Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos asuisit lähellä työpaikkaa, kävisitkö kotona syömässä?

Vierailija
23.04.2019 |

Aloitan työpaikassa johon mulla on alle 1 min kävelymatka. Toisitko töihin eväät ja tuhlaisit aamulla aikaa niiden valmistukseen ja pakkaamiseen vai kävisitkö suoraan vaan kotona syömässä? En näe mitään järkeä raahata eväitä töihin vaan ajattelin käydä kotona syömässä. En muutenkaan pysty käymään työpaikan taukohuoneessa syömässä sos tilanteiden pelon takia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin työkavereiden kanssa, koska se lisää yhteisöllisyyttä ja parantaa työpaikan ilmapiiriä. Tietysti jos työkaverit pelottaa, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
2/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kotona syömässä :-) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kotona syömässä ja nykäisisin samalla pienet torkut soffalla. Ja itseasiassa niin usein teenkin.

Vi*tuttaa muuten joutua syödessä kuuntelemaan työkaverien typeriä smalltalk-juttuja jostain kesämökin remontoinnista tai pihatöistä tai muusta vastaavasta skeidasta ja teeskennellä että muka kiinnostaa. Syön mieluummin yksin.

Vierailija
4/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin söisin kotona. Nytkin menen kotiin vaikka matkaa on 6km suuntaansa ja autolla suhailu maksaa enemmän kuin viitsin laskea.

Meillä on todella epäviihtyisä lounashuone, likaista, kolkkoa ja meluisaa. Sitä paitsi työkaverini puhuvat lounaan aikana työasioista joten rentoutuminen ja latautuminen on kaukana. En edes maista ruoan makuja kaikkien häiriötekijöiden keskellä.

Vierailija
5/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lounassetelit työsuhde-etuna, joten ulkona söisin joka tapauksessa.

Vierailija
6/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina kotona lounaan.

Vierailija
7/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kotona syömässä. Samalla olisi kätevä ottaa päikkärit. Olin aikoinaan sijaistamassa paikassa, jossa 8 tunnin työpäivässä oli ehkä 2 tuntia oikeita töitä. Välillä piti mennä vessaan nukkumaan, kun ei kahvillakaan kestänyt hereillä. Oispa ollut koti vieressä silloin. Tätä samaa vakkarit tekivät vuosikausia, siis olivat tekevinään töitä. Sitä en tiedä millä toiminnalla he päivänsä täyttivät.

Vierailija
8/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli tuollainen tilanne, menin aina kotiin syömään. Pääsyynä oli se, että työkaverit oli moukkia eli ryhtyivät aina kommentoimaan eväitäni.

Muutenkaan juttelu lounaalla ei kiinnostanut, olen introvertti ja muut ekstroverttejä.

Vierailija
9/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin syömään! Se on arkipäivän luksusta se!

Vierailija
10/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin samantien etätyöoikeuden.