Outo kuoppa reidessä!? Mikä tässå on?
En ole kiinnitänyt tähän aiemmin huomiota. En siis tiedä onko tämä ollut tässä aina vai ilmestynyt vasta nyt. Mikä tämä voisi olla? Nyt en voi ottaa kuvaa mutta huomenna voisin.
Tämä on siis halkaisijaltaan noin 5 cm. Ei ole kovin syvä mutta kuitenkin syvempi kuin muu reiden pinta. Ulkoreidessä tämä siis.
Osaisko joku sanoa mikä tämä voisi olla?
Kommentit (16)
Olisiko jostain vanhasta rokotteesta? Luulisi kyllä, että olisi aikasemmin jo huomannut... :D
Onko vasemmalla puolella ulkoreidessä? Siihen on sulle joskus vauvana annettu rokotus. Mulla on pieni kuoppa juuri siinä kohdassa.
mulla on samanlainen. olen aina ajatellut selluliitiksi
Kiitos kommenteista.
Jotenkin tuntuis hassulta ajatella että tämä olis selluliitin aiheuttama koska on niin laaja kuitenkin. Mutta mene ja tiedä. Ehkä ens kerralla lääkärin vastaanotolla voisi näyttää.
Ap
Selvä homma. Sinun jalastasi on otettu yöllä näytteitä, ei sen kummempaa.
Rokotteen annnosta jäänyt jälki. Itselläkin on sellainen pyöreä jälki vasemmassa reidessä ulkoreiden seudulla. Sellainen " pieni kraateri".
Tuberkuloosirokotus töräytettiin ennen siihen reiteen ja siitä jäi arpi ja kuoppa.
surkea lihaskunto, lihas pikkuhiljaa kutistun ja rasva kasvanut, ei se sen kummempaa.
Jumppaa kunnolla niin häipyy lihaslommot.
Vierailija kirjoitti:
Onko vasemmalla puolella ulkoreidessä? Siihen on sulle joskus vauvana annettu rokotus. Mulla on pieni kuoppa juuri siinä kohdassa.
En tuosta rokotteesta tiedä, mutta mulla on aina ollut samassa paikassa kuoppa. Mies on mun ikäinen ja silläkin on kuoppa vasemmalla puolella :)
Lihansyöjäbakteeri tai selluliittia. Valitse itse. Toisen kanssa on kiire lääkäriin, toisen kanssa kokovartaloasuun.
Mullakin on. Minkä ikäinen olet? Lihaskatoa se on, treenata pitäisi, tärkeää varsinkin menopaussin jälkeen.
Ap lisää vielä. Tämä myös tuntuu kädellä tunnusteltaessa.
Ap