Kun fyysinen seksuaalinen yhteensopimattomuus uhkaa kaataa parisuhteen...
En enää meinaa jaksaa tätä tilannetta. Sukupuolielimemme eivät sovi yhteen. Olen kyllästynyt ainaiseen kipuun. Siihen, että on vain yksi asento, jossa homma ylipäätään onnistuu. Minun pitää olla täysin rentoutunut, mihin en useinkaan kykene, koska pelkään kipua. Ihan alusta alkaen on ollut tämä sama homma tässä suhteessa. Seksi on kaukana nautinnollisesta. Ekalla kerralla meinasin perua koko homman, kun hän otti omansa esiin, ja siitä lähtien ehkä 70 % kerroista on sattunut niin paljon, että on pitänyt jättää homma kesken. Mieskin riutuu. Hän tietysti kaipaisi yhdyntää, siinä missä minäkin. Suuseksiäkään en tietenkään kykene antamaan. On se nyt jumalavita absurdia, jos muuten hyvä parisuhde kaatuu tällaiseen asiaan. Pisti niin sapettamaan, kun töissä pari tuttua naista juuri puhui, kuinka olisi ihanaa, jos olisi sellainen "hevonen" miehenä. Ei ole.
Kommentit (17)
Sieltä mahtuu vaikka lapsi. Kyse ei nyt ole mistään fyysisestä yhteensopimattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen mahtuu.
Lämmittelyä ja rentoutusta vaan.
Tosi huono läppä. Minä en edes haluaisi, kun on siihen hommaan "oikea" aukko, jota käyttämällä saisi nautintoa. Tai siis jos saisi. Kun se lämmittely ja rentoutus ei riitä edes siinä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää suoraan siitä Netflix-sarjasta?
No en edes tiedä, mistä puhut. Jos tiedät sarjan nimen, niin vinkkaa. Jos siis sellainen olemassa on. Vertaistuki kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mahtuu vaikka lapsi. Kyse ei nyt ole mistään fyysisestä yhteensopimattomuudesta.
Joskin lapsen synnyttäminen tekee aika kipeää...
Vierailija kirjoitti:
Heh..."Mahtuu". Synnytyshän on luonnollisesti erittäin kivutonta.
Mulla oli samanlaista eksän kanssa. Oli pakko erota, kun ei siitä vaan tullut mitään. Se mies oli kyllä niin toope, että luuli, että vain esitän, että tekee kipeää, vaikka pari kertaa vuodin verta sen jälkeen. "Pokessakin onnistuu vaikka minkä kokoisella", no joo, niinhän se onnistuu varmaan ainepäissään ja puudutusaineilla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää suoraan siitä Netflix-sarjasta?
No en edes tiedä, mistä puhut. Jos tiedät sarjan nimen, niin vinkkaa. Jos siis sellainen olemassa on. Vertaistuki kelpaisi.
"My Husband Won't Fit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen mahtuu.
Tosi huono läppä. Minä en edes haluaisi, kun on siihen hommaan "oikea" aukko, jota käyttämällä saisi nautintoa. Tai siis jos saisi. Kun se lämmittely ja rentoutus ei riitä edes siinä.
Oma on oikeasti sellaista normikokoa ja tuntuu itsestä pieneltä. En tiedä mutta jotenkin lohduttaa tuo että liian isokin on ongelma. Nykyisen kanssa alettiin pelkkänä sexsuhteena. Siinä tehtiin suunnilleen kaikki mitä mies ja nainen voi toisilleen tehdä. Peppujuttujakin ja ne loppui kun sillä tuli verta. Muuten voin tehdä mitä vaan mutta toista en halua satuttaa. Siinä menee mun raja.
Miehenä pyrin kuitenkin antamaan jonkun käytännön vinkin. Pelkästään käsin, sormilla voi tehdä aika paljon. Molemmin puolin ja suu lisäksi niin vain mielikuvitus rajana. Liukkaria paljon kun olette sisäkkäin ja sellaista mikä ei tahmaannu ja ala tehdä kitkaa. Ruokaöljytkin on siinä parempia kuin monet liukuvoiteet.
Vierailija kirjoitti:
Se lapsihan tuleekin ihan kivutta ulos.
Minulla on taas liian pieni ja kohdalle sattuneet naiset ovat olleet ilmapallotyyppisiä, eli liian tiukka aukolta, niin että sattuu ja sen jälkeen tuntuu siltä että panee ilmaa. Ei kyllä mitenkään kivaa. Ehkä paksummalla olisi saanut kitkaa pidemmälläkin kuin ensimmäisen 2 sentin aikana.
Kai sinä nyt terskaa pystyt vähän imuttamaan? Ainakin puoliksi menee suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin mielenkiinnosta. Miten iso se aisa on?
https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/844609/80729347.jpg
Nainen kiihottuu, niin laajenee muualta paitsi aivan suulta. Tämä on tietenkin ristiriidassa 13. tarpeiden kanssa. Harmi. Mies kun saa, niin pehmenee ja on naiselle käyttökevottomassa tilassa. Taas ristiriita.
Kakkoseen mahtuu.