Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä Metti ja Miklu

Vierailija
23.04.2019 |

on musta jotenkin niin luotaantynkeviä pyrkyreitä somessa, että nousee karvat pystyyn. Nytkin Stockmannin instagramissa Miklun mairea poseeraminen - arghh!! ja se langenlaiha Metti keimailee Chanelit olkapäillä kaiket päivät

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, en seuraa heitä missään. Tämä palsta on ainoa paikka, missä näihin joskus törmää. Minulle ihan yhdentekevät ihmiset.

Vierailija
2/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keitä he ovat mutta pelkät nimet ärsyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, en seuraa heitä missään. Tämä palsta on ainoa paikka, missä näihin joskus törmää. Minulle ihan yhdentekevät ihmiset.

Ihmettelen myös, miksi aloittaja seuraa ihmisiä, jotka ärsyttävät. Mahtaako olla tyhmä vai masokisti?

Vierailija
4/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kyllä yhtään, kun en heidän kuulumisiaan mistään näe. Tiedän just ja just, keitä ovat. Taas näitä masokisteja, jotka vapaaehtoisesti seuraavat jotain julkkisjuoruja ja sitten pahoittavat mielensä niistä.

Vierailija
5/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Miklun fani pienenä poikana 2000-luvun alussa mutta nykyään vaikuttaa jotenkin luotaantyöntävältä.

M25

Vierailija
6/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää...

Vierailija
7/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omahyväisiä golddiggereitä. Pitää leikkiä rikasta, vai onko niillä niiiin paljon fyrkkaa Miklun pelirahoja siis?

Vierailija
8/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on ihana ja kaunis, ihmetyttää vaan miksi otti miehekseen mokoman lurppanaaman. 

Vierailija
9/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metillä on noussut kusi päähän. Näännyttää itsensä nälkään ja leikkii Cosmopolitan kantta 24/7

Vierailija
10/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä

Vierailija
11/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty katsomaan sitä kirahvia ja Nalle Luppakorvaa kalliine vaatteineen

Vierailija
12/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten juuri törmännyt, mutta luin tän aloituksen nähtyäni rouvan blogia.

Hrrrrr... bikinikuvat surullista nähtävää (olen itsekin alipainoinen mutta tää taitaa ihannoida luita) ja toi huvilentelyn puolustelu, vaikuttaa kyllä tosi ignorantilta. Jatkuvasti joku uusi "must" vaate ihan ehdoton kevääseen/syksyyn/jouluun/kotiin/jne... Ei tätä päivää. 

Vierailija
13/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omahyväisiä golddiggereitä. Pitää leikkiä rikasta, vai onko niillä niiiin paljon fyrkkaa Miklun pelirahoja siis?

Niillähän on miljoonakämppä Kaivopuistossa ja useita sijoitusasuntoja. Eli fiksusti on Miklu sijoittanut pelirahansa. Eivät siis leiki rikasta, vaan ovat sitä. Kateelliset täällä taas mollaa!

Vierailija
14/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Miklun fani pienenä poikana 2000-luvun alussa mutta nykyään vaikuttaa jotenkin luotaantyöntävältä.

M25

Koska hänellä on rahaa, kaunis vaimo ja suloiset lapset? Kertoo enemmän sinusta, kuin Miklusta. Sinulta puuttuu ne kaikki, eikä futiksestakaan tullut harrastusta kummempaa, vai mitä?

Vierailija
15/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten juuri törmännyt, mutta luin tän aloituksen nähtyäni rouvan blogia.

Hrrrrr... bikinikuvat surullista nähtävää (olen itsekin alipainoinen mutta tää taitaa ihannoida luita) ja toi huvilentelyn puolustelu, vaikuttaa kyllä tosi ignorantilta. Jatkuvasti joku uusi "must" vaate ihan ehdoton kevääseen/syksyyn/jouluun/kotiin/jne... Ei tätä päivää. 

Joo, tosi uskottavaa, että olet itsekin alipainoinen😂

Vierailija
16/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No usko tai älä. Ei siinä mitään hienoa ole, jos sitä luulet. 

Vierailija
17/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No usko tai älä. Ei siinä mitään hienoa ole, jos sitä luulet. 

Miksei joku voisi olla alipainoinen, onko se joku saavutus? Alkoi pelottamaan, että tätä Mettiä seuraa jotkut anorektikot?

Vierailija
18/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillähän on miljoonakämppä Kaivopuistossa ja useita sijoitusasuntoja. Eli fiksusti on Miklu sijoittanut pelirahansa. Eivät siis leiki rikasta, vaan ovat sitä. Kateelliset täällä taas mollaa!

Rikkaita ehkä joo, mutta antavat ymmärtää olevansa selvästi rikkaampia kuin ovatkaan. Miklun pelirahat on olleet aina pieniä verrattuina samoissa joukkueissa pelanneisiin. Ja hei, vähän kulunut tää kateuskortti.  Maailmasta löytyisi sitä paitsi monia muita, joita voisi enemmän kadehtia.

Miklu vaikuttaa vielä suht aidolta, mutta  vaimonsa arvomaailma puistattaa, ihan kuin olisi rakastunut itseensä?

Vierailija
19/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Koska hänellä on rahaa, kaunis vaimo ja suloiset lapset? Kertoo enemmän sinusta, kuin Miklusta. Sinulta puuttuu ne kaikki, eikä futiksestakaan tullut harrastusta kummempaa, vai mitä?

Hahhahahhaaahhaaa, monella on enemmän rahaa kuin Miklulla, kuten myös kauniimpi ja fiksumpi vaimo ja suloisemmat lapset. Ja futis on "neitien" laji, niiden jotka ei ole pärjänneet lätkässä.

Vierailija
20/44 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Ei vaan jos katsoo somessa hänen videoitaan tai jos on jalkapallostudiossa asiantuntijana niin persoonana vain jotenkin luotaantyöntävä.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän