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy katsella. Tosin jos jotain isompaa haluaisi ostaa niin bussi ei ole hyvä vaihtoehto😁

No se on kyllä totta. Niin maalla me ei täällä Tuusulassa vielä ikävä kyllä olla, että olis leppoisia maalaisbussikuskeja, jotka varmaan ottaisikin kyytiin jonkun pajatson. 😄

Vierailija
38/81 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule ihmeessä! Heitänpä tähän vinkkejä, jos jotakuta kiinnostaa.

Ulkoilun ystäville suosittelen Sarvikallion ja Fjällbon alueita nyt ainakin. Kulttuurin ystäville tai muuten vaan kiinnostuneille Rantatietä, jossa on Aleksis Kiven kuolinmökki (ihan Fjällbon naapurissa), Halosenniemi, Erkkoja ja Lottakoti. Krapin alueella on ravintola, kesäteatteri ja mahtava keikkapaikka Krapin Paja ja tästä aivan kävelymatkan päässä Gustavelund, jossa on myös vaikka mitä puuhaa, suuri terassi ja ravintola - ja vieressä Tuusulan kaunis kirkko.

Jos on oikein kunnon kesäretkelle aikaa, voi vaikka yöpyä Gustavelundissa tai Krapilla ja kiertää Tuusulan, Keravan ja Järvenpään. Busseja ja juna (Kerava-Järvenpää) kulkee ja puuhaa löytyy varmasti. Järvenpässähän on mm. Sibeliuksen Ainola. Lämpimästi tervetuloa! Enkä muuten ole töissä näistä missään tms. Ihan vain tuusulalainen olen.

Vierailija
39/81 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule ihmeessä! Heitänpä tähän vinkkejä, jos jotakuta kiinnostaa.

Ulkoilun ystäville suosittelen Sarvikallion ja Fjällbon alueita nyt ainakin. Kulttuurin ystäville tai muuten vaan kiinnostuneille Rantatietä, jossa on Aleksis Kiven kuolinmökki (ihan Fjällbon naapurissa), Halosenniemi, Erkkoja ja Lottakoti. Krapin alueella on ravintola, kesäteatteri ja mahtava keikkapaikka Krapin Paja ja tästä aivan kävelymatkan päässä Gustavelund, jossa on myös vaikka mitä puuhaa, suuri terassi ja ravintola - ja vieressä Tuusulan kaunis kirkko.

Jos on oikein kunnon kesäretkelle aikaa, voi vaikka yöpyä Gustavelundissa tai Krapilla ja kiertää Tuusulan, Keravan ja Järvenpään. Busseja ja juna (Kerava-Järvenpää) kulkee ja puuhaa löytyy varmasti. Järvenpässähän on mm. Sibeliuksen Ainola. Lämpimästi tervetuloa! Enkä muuten ole töissä näistä missään tms. Ihan vain tuusulalainen olen.

Halosenniemi, Lottakoti ja kirkot kiinnostavat. Kiitos vinkistä ja hyvää kesää sinne🌸

Vierailija
40/81 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kuvottavia ihmisiä ne kaikki kolme!

Itse olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme