Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö sukupuolitautitesteissä ennen kuin jätätte kondomin pois ehkäisystä?

Vierailija
23.04.2019 |

Uusi kumppani oli vähän ihmeissään, mutta kiltisti on nyt varannut ajan testeihin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin. Minä kävin eka, mies laittoi hanttiin. Hänellä kuitenkin oli partnereita myös ollut. Oli ihme rasittavaa, kun hän intti, että voin luottaa (???) ja jätetään kumit pois vain. Siinä vaiheessa otti kyllä koville minulla. Kerroin hänelle sitten ihan prosenttilukuja, monellako on klamydia oireettomana. Ei siinä ole luottamisesta kyse.

No, hänkin kävi sitten, ja saatiin hyvällä mielellä jättää kumi pois. Yhdessä ollaan vieläkin.

Jos joutuisin uudestaan vapaille markkinoille, en todellakaan koskaan olisi ilman kumia ennen kuin oltaisiin käyty testit. N

Vierailija
22/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillähän on tunnetusti asennevammaa ehkäisyn kanssa, joten totta kai käytäisiin testeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesimme kumppanimäärämme niin vähäiseksi, että emme menneet. Suosittelen kyllä menemään, jos kumppaneita on yhtään enemmän.

Ei ole kumppaneita paljon, mutta koskaan ei voi tietää. Mulla kolme vakituista ennen nykyistä, mutta silti halusin käydä testeissä varmuuden vuoksi. 

No, ei meillä kummallakaan ollut noin monta.

Minä sain sukupuolitaudin ensimmäiseltä poikaystävältä aikoinaan. Hemmetin kondylooma syylineen ja jäähoitoineen. Hän sai sen ensimmäiseltä tyttöystävältään, joka oli toista kertaa miehen kanssa. Se eka mies levitti ne taudit. 

Mitkä oli fiilikset kun tiesit että mies oli ollut jonkun kanssa ennenkun korkkasi sinut? Kaduttaako kun et valinnut siihen kokematonta miestä?

heh heh... luuletko että kun ihastuu/rakastuu miettii ensimmäisenä jotain korkkaamista?

Vierailija
24/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että en edes tiennyt että testeissä voi noin vain käydä!

Olen syntynyt -82 ja hullutteluvuodet oli n. 15 vuotta sitten. Ei silloin kukaan puhunut testeistä mitään. Herranjumala.. Ties mitä olisin voinut saada. Onneksi en saanut mitään. Miehen kanssa oltu nyt yhdessä yli 12 vuotta, vieläköhän näin "mummon" pitäisi testata..

Missä näitä testejä teetetään ja mitä te siellä sanotte? Paljonko maksaa, onko nuorilla varaa?

Vierailija
25/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nykyisen kanssa ei käyty enää erikseen, kun kummallakaan ei ollut ketään edellisen testin jälkeen. Muuten olisi tietysti käyty, muuten en suostuisi ilman kumia.

Vierailija
26/31 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän nykyisen kanssa ei käyty enää erikseen, kun kummallakaan ei ollut ketään edellisen testin jälkeen. Muuten olisi tietysti käyty, muuten en suostuisi ilman kumia.

Hommaatko myös kumit itse?

Vierailija
27/31 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että en edes tiennyt että testeissä voi noin vain käydä!

Olen syntynyt -82 ja hullutteluvuodet oli n. 15 vuotta sitten. Ei silloin kukaan puhunut testeistä mitään. Herranjumala.. Ties mitä olisin voinut saada. Onneksi en saanut mitään. Miehen kanssa oltu nyt yhdessä yli 12 vuotta, vieläköhän näin "mummon" pitäisi testata..

Missä näitä testejä teetetään ja mitä te siellä sanotte? Paljonko maksaa, onko nuorilla varaa?

Eikö testauspisteisiin pääse ihan ilman lähetettä ja ilmaiseksi. 

Vierailija
28/31 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Vierailija
29/31 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei käyty, koska minulla oli takana vain jokunen lyhyt suhde ja olin aina ollut tarkka kondomista, mies taas oli edellisen tyttöystävänsä jälkeen käynyt testeissä kun eron jälkeen exä ilmoitti kondyloomasta ja sen jälkeen ollut kondomi käytössä.

Myöhemmin kaduin ettei käyty kun minulla oli kondyloomaan viittaavia oireita. Olin varma, että tauti ei meille tuoreeltaan ole tullut joten epäilin että miehellä olisi tuo kondylooma ollut piilevänä eikä vielä näkynyt testeissä silloin kun kävi. Käytiin siis molemmat tässä kohtaa testeissä eikä loppujen lopuksi kyseessä ollut mikään sukupuolitauti mutta sen verran ruoskin itseäni asiasta ja harmitti että jos joskus vielä tulee tilanne eteen niin ehdottomasti molemmat testeihin ennen kondomin pois jättöä.

Vierailija
30/31 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme toistemme ensimmäiset, joten ei ollut tarvetta. Siitä on nyt suunnilleen 34 vuotta.

Vierailija
31/31 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä käytetään, yhdessä hankitaan. Samaan laskuunhan ne meni kuin ruuat, vessapaperit ja muutkin ostokset.