Naiset sanoo täällä: "tykkään feminiinisistä miehistä, sekä ulkonäöltä että luonteelta. Mua viehättää miesten ulkonäössä mm. sirous, kauniit siloposkiset kasvot ja luonteessa herkkyys", mutta mitä he todellisuudessa tekee?
Täällä jauhetaan mm tällaista: "Minä ja eräs ystäväni esimerkiksi tykätään feminiinisistä miehistä, sekä ulkonäöltä että luonteelta. Mua viehättää miesten ulkonäössä mm. sirous, kauniit siloposkiset kasvot ja luonteessa herkkyys. Todella kulmikkaat kasvot, karvaisuus, parta, isot lihakset ”kaappimaisuus” on turn off."
Mutta mikä on totuus? Jokainen meistä tietää. Todellisuudessa he tapailevat hypermaskuliinista Jason Momoan näköistä ja kaltaista miestä.
Älkää kuunnelko mitä he sanoo, vaan katsokaa mitä he tekee.
Sanotaan tällaista sontaa ja samalla tapaillaan jotain hypermaskuliinista Momoan kaltaista miestä.
Jep jep, aina sama tarina. Ei me miehet enää mennä tähän, että yritätte vaikuttaa meihin näin että muututtaisiin feminiinisiksi.
Mikähän siinä muutenkaan on, kun naiset väittää täällä tällaista. Mutta totuus on, että hypermaskuliininen ja peräti "toksisesti maskuliininen" mies on se joita nämä naiset oikeasti tapailee ja ovat "head-over-heels" rakastuneita heihin.
Mysteerikö? Ei. Älkää vaan kuunnelko mitä he sanoo, vaan katsokaa mitä he tekee.
Kommentit (13)
Toi Jason on kauhea.. Ei yhtään omaan makuun. N30
Rauhoitu nyt hyvä ihminen! Mikset voinut jäädä sinne toiseen ketjuun, mistä tämän lainauksenkin otit, meuhkaamaan?
Miten tylsä pitää elämän olla että jaksaa suoltaa tänne tämmöstä *askaa? Missä sä edes näet jotain hiton hypermaskuliinisia miehiä?
Taitaa olla suhteellista. Katsopas vaikka jotain Ronaldoa. Toisaalta maskuliininen, mutta toisaalta feminiinisempää saa hakea.
Olen käynyt viikon sisään kolme kertaa paikallisessa Prismassa. Ihmeekseni en nähnyt yhtään perheellistä Jason Momoaa, mutta muuten vaimon ja lasten kanssa liikkuvien miesten kirjo oli ihan kaikkea maan ja taivaan välillä. Oli pitkää ja pätkää, laihaa ja lihavaa, kalpeaa ja punakkaa, pitkähiuksista ja kaljua, ihan tyytyväisen näköistä porukkaa. Aloittajakin voisi joskus liikkua ihmisten ilmoilla.
Tule tänne siloposki runosielu niin mamma laittaa pulloon ja vähän kutittaa
Googlasin tuon Momoan ja aika feminiinisen näköinen mies sieltä paljastui.
No mikä nyt noin ahdistaa?
Minä ihastuin nuorena usein hyvin androgyynisiin poikiin. Juuri tuollaisiin kuvatun kaltaisiin. Jos he olisivat ihastuneet minuun, olisin todellakin alkanut salamana seurustelemaan heidän kanssaan.
Puolisoni on herkkä, taiteellinen sielu.
Luuletko sinä, että sinun täytyisi muuttua siloposkiseksi runopojaksi, jotta joku tykkäisi sinusta? Onpa naurettavaa. Ei kenenkään pidä yrittää muuttaa luonnettaan. Luonteen vikoihin voi kyllä yrittää vaikuttaa. Esim. turha katkeruus ja viha vahingoittaa vain itseäsi, ei meitä muita.
Anna naisten ihastua kehen lystäävät. Maskuliinisiin, feminiinisiin, taviksiin. Ei se sinulta pois ole. N
p.s. Jason Momoa ei ole hyvännäköinen.
Itse olen ihastunut siroon ja lyhyehköön lähihoitajamieheen, joka on kai ap:n mukaan feminiininen. Hänellä on kyllä myös parta, joten...
En tykkää feminiinisistä miehistä.
"Naiset sanoo täällä" - korjaus. Yhdessä ketjussa yksi nainen sanoi täällä.
Mitä ihmettä vaahtoat, anna meidän tykätä kehen sydän osoittaa.
Ei kuitenkaan sinuun, ja voin kertoa, että syynä ei ole maskuliinisuutesi, siroutesi, feminiinisyytesi tai minkään näistä puute, vaan katkera ja vihantäyteinen asenteesi.
Käsitätkö lainkaan, että naiset ovat IHMISIÄ??
Puhutko miehistä samalla lailla? Kaikki miehet? No et tietty.
Mysteeri: naiset ovat yksilöitä. Ihan kuin miehetkin. Ihan kuin ihmisiä olisivat.