Hups. Huomasin käyttäväni miestä seksiin.
Olen ollut yhdessä miesystäväni kanssa joitakin kuukausia. Nyt pääsiäisen jälkeen äkkiä ymmärsin, että jos unohtaisin kaikki sosiaaliset ja yhteiskunnalliset paineet, voisin vain käyttää häntä seksiin. En kaipaa illanistujaisia tai yhteisiä lomia, perheen tapaamisista puhumattakaan. Olemme kuitenkin jo puhuneet kaikista tällaisista normaaliin parisuhteeseen kuuluvista asioista, ja mies mitä ilmeisimmin haluaa kanssani muutakin kuin seksiä. Tässä vaiheessa on varmaan loukkaavaa tuoda esiin mahdollisuus, että meillä olisi vain seksisuhde? Mitä minun kannattaisi tehdä? Välitän miehestä kyllä, mutta en tiedä, välitänkö niin paljon, että haluaisin olla yhdessä hänen kanssaan vielä sen jälkeen, kun seksuaalinen tuli välillämme alkaa hiipua.
Kommentit (3)
Sunlaisia naisia sais olla enemmänkin. Varsinkin varatuista miehistä löytyy helposti sellaisia, jotka antautuvat mielellään pelkkään seksi käyttöön ; )
No jos olet mun naisystävä ja epäilet suhdettamme, voit pakata kassis saman tien. Heippa ja kiitos pömperöstä. Luulin, että olit kiinnostunut musta etkä ’päämiehestäni’.
Mikäs siinä. Ehdota ihmeessä asiaa miehelle, ja muista mainita, että et kiellä miestä hankkimasta itselleen toista naista sosiaalisiin tarpeisiin.