Mitä olette syöneet tänään? Lasketteko kaloreita ?? -Sinccis
Mä söin aamupalaksi patongista 4 viipaletta, sellaisia vähän yli sentin paksuisia.
Olen tässä ihmetellyt, kun nälkä ei tule. Paljonko tuommoisissa on kaloreita ;)
Olivat voi patonkeja. Näköjään pitävät hyvin nälkää ;)
Sinccis
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No, onko teidän laskimet hukassa? Mitä ?
Sinccis
HV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
HV
Ohhoh.. onpas rumaa käytöstä. Ehkä johtuu nälästä ?
Sinccis
Hyvä ruoka. Hyvä mieli.
Lasken kaloreita kun menen nukkumaan,tulee uni nopeasti.
Eikö ole laskeskelijoita paikalla?
Sinccis
Se on joillakin tuo mielenhäiriö laskea olemattomia. Kukaan ei ole ikinä missään nähnyt kaloria. Ne kalorit on ihan kuvitteellinen juttu. Normi ihminen ei tarvi puntariakaan mihinkään. Sen näkee peilistä jos paino muuttuu. Tosimiehellä on korkeintaan yksi valittamisen aihe, s eksin vähyys.
Söin aamulla puuroa.
Päivällä leipää.
Illan puolelle venyneellä päivällisellä
hirvipalapaistia, perunaa, parsakaalia.
Jälkiruuaksi mämmiä kerman kanssa.
En laskenut.
Rouva nautti samoja ruokia.
Ei laskenut hänkään.
En ole vuosiin laskenut kaloreita.
Tänään olen syönyt kaksi leipäviipaletta juustolla, pakastepizzan, pasta carbonara -valmisaterian ja 200g suklaata. Tismalleen muuten samat kuin eilen.
Sinccis nyt ei osaa laskea kuin vessan seinille.
En laske kaloreita, mutta yritän syödä terveellisesti.
Aamulla söin pari ruisleipää voilla, sitten lähdettiin ulos liikkumaan ja retkelle. Söin siellä banaanin ja välipalakeksin.
Kotona aurajuusto-parsakaalipastaa ja suklaajätski.
Nyt dippailen raakoja kasviksia dippiin - oli lapsen ruokatoive.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin laskenut kaloreita.
Tänään olen syönyt kaksi leipäviipaletta juustolla, pakastepizzan, pasta carbonara -valmisaterian ja 200g suklaata. Tismalleen muuten samat kuin eilen.
Olet siis luovuttanut? Paljonko painat?
Sinccis
Laitoin voipatonkien päälle kunnon jöötit voita, valkosipulia, juustoa ja metwurstia. Ihan perusleipiä, mutta ei nälkä ole tullut.
Ehkä pitäisi lyödä kanat uuniin, ennenkuin maistelen näitä cipsejä tässä liikaa. Ei kyllä nälkä ole, mutta hupimutustelen tässä näitä.
Sinccis
Annoin koko pääsiäisen mennä ihan läskiksi ja olen mättänyt kunnolla herkkuja enkä ole laskenut kaloreita:
Aamupala: puuroa raejuustolla ja mehukeitolla, omena, 2 x kindermunaa, vettä ja teetä.
Päiväruokana: 2 x perunaa, soijarouhekastiketta, raejuustoa, salaattia, vettä.
Iltamättönä: pieniä suklaamunia about 5 kpl, puoli purkkia ben ja jerrysiä, tortillasipsejä 1/4 pussia, salsaa, 3 porkkanaa, vettä.
Huomenna takasin ruotuun. -9 kg saanut pois ja vielä pitäisi 16 kg saada veks.
Olen vetänyt tänään kinkkibuffassa päivällä itseni ähkyyn ja tänään vielä laitan kanaa ja pastaa, tulee ihan törkeesti karoliineja. Toki vedin (ma-pe) jokaisena päivänä lenkkiä tai kuntosalia, eli energiat oli aika vähissä kun pelkällä kananmunalla, kanalla, lihalla ja proteiinirahkalla ollaan viikko menty. Läskit on lähtenyt, mutta sallin itselleni myös mässäys ja dokausillat.
Vierailija kirjoitti:
Annoin koko pääsiäisen mennä ihan läskiksi ja olen mättänyt kunnolla herkkuja enkä ole laskenut kaloreita:
Aamupala: puuroa raejuustolla ja mehukeitolla, omena, 2 x kindermunaa, vettä ja teetä.
Päiväruokana: 2 x perunaa, soijarouhekastiketta, raejuustoa, salaattia, vettä.
Iltamättönä: pieniä suklaamunia about 5 kpl, puoli purkkia ben ja jerrysiä, tortillasipsejä 1/4 pussia, salsaa, 3 porkkanaa, vettä.
Huomenna takasin ruotuun. -9 kg saanut pois ja vielä pitäisi 16 kg saada veks.
Niin läskikshän ne menee.
Sinccis
Tomaattimozzarellasalaattia ja rasvaista jugurttia mustikoilla aamupalaksi.
Pestopastaa ja nakkeja lounaaksi.
Illalliseksi munakasta.
En tiedä paljonko näissä on kaloreita.
Noin 1 100 kcal, ehkä hieman allekin. Tällä pudonnut 45 kg hissuksiin. Eikä ole nälkä. Äsken söin iltapalaksi 2 dl vaniljajugurttia, itse tehtyä müslia (kaurapohja) ja mustikoita...
Vierailija kirjoitti:
Tomaattimozzarellasalaattia ja rasvaista jugurttia mustikoilla aamupalaksi.
Pestopastaa ja nakkeja lounaaksi.
Illalliseksi munakasta.
En tiedä paljonko näissä on kaloreita.
Hyvää mättöruokaa. Laitoinkin heti kanat uuniin.
Mulla on eilistä salaattia ja muusia, eihän se muusi ihan niille sovi, mutta pois se on sekin syötävä.
Sinccis
Aamu: Omena
Välipala: Maitorahkaa ja 1 näkkileipä
Päivällinen: Kanasalaattia, raejuustoa, viinirypäleitä
Sinccis