Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nobelia tavoitteleva tutkija lyttää perustulon – Liberaalin oikeiston ja äärivasemmiston hanke

Vierailija
23.04.2019 |

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/765087-nobelia-tavoitteleva-t…

Tuo voidaan jo vähitellen haudata. Ei saa kannatusta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Älkää verottako vaikka alle 2 500 euron tuloja. Se olisi halvempaa kuin perustulo ja osuisi sinne, minne pitääkin: matalapalkkaisiin ihmisiin, sanoo Acemoglu Kauppalehdelle."

Tällähän saisin itse jo motivaatiota lähteä opiskelemaan ja töihin. Minun perimällä on mahdollista työllistyä vain matalapalkka-alalle ja kun jostain 1800 euron palkasta lähtee vielä verot, niin eipä kyllä oikein kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Älkää verottako vaikka alle 2 500 euron tuloja. Se olisi halvempaa kuin perustulo ja osuisi sinne, minne pitääkin: matalapalkkaisiin ihmisiin, sanoo Acemoglu Kauppalehdelle."

Tällähän saisin itse jo motivaatiota lähteä opiskelemaan ja töihin. Minun perimällä on mahdollista työllistyä vain matalapalkka-alalle ja kun jostain 1800 euron palkasta lähtee vielä verot, niin eipä kyllä oikein kiinnosta.

Minua houkuttelisi jo tuo palkka mutta eipä ole niitä töitä. Siivous ja kassatyöt on sellaisia mihin en lähde ja niistä harvoin saa edes tuota johtuen osa-aikaisuudesta. Muuten saa olla vaikka ojankaivuuuta.

Tyhjänpäiväinen koko linkki koska alkuperäinen juttu on toisaalla ja maksumuurin takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi