Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimon tapaaminen, miten meni?

Vierailija
23.04.2019 |

Pitäisi mennä ex-vaimon luo kylään. Kannattaako suosiolla jättäytyä pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni.

Vierailija
2/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on aiemmasta liitosta lapsia, suosittelen ehdottomasti. Lapsille on tärkeää nähdä ja tietää konkreettisesti, että hänen elämässään olevat aikuiset kykenevät toimimaan keskenään positiivisesti.

Oman itsesi kannalta käynti voi myös olla avartava.

Mielenkiintoista, että ex on kutsunut teidän kyläilemään, mutta arvostan tällaista käytöstä suuresti. Onko exän käytöksen takana lasten hyvinvointi ja sitä kautta uteliaisuus, en luonnollisesti osaa sanoa, mutta lähtökohtaisesti hyvä idea. Toivottavasti malttaa liikaa olla puuttumatta teidän elämään ja välit säilyvät asiallisina, mutta positiivisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvasumute on hyvä ottaa mukaan, mikäli ex-mamma käy käsiksi :) Terv . Kokemusta on.

Vierailija
4/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tälläinen tilanne ehkä edessä. Miehen exon erosta katkera edelleen. Erosta heillä takana kohta 2v. Minä tulin kuvioihin vuosi heidän eronsa jälkeen eli en liittynyt millään tavalla heidän eroonsa. Olen syytön siihen. Silti miehen exälle on kova paikka, että olen olemassa. 

Tulossa on perhejuhlia, joissa varmaankin tavataan mikäli exänsä suostuu tulemaan kun minä olen paikalla. En tiedä yhtään mitä odottaa kun miehen ex on muutenkin suhtautunut minuun melko vihamielisesti ja ennakkoluuloisesti vaikkei ole tavannut minua koskaan! 

Vierailija
5/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis tälläinen tilanne ehkä edessä. Miehen exon erosta katkera edelleen. Erosta heillä takana kohta 2v. Minä tulin kuvioihin vuosi heidän eronsa jälkeen eli en liittynyt millään tavalla heidän eroonsa. Olen syytön siihen. Silti miehen exälle on kova paikka, että olen olemassa. 

Tulossa on perhejuhlia, joissa varmaankin tavataan mikäli exänsä suostuu tulemaan kun minä olen paikalla. En tiedä yhtään mitä odottaa kun miehen ex on muutenkin suhtautunut minuun melko vihamielisesti ja ennakkoluuloisesti vaikkei ole tavannut minua koskaan! 

Koska sinä olet olemassa, heistä ei tule enää paria

Vierailija
6/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä olet olemassa, heistä ei tule enää paria

Ei tulekaan. Katkeruutta en vain ymmärrä. Mietin sitä jatkoa muuten vaan että miten nää tapaamiset on muilla vastaavissa tilanteissa sujuneet?