Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sekasaunaan mielummin alapää kokonaan ajeltuna kuin "a la naturel" -tilassa, vai joku välliversio?

Vierailija
23.04.2019 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan ajeltuna, pyyhe päällä – niin kuin ei-sekasaunaankin.

Vierailija
22/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunahullu setämies taas vaihteeksi lempiaiheensa parissa.

Sekasaunasetä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sukupolvikysymys. Olen nähnyt satoja naisia alasti, sekasaunaoissa ja yksityisemmin, mutta en yhtäkään jolla alapää olisi kokonaan ajeltu. Muutamia ajeltuja miehiä olen kyllä uimahalleissa nähnyt. Hassulta näyttää, oli kyseessä mies tai nainen.

M54

Vierailija
24/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhe päällä yksin saunaan.

Tämä selvä.

Vierailija
25/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mesin niin menisin juuri sellaisena kuin olen. Sellainenhan minä mieluiten olen.

En tosin koe mitään syytä mennä sekasaunaan vieraiden ihmisten kanssa. Käyn saunassa yksin.

Mä taas en koe mitään syytä mennä saunaan yksin, vaan porukassa(yksikin seuralainen riittää) on paljon mukavampaa :) Saunaan menen tietysti sellaisena kuin olen, ja koska en muutenkaan ajele itseäni, niin en tee sitä tietenkään myöskään sanuomisen vuoksi.

Vierailija
26/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sukupolvikysymys. Olen nähnyt satoja naisia alasti, sekasaunaoissa ja yksityisemmin, mutta en yhtäkään jolla alapää olisi kokonaan ajeltu. Muutamia ajeltuja miehiä olen kyllä uimahalleissa nähnyt. Hassulta näyttää, oli kyseessä mies tai nainen.

M54

Jos alle 30v itsestään huolta pitävä nainen ei ole kokonaan ajeltu, se on normista poikkeava. 

Vierailija
27/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhe päällä yksin saunaan.

Tämä selvä.

Kyllä minä usein yksinkin istuessa olen pyyhe päällä, eipä sillä.

Mutta "ei-sekasauna" tarkoitti siis sellaista, jossa on vain samaa sukupuolta.

Vierailija
28/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sekasaunaan.

(Olen kyllakin ajeltu) 

Vierailija
29/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunaan? Miks ihmeessä ihmiset haluaa jonnekin sekasaunaan?

Vierailija
30/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä alapään raakkaajia. Kuten joku sanoikin aikuinen nainen näyttää irvokkaalta ilman karvojaan. Tosi on, nyppyläinen nahka ja roikkuvat sisähuulet, huh huh.

Vierailija
31/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaisin alapääni kokonaan irti.

Vierailija
32/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Jos alle 30v itsestään huolta pitävä nainen ei ole kokonaan ajeltu, se on normista poikkeava. 

Nainen jolla kasvaa karvat siellä mihin ne ovat alkaneet kasvaa, ei ole normista poikkeava, vaan nimen omaan normaali ihminen. Vaikka kaikki maan ja taivaan välillä olevat naiset ajeltaisiin täysin kaljuiksi aina ja ikuisesti, niin se ei olisi normaalia. Normaalia on se että karvat kasvaa, ja epänormaalia on ajella niitä. Tämä ei muutu mitenkään, ja karvattomuus on normaalia vain silloin kun se karva ei oikeasti kasva. Kun tällainen sitten alkaa liimailemaan karvaa ympäriinsä alueille joilla sitä ei kasva, niin se on epänormaalia.

Vierailija
33/33 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen seksisaunaan anustappi tukevasti perseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän