Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhrauduin tänään epäviehättävän naisen vuoksi, enkä vaatinut edes salaa mielessäni kunniaa

Vierailija
22.04.2019 |

Liukuportaissa tuli kaksi naista vastaan. Minä olin menossa ylös, naiset alas. Ensimmäinen nainen oli häikäisevän kaunis ja jälkimmäinen nainen oli epävarman oloinen vaatimattomissa vaatteissaan.

Olisin halunnut katsoa tätä kaunista naista, koska en kyennyt vastustamaan hänen symmetrisiä kasvojaan, tuuheita hiuksiaan ja suuria silmiään. Takana matkustava rumempi nainen katsoi minuun päin jatkuvasti, luultavasti nähdäkseen olenko minäkin lumoutunut hänen edessään seisovan naisen ulkonäöstä. Odotin koko ajan sopivaa hetkeä päästä vilkaisemaan sitä kaunista naista, mutta tilaisuutta ei tullut. Ruma nainen oli naulannut katseensa minuun.

Kun ruma nainen oli kohdallani katsoin häntä silmiin vaivoin peitellen sitä tosiasiaa, että syyllistin häntä kiusanteosta ja menetetystä mahdollisuudesta. Yhtä kaunista naista ei varmasti tule enää tänään vastaan. Ruma nainen vaikutti yllätyksekseni tyytyväiseltä. En tiedä oliko hän tyytyväinen siksi, että oli onnistunut pilaamaan hetkeni, vai loinko häneen uskoa, että jotkut miehet ovat immuuneja kauneudelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu hyvin uhriuduttu. 

Vierailija
2/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu hyvin uhriuduttu. 

Nämä ovat semmoisia pieniä arjen sankaritekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, tää juttu oli huono jo silloin, kun se ensimmäisen kerran luin, eikä tämä näköjään uusinnoilla ainakaan parane.

Vierailija
4/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaa kerran elämässä nähny höikäisevän kauniin naisen 😂se oli viel laittautunu, ja joku venäläinen. Mul tuli siit heti tunne et se on miljonääri. Yks mies kans joka sai must pakkomielteen joskus ku laittaudu on ja panostin kympillä ulkonäköön niin sano mulle samallailla et mieti, sä voisit olla MILJONÄÄRI

Vierailija
5/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko ajatustenvaihto tapahtui vain omassa päässäsi. Sinulle ei ole aavistustakaan mitä se nainen ajatteli.

Vierailija
6/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koko ajatustenvaihto tapahtui vain omassa päässäsi. Sinulle ei ole aavistustakaan mitä se nainen ajatteli.

Olet ihan oikeassa. Se ei silti muuta sitä tosiasiaa, että uhrauduin tämän toisen naisen vuoksi.

Ap

Vierailija
7/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaunis nainen olin minä,transu Korsosta. Kiitos kaverini puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän