Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini 71 vee ei ymmärrä, että nykyään leikkipuistossa kessuttelevia aikuisia katsotaan pahalla.

Vierailija
23.04.2019 |

Äiti on siis ikuinen ketjupolttaja ja äskettäin kun oli ollut lasteni kanssa puistossa, oli joku nainen tullut valittamaan tupakasta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta muiden edut jaoikeudet kuin omansa. Suurten ikäluokkien tyypit on tollaisa, että niiden oma etu on aina tärkein. Ne tekee mitä haluaa ja käyttää mitä sanoja haluaa, koska ne on aina tehneet niin ja ainatekemisen tuottama loppumaton oikeus on heillä aina muassaan.

Vierailija
2/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä ei kiinnosta muiden edut jaoikeudet kuin omansa. Suurten ikäluokkien tyypit on tollaisa, että niiden oma etu on aina tärkein. Ne tekee mitä haluaa ja käyttää mitä sanoja haluaa, koska ne on aina tehneet niin ja ainatekemisen tuottama loppumaton oikeus on heillä aina muassaan.

Älä yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuon ikäinen tekee lasten kanssa puistossa?

Vierailija
4/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä valittajia ja mielensäpahoittajia on paljon nykyään. Äitisi saa tietty polttaa, jos haluaa. Tekee sen senkin uhalla, että joku valittaa.

Vierailija
5/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ovat pällejä. Itse olen päälle kolmekymppinen ketjupolttava mies, mutta ei tulisi leikkipuistossa mieleenkään polttaa. Muutenkin ulkona liikkuessani piilotan tupakan nyrkkiini lapsien tullessa vastaan enkä varsinkaan sytytä sellaista.

Vierailija
6/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin hienostuneelta röökimuijalta. Oliko edes olunen toisessa kädessä? Naama on varmaan kuin hiekkapaperia ja ääni suoraan manalasta.

Vierailija
7/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin äitisi nyt kuitenkaan veti röökiä niiden muksujen vieressä?

Puistossa saa polttaa kunhan pysyy kaukana niistä lapsista. Itse en polta mutta tuollaiset "piha/puistopoliisit ärsyttää.

Vierailija
8/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka on kauheaa. Mitenköhän lapset nyt mahtavat toipua tästä traumaattisesta kokemuksesta?

Vierailija
9/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat pällejä. Itse olen päälle kolmekymppinen ketjupolttava mies, mutta ei tulisi leikkipuistossa mieleenkään polttaa. Muutenkin ulkona liikkuessani piilotan tupakan nyrkkiini lapsien tullessa vastaan enkä varsinkaan sytytä sellaista.

Ihan fiksua tuo miten toimit, mutta miksi ihmeessä tupakka pitäisi piilottaa lasten silmiltä? Joka tapauksessa oppivat tietämään mikä se on ennemmin tai myöhemmin ja kyseessä on kuitenkin vain rööki. Joku aikuinen aina tupakoi bussipysäkillä tai kaupan pihassa niin että lapsi huomaa kuitenkin. Mielestäni typerää yrittää sensuroida asiaa lasten silmiltä kun asiasta voisi suoraan puhua, sitten vaikka kertoen tupakan vaaroista. Kukaan lapsi ei päädy polttamaan tupakkaa siksi, että näki neljävuotiaana jonkun äijän kävelemässä tupakka kädessä kadulla. :D 

Vierailija
10/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä :D Tuohan johtaa siihen, että pian lopetat koko sauhuamisen.

Vierailija
11/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa varsin hienostuneelta röökimuijalta. Oliko edes olunen toisessa kädessä? Naama on varmaan kuin hiekkapaperia ja ääni suoraan manalasta.

Äiti ei juo alkoholia. Ei hänellä ole ongelmia elämänhallinassa, on vain sitä sukupolvea joka tottui polttamaan pankeissakin.

Ap

Vierailija
12/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei juo alkoholia. Ei hänellä ole ongelmia elämänhallinassa, on vain sitä sukupolvea joka tottui polttamaan pankeissakin.

Ap

Monelle tulee tupakoivista naisista mieleen puliakka.

Anoppi polttaa myös ketjussa ja on yli 80-vuotias.

Omisti hienon vaateliikkeen aikoinaan ja kulki tukka viimeisen päälle samoin kun muu tyyli. Tupakka vaan oli siihen aikaan se juttu ja lähes kaikki poltti. Televisiossa pyöri tupakkamainokset ja mainoskylteissä niitä mainostettiin.

Vierailija
13/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Tuon ikäisen ei todellakaan pitäisi olla missään leikkipuistossa lasten kanssa. Aivan liian vanha.

Vierailija
14/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nykyaikaa. Pikkuasioista nostetaan hurja haloo mutta jossain  tapetaan satoja ihmisiä tahallaan, niin siitä pitää puhua hyvin vaimennetusti ja mieluiten olla hiljaa.

Vierailija
15/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni (68v) ei ymmärrä miksei junissa/busseissa/pankeissa jne jne saa enää polttaa! Kärisee ja marisee tupakantuskaansa ja vetää posket lommolla heti kun tilaisuuden saa.

Vierailija
16/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monelle tulee tupakoivista naisista mieleen puliakka.

Anoppi polttaa myös ketjussa ja on yli 80-vuotias.

Omisti hienon vaateliikkeen aikoinaan ja kulki tukka viimeisen päälle samoin kun muu tyyli. Tupakka vaan oli siihen aikaan se juttu ja lähes kaikki poltti. Televisiossa pyöri tupakkamainokset ja mainoskylteissä niitä mainostettiin.

Ysärillä oli mainoskuvia polttavista huippumalleista, tupakointi oli cool.

Vierailija
17/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Tuon ikäisen ei todellakaan pitäisi olla missään leikkipuistossa lasten kanssa. Aivan liian vanha.

Mitäs helkkaria? Oma anoppi hiihti tuon ikäisenä Finlandia-hiihdon. Terveyden perikuva, myös korvien välistä.

Jos teillä on toinen jalka haudassa, pahoittelen. Useimmilla ei todellakaan ole.

70 on uusi 60, jos geenit ja elämäntavat edes ok.

Vierailija
18/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi oli  n. 30 vuotta sitten jotain, mitä lähes kaikki tekivät ja oli täysin normaalia että vieras takin riisuttuaan sytytti tupakan.. tai että äiti imetti tupakka suussa. Senioirit eivät ymmärrä nykyistä nuivaa suhtautumista esim. parveketupakointiin tai siihen, että mummo tekee hiekkakakkuja lastenlasten kanssa samalla savumerkkejä lähetellen.

Vierailija
19/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin äitisi nyt kuitenkaan veti röökiä niiden muksujen vieressä?

Puistossa saa polttaa kunhan pysyy kaukana niistä lapsista. Itse en polta mutta tuollaiset "piha/puistopoliisit ärsyttää.

Leikkipuistoissa on tupakointi kielletty! 

Vierailija
20/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha äiti sulla. Minun mummoni on tuon ikäinen, äiti on 50 ja nyt jo kolmen lapsen mummo. Itse en kyllä tunne ketään mummoni ikäistä, joka polttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi