Minkälainen vika/vamma/reikä tms sinulla (kehossasi) viimeksi oli unessasi?
Unessa voi olla vaikka minkälaisia eriskummallisia vammoja tai aukkoja kehossa, mitä onneksi oikeasti ei ole.
Mä itse näköjään olen kunnostautunut tällaisissa erilaisissa rei’issä tai aukoissa elimistössä missä näkyy ihon alle. Kerran mulla oli leuassa niin iso pala lähtenyt irti että veresliha sekä hampaat näkyi aukon kohdalla.
Nyt viimeisimmässä unessa mulle oli ilmestynyt vasempaan pohkeeseen niin iso reikä että kun siitä katsoi sisälle, kaikki luut ja jänteet näkyi melkein jalkaterään saakka. Lihakset oli kadonnu jonnekin, tilaa oli aukossa vaikka kuinka.
Olin unessa vasta seuraavana päivänä menossa näyttämään jalkaani lääkärille ja sitä ennen yritin vain leikata kontaktimuovista aukon kokoista palaa ja teipata sitä siihen aukon päälle.
Muistan kysyneeni unessa veljeltäni että haluatko nähdä miten iso reikä mun jalassa on. Velihän halusi ja kun hän katsoi aukosta sisään, huusi sinne ”huhuu!” , mä suutuin veljelleni että ”nyt sä puhalsit kaikki basillit sinne aukosta sisään”.
Viimeiseksi ajatukseksi ennen heräämistä mulla jäi se että onkohan mulla seuraavana yönä sänky ihan veressä kun pyörin siinä ja lääkäriin olin menossa vasta seuraavana päivänä. 🤣
Kaikenlaisia unia sitä näkeekin. 😂 Minkälainen vamma sinulla viimeksi oli unessasi?
Kommentit (10)
mulla kasvoi tosta kylkiluiden kohdalta sellasta tippaleivän näköistä kuivaa puunjuuristoa.Leikkasin sen pois parhaani mukaan ja yritin vaan elää niinku ennenkin.Olen töissä sairaalassa ja unessa sitten loppujen lopuksi jouduin meidän osastolle hoitoon kun omahoito oli saanut ihon ihan vereslihalle ja niitä juuria puski kovaa tahtia lisää.
Kysyitpä sopivasti. Näin toissa yönä unta, että oikeassa käsivarressani oli pieni, siisti, pyöreä reikä. Siitä ei tullut verta, eikä se ollut kipeä tai mitään, mutta olin sen vuoksi kuitenkin sairaalassa. Mieheni oli unessani sairaalassa myös, tuntemattomasta syystä, ja oli viereisellä sairaspaikalla.
Tulkitkaas siitä, oi palstan unimaisterit. :--)
Vatsassa kasvoi sellaisia isoja maljan muotoisia luomia joista jäi sellaiset valtavat verta vuotamattomat kraaterit kun ne repi irti 😬
Viimeksi oli vain nenäverenvuotoa. Usein hampaita lähtee... Se taitaa olla tosi yleinen uni.
Kaikista hämmentävin tuon tyyppinen uni oli varmaan se jossa syöksyin bussin kyydissä rotkoon ja tullessani tajuihini nostin aivoni viereiseltä penkiltä ja asetin ne takaisin päähäni 🤔
Viimeksi unessa revin vatsani ja kylkiluuni levälleen auki ja sisältäni valui mustaa siirappimaista tahnaa. Stressiä elämässä.