Miksi lenkkeillään luurit päässä?
Siis eikö ihmiset voi edes yhtä lenkkiä tehdä ilman puhelinta ja musiikkia? On todella vaarallista kun nämä sankarit eivät kuule muusta liikenteestä mitään! Miten minä pääsen fillarilla jonkun kuulokesauvaluistelijan ohi kun soittokello ei aiheuta mitään reaktiota eikä huutaminen?
Tuntuu, että ihmisistä tulee vuosi vuodelta aina vaan tyhmempiä ja itsekkäämpiä.
Kommentit (40)
Työnnä se fillarisi hanuriisi ja pysy poissa kävelyteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin pyörätiestä. Sama ongelma se on ihan kaikilla kulkuvälineestä riippumatta. Kuulokekävelijät eivät kuule rullaluistelijoita eikä autoja jne.
Urpon näköistä se on tuolla tiellä mennä luurit päässä.
Liikenteessä kuulo on yksi tärkeimmistä aisteista.
Sakottaahan siitä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä sinä ne sauvat hanuriisi ja anna muillekin tilaa. Lisäksi olet hidas.
En ole ikinä kuunnellut musiikkia lenkillä, mä haluan todellakin kuulla ympäröivän maailman äänet, niin lähestyvän auton kuin linnunlaulunkin.
Nykyään luurit on vielä sellaiset helvetin isot Bluetooth-kuulokkeet. Pää näyttää suurelta pallolta. Onko tässäkin joku, että pitää olla kalliit kuulokkeet joilla voi päteä?
Kuka muka jaksaa juosta ilman musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka jaksaa juosta ilman musiikkia?
Kuulostaapa hyvältä harrastukselta..
Nykyajan Jonne ei pysty keskittymään mihinkään ilman jotain Keekin "räppiä".
Vierailija kirjoitti:
-- Liikenteessä kuulo on yksi tärkeimmistä aisteista. --
Öö mites kuurot?
Pyöräilijän kuuluu väistää jalankulkijaa. V* tuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-- Liikenteessä kuulo on yksi tärkeimmistä aisteista. --
Öö mites kuurot?
Öö no ne on kuuroja. Siitäkö ei ole mitään haittaa, että on kuuro?
Musiikista saa lenkkiin hyvin voimia ja se tutkitusti parantaa suoritusta. Ei ole yhtään vaaratilannetta tullut, kun pysyy omalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilijän kuuluu väistää jalankulkijaa. V* tuttaako?
Jalankulkijan kuuluu tieliikennelain mukaan mennä REUNASSA eikä tukkia koko tietä. Myös rinnakkain kävely on kiellettyä. Kävellään joko vasenta tai oikeaa reunaa tai peräkkäin. V* tuttaako kun rikot tieliikennelakia joka päivä ja syyttelet täällä turhaan muita?
Mä kuuntelen yleensä radiota lenkillä. Se on muutenkin tylsää, niin radio vie edes vähän keskittymistä siitä suorituksesta. Juoksen tien oikeaa reunaa, enkä keskellä. Jos olen ylittämässä tien, niin varmistan aina selustan ennen kuin lähden vaihtamaan suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Musiikista saa lenkkiin hyvin voimia ja se tutkitusti parantaa suoritusta. Ei ole yhtään vaaratilannetta tullut, kun pysyy omalla puolella.
Miten kuulet lähestyvän auton esim. risteyksessä?
En minä ainakaan sitä musiikkia täysillä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään luurit on vielä sellaiset helvetin isot Bluetooth-kuulokkeet. Pää näyttää suurelta pallolta. Onko tässäkin joku, että pitää olla kalliit kuulokkeet joilla voi päteä?
Salillakin on nykyään paljon noita pallopäitä ja räikeän väriset molokuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelen yleensä radiota lenkillä. Se on muutenkin tylsää, niin radio vie edes vähän keskittymistä siitä suorituksesta. Juoksen tien oikeaa reunaa, enkä keskellä. Jos olen ylittämässä tien, niin varmistan aina selustan ennen kuin lähden vaihtamaan suuntaa.
Eikö kävelijät ole vasemmassa reunassa?
Täytyisi alkaa pitää jotain pitkää keppiä mukana jolla voi tökätä näitä luurisankareita selkään kun haluaa ohi. Elleivät siis jää itse auton alle. Kuuloaisti on ihmisellä tarkoituksella.