Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, jos 41v. naisella on ollut elämässään vain yksi seksikumppani

Vierailija
22.04.2019 |

???

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta, ellei sitten ole ollut saman miehen kanssa hyvin pitkän aikaa.

Muuten tulee mieleen lähinnä aseksualisuus tai traumamenneisyys. Joissa ei siis mitään vikaa.

Tai sitten nainen on lesbo, joka ehti kokeilla yhtä miestä ennen asian ymmärtämistä.

Voihan kyse olla tietysti myös siitä, että on jotenkin niin epäviehättävä, ettei kukaan ole ollut sellaisessa mielessä kiinnostunut... Siinä ei ole ainakaan mielestäni mitään hienoa, jos on kieltäytynyt seksistä pitääkseen itsensä jotenkin siveänä tms. Nyt ollaan kuitenkin jo 2010-luvulla :D

No ehkä sitten en ole kelvannut kuin muutamalle miehelle. Tullaanko teitä muita iskemään jossain kaupassa tai kadulla? Olen ihan seksuaalinen ja aktiivinen suhteessa ja nautin seksistä tosi paljon. 

Vierailija
22/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista ehkä, outoa ei. Itse 39v ja kaksi. Molemmat pitkiä parisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kunnioitan Sinua, ap! Lienet tilastollisessa mielessä "outo" - mutta ehdottomasti myönteisellä tavalla.

Vierailija
24/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista, ainakin Suomessa, mutta ei mitenkään outoa. Tulee mieleen että hän on ilmeisesti jo nuorena, mahdollisesti teini-ikäisenä löytänyt sen elämänsä rakkauden, ja se on kantanut melko pitkälle.

Vierailija
25/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa jos on ollut yli 5. Riippuu ihan ihmisestä miten näkee asiat.

Vierailija
26/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisko Ap yhtään avata tilannettaan?

Vierailija
27/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nää harvinaisuus -kommentit, mihin perustatte johtopäätöksenne?

Vierailija
28/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tai meitä. Itse 43-vuotias ja kaksi seksikumppania ollut, mutta siis kahdessa yhteensä 20 vuotta kestäneessä suhteessa. Toivottavasti tulee joskus se kolmaskin.

Vierailija
29/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoa. Itselläni kaksi. Kaksi pitkää parisuhdetta. Ikää 52 v. En ole ylimääräisiä tarvinnut.

Vierailija
30/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta, ellei sitten ole ollut saman miehen kanssa hyvin pitkän aikaa.

Muuten tulee mieleen lähinnä aseksualisuus tai traumamenneisyys. Joissa ei siis mitään vikaa.
Tai sitten nainen on lesbo, joka ehti kokeilla yhtä miestä ennen asian ymmärtämistä.

Voihan kyse olla tietysti myös siitä, että on jotenkin niin epäviehättävä, ettei kukaan ole ollut sellaisessa mielessä kiinnostunut... Siinä ei ole ainakaan mielestäni mitään hienoa, jos on kieltäytynyt seksistä pitääkseen itsensä jotenkin siveänä tms. Nyt ollaan kuitenkin jo 2010-luvulla :D

Eikö lesbojen naispuolisia seksipartnereita lasketa seksikumppaneiksi vai mitä meinaat?

Oletin vahingossa automaattisesti, että on ollut ainoastaan yhden miehen kanssa! Ehkä luin pelkän otsikon ja vastasin vain siihen. Sori.

Vierailija
31/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olisin todella onnellinen, jos itselläni olisi kokemusta vain yhdestä miehestä. 

N42

Vierailija
32/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aloitus koskee itseäni. Olen ollut kohta 20 vuotta yhdessä aviomieheni kanssa. En ole pätkääkään epävarma itsestäni tai seksuaalisuudestani, halusin vain kysellä muiden mielipiteitä asiasta, koska oletin, että kysymykseni saa aikaan mielenkiintoisia kommentteja. Ja olettamukseni osui oikeaan. Kiitos kommenteista! =)

Ap

Vierailija
33/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miellyttävä yllätys miehelle

Vierailija
34/34 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aloitus koskee itseäni. Olen ollut kohta 20 vuotta yhdessä aviomieheni kanssa. En ole pätkääkään epävarma itsestäni tai seksuaalisuudestani, halusin vain kysellä muiden mielipiteitä asiasta, koska oletin, että kysymykseni saa aikaan mielenkiintoisia kommentteja. Ja olettamukseni osui oikeaan. Kiitos kommenteista! =)

Ap

Ihana :) toivottavasti minulle tapahtuu samoin. Onko sulla mitään parisuhdevinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi