Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pallopää. N53

Vierailija
42/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä outoja.

Lykätään maskuliinisen AL.FAN kuva ja kysytään mielipidettä. Naiset vastaa ei oo mun makuun. Jos tämä kysymys olisi suunnattu miehille, tyrkätty jonkun Jennifer Lopezin kuva ja kysytty no onko naisellisen kaunis, miehistä ei kukaan vastaisi kieltävästi.

No tämä johtuu ihan siitä, että äijä näyttää möykyltä . Ja tosi rumalta. Oma mies on saman pituinen, mutta 20 kg kevyempi ja näyttää mun silmään sata kertaa komeammalta ja miehekkäämmältä.

Sanotko sä noin, koska uskot että kun hoet tuota, miehesi puhuu myös sinusta samalla tavalla? Että ei oo JLo kyllä yhtään niin kaunis kuin sinä?

Ei vaan koska mieheni on todellakin pitkä, tumma, komea ja ennenkaikkea myös mukava ja älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä outoja.

Lykätään maskuliinisen AL.FAN kuva ja kysytään mielipidettä. Naiset vastaa ei oo mun makuun. Jos tämä kysymys olisi suunnattu miehille, tyrkätty jonkun Jennifer Lopezin kuva ja kysytty no onko naisellisen kaunis, miehistä ei kukaan vastaisi kieltävästi.

No tämä johtuu ihan siitä, että äijä näyttää möykyltä . Ja tosi rumalta. Oma mies on saman pituinen, mutta 20 kg kevyempi ja näyttää mun silmään sata kertaa komeammalta ja miehekkäämmältä.

Sanotko sä noin, koska uskot että kun hoet tuota, miehesi puhuu myös sinusta samalla tavalla? Että ei oo JLo kyllä yhtään niin kaunis kuin sinä?

Ei vaan koska mieheni on todellakin pitkä, tumma, komea ja ennenkaikkea myös mukava ja älykäs.

Ja sinä olet hänelle kauniimpi kuin JLo.

Vierailija
44/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliininen kyllä, mutta ei yhtään komea

Vierailija
45/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin pelottavan ja jopa epämiellyttävän näköinen mies, ihan sama onko ns komea tai miehekäs. Jos tulisi vastaan niin lähinnä etsisin pakotietä.

Harvoin tulee tällaiset vibat ihan vain kuvasta.

Vierailija
46/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä outoja.

Ja sinä olet hänelle kauniimpi kuin JLo.

Ei vaan hän jätti JLoa kauniimman tyttöystävänsä heti kun tapasimme.

Vierailija
47/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut mitään, koska mielestäni nuorena Orton oli komea, mutta nyttemmin hormonit ja ikääntyminen ovat saaneet hänet näyttämään ihme möntiltä.

Vierailija
48/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät silmät.

Vierailija
49/49 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aivan neanderdalin ihmiseltä. Ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi