Suomalaiset ukot shortseissa heti kun ulkona on 15 astetta :)))))
Naurettavaa:))) mutta mitäpä voi junteilta odotttaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan FYI, nyt ei ole kesä, vaan kevään alku. Kevät ei ole shortsiaikaa missään päin Eurooppaa.
Kerran olin toukokuussa uimarannalla Kreikassa, varmaan jotain +25C. Paikallisilla oli toppatakit. Juu, ei tartte meidän sellaisten vilukissojen mukaan elellä.
Joo, sama, paitsi olin huhtikuussa! Kuumimpana päivänä oli lähemmäs 30 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin metsässä on lunta, EI OLE SHORTSIKELI.
Missä on vielä metsässä lunta, jossain Oulussa??
On kyllä täysi ihme ettei vielä ole näkynyt yhtään naikkosta esittelemässä sinisiä kananlihalla olevia sääriään. Isolle osallehan etenkin teinixeistä ne kirotut minishortsit on ainoa vaate huhtikuusta syyskuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan FYI, nyt ei ole kesä, vaan kevään alku. Kevät ei ole shortsiaikaa missään päin Eurooppaa.
"Kevään alku", mitä helvettiä? Johan kevät on yli puolessavälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin toukokuussa uimarannalla Kreikassa, varmaan jotain +25C. Paikallisilla oli toppatakit. Juu, ei tartte meidän sellaisten vilukissojen mukaan elellä.
Meri lämpenee hitaasti ja kevytkin tuuli huokuu sen viileyttä. Siksi keväisellä rannalla on usein selkeästi kylmempää kuin pelkkä lämpömittari antaisi ymmärtää. Sisämaassa usein lämpimämpi.
Vierailija kirjoitti:
Nam nam, miespohkeita<3
Broiskupohkeet, nam nam.
Naurettavampaa oli tänään mies villakangastakissa, pipo päässä ja nahkahanskat käsissä. 19 astetta lämmintä täällä.
Joku tarkenee jo + 15 shortseissa. Pyhä maila vaatii sen vähintään +23 kun voi harkita shortseja. Nooh nyt on tärkeämpiä asioita kuin ilman lämpötila. Pitää lähteä tutkimaan vieläkö neiti haluaa pyhää mailaa? Ainakin halusi luokseen että ehkä? Jos ei halua niin sitten muillakin naisilla on mahdollisuus.
Olipa tuossa uutena vuotena Reykjavikissa. Keli 1.1: +2 astetta ja tuuli vaivaiset 47m/s. Vastaan tarpoo paikallinen talvilenkkareissa, sortseissa ja juoksupaidassa. Ei pipoa, ei hanskoja, ei mitään takkia. Superurpo?
Onhan se noloa kun nykyään ei miehet ossaa pukeutua oikein. Minulla on itsellä karvalakki päässä aina toukokuuhun asti ja talvitakinkin riisun vasta sitten pois kuten kunnon ihmiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Nam nam, miespohkeita<3
Tykkääkö naiset pohkeista?
Miksi annat tuollaisen asian häiritä?